Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2021

Μελέτες

Η Ελλάδα η τρίτη χώρα στην Ευρώπη με την μεγαλύτερη αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων υγείας το 2020

Ο αντίκτυπος της πανδημίας της COVID-19 στον κλάδο της ασφάλισης υγείας ποικίλλει σημαντικά ανά χώρα, ανάλογα όχι μόνο το ποσοστό μόλυνσης και τις δυνατότητες του

Περισσότερα >

Η ιδιωτική ασφάλιση της Ελλάδα καταλαμβάνει μία από τις χαμηλότερες θέσεις στην Ευρώπη

Η ασφάλιση αποτελεί θεμελιώδη μηχανισμό προστασίας από τις οικονομικές συνέπειες των κινδύνων που απειλούν σε καθημερινή βάση άτομα και οργανισμούς. Επιτρέπει την αποτελεσματική διαχείριση των

Περισσότερα >

Η πλειοψηφία των καταναλωτών θα συναινούσε στη χρήση προσωπικών δεδομένων αν επέφερε μείωση στα ασφάλιστρά τους

Πάνω από το 50% των καταναλωτών στις ΗΠΑ είναι αντίθετοι με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων στην ασφάλιση, αλλά πολλοί θα αποδέχονταν τη χρήση τους

Περισσότερα >

ΕΑΕΕ: Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι ασφαλισμένες κατοικίες το 2020! Ποια κανάλια διανομής επιλέγει ο Έλληνας καταναλωτής;

Αύξηση καταγράφηκε στα συμβόλαια ασφάλισης κατοικίας στη χώρα μας το 2020, τα οποία σύμφωνα με την έρευνα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος και της Επιτροπής

Περισσότερα >

Οι top 10 ασφαλιστικές αγορές με βάση την ασφαλιστική διείσδυση και πυκνότητα

Του Γιώργου Κ. Κασάπη, Ασφαλιστικού Πράκτορα Επίκαιρα στοιχεία δεκαετίας Υπάρχουν τέσσερις μέθοδοι συγκριτικής ανάλυσης των ασφαλιστικών αγορών: 1.  τα συνολικά ασφάλιστρα (ασφάλιστρα από πρωτασφαλίσεις /

Περισσότερα >

Γιατί οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται τις ψηφιακές πλατφόρμες έκδοσης αποζημιώσεων των ασφαλιστικών εταιρειών;

Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν επενδύσει σημαντικά ποσά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαδικασίας αποζημιώσεων, προσθέτοντας μια σειρά από ψηφιακές πλατφόρμες αυτοεξυπηρέτησης για την πρώτη ειδοποίηση ζημίας,

Περισσότερα >

Accenture: «Σήματα» επιχειρηματικής αλλαγής για την επιτυχή πλοήγηση των επιχειρήσεων στο μέλλον

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, παρότι οι περισσότερες επιχειρήσεις (88%) έχουν πλέον σαφή εικόνα των τωρινών προκλήσεων που αντιμετωπίζουν, ελάχιστες εξ αυτών (6%) δηλώνουν

Περισσότερα >