Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2024

Insurtech

Ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon.com μπαίνει στο παιχνίδι της ασφαλιστικής αγοράς μέσω μιας νέας συνεργασίας με την εταιρεία ψηφιακής ασφάλισης Next Insurance.

Η πλειοψηφία των καταναλωτών θα αγόραζε ασφαλιστικά προϊόντα της Amazon

Το 55% των καταναλωτών θα ενδιαφερόταν για την αγορά ασφαλιστικών προϊόντων της Amazon, τα οποία χρησιμοποιούν αναλυτικά δεδομένα για τον καθορισμό της τιμολόγησης του συμβολαίου,

Περισσότερα >
Θέλετε να λανσάρετε ένα νέο εξειδικευμένο ασφαλιστικό προϊόν; Τα 3 βασικά βήματα για να διαμορφώσετε τη στρατηγική σας

Θέλετε να λανσάρετε ένα νέο εξειδικευμένο ασφαλιστικό προϊόν; Τα 3 βασικά βήματα για να διαμορφώσετε τη στρατηγική σας

Γράφει η Σωτηρία Γιαννακοπούλου, Τα δεδομένα στην ασφαλιστική αγορά αλλάζουν διαρκώς. Οι ανάγκες των καταναλωτών διευρύνονται και εξειδικεύονται με τις ασφαλιστικές εταιρείες να ακολουθούν, προσφέροντας

Περισσότερα >
Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να ενισχύσουν το underwriting με ποιοτικά δεδομένα

Γιατί τα δύο τρίτα των ασφαλιστικών εταιρειών σκοπεύουν να επενδύσουν περισσότερα χρήματα στην ανάλυση δεδομένων;

Με τις επιχειρηματικές δραστηριότητες να αυξάνονται διαρκώς, η πλειοψηφία των ασφαλιστικών εταιρειών προσπαθεί να αξιοποιήσει τις καινοτομίες που εφαρμόστηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας αναφορικά

Περισσότερα >

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»