Κυριακή, 28 Νοεμβρίου 2021

Ζει η έντυπη διαφήμιση;

Παρόλο που η ψηφιακή διαφήμιση έχει αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια, η έντυπη διαφήμιση εξακολουθεί επηρεάζει έντονα το αγοραστικό κοινό με την παρουσία της να παραμένει σταθερή, δίνοντας προστιθέμενη αξία και γόητρο στην διαφημιζόμενη επιχείρηση.

Το βασικά της πλεονεκτήματα της έναντι των νέων προηγμένων μέσων είναι αναμφίβολα ο μεγάλος κύκλος ζωής των έντυπων διαφημίσεων καθώς και ο στοχευμένος χαρακτήρας της. Τα δημοφιλή περιοδικά και εφημερίδες έχουν διαμορφώσει ένα πιστό κοινό που τα ακολουθεί και τα επιλέγει συνειδητά, γεγονός που τα καθιστά ικανά να προωθήσουν ένα brand μέσω έντυπης διαφήμισης, την οποία ο ενδιαφερόμενος αναγνώστης θα δει ξανά και ξανά. Επειδή δεν είναι πλέον αναγκαίο να προχωρά μια επιχείρηση σε τέτοιες είδους προωθητικές ενέργειες, η παρουσία στο τύπο προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά δεδομένου ότι συνήθως το κοινό-στόχος είναι πιο εξειδικευμένο και ενδεχομένως με υψηλότερους πόρους σε σχέση με το κοινό της ψηφιακής διαφήμισης. Όταν μάλιστα το αποτέλεσμα είναι καλαίσθητο, τότε εντυπώνεται στη μνήμη του αγοραστικού κοινού πιο έντονα από μια φευγαλέα online διαφήμιση, προσθέτοντας παράλληλα κύρος και βαρύτητα στην εκάστοτε επιχείρηση. Μάλιστα, σύμφωνα με το Magazine Factbook αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η ανάγνωση ενός περιοδικού μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 10 εβδομάδες μετά την ημέρα πώλησής του, καθιστώντας το έντυπο μήνυμα δυνατότερο με την πάροδο του χρόνου σε σχέση με τις online διαφημίσεις.

Η προβολή σε έντυπα, που κυκλοφορούν είτε σε εθνικό, είτε σε τοπικό επίπεδο και έχουν εξειδικευμένο κοινό, προσδίδει εμπιστοσύνη στην εταιρεία και στο μήνυμα που μεταδίδεται. Σε σύγκριση με τη διαφήμιση στα social media και στις μηχανές αναζήτησης, μια επιχειρηματική κάρτα, ένα ενημερωτικό φυλλάδιο ή οποιαδήποτε έντυπη διαφημιστική καταχώρηση έχει μεγάλη διάρκεια ζωής και το κοινό απήχησης αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου. Ας μην ξεχνάμε ότι επιχειρηματίες, CEO και στελέχη εταιρειών σε καίριες θέσεις ανά τον κόσμο φαίνεται πως προτιμούν εφημερίδες ειδικού ενδιαφέροντος (οικονομικές, πολιτικές κτλ.) για να ενημερωθούν και να χαράξουν την δική τους στρατηγική. Με μια διαφήμιση σε τέτοια έντυπα η εκάστοτε επιχείρηση έχει πρόσβαση σε ένα κοινό που διαμορφώνει απόψεις και αποφάσεις για τη διαχείριση των επιχειρήσεών τους στον κλάδο που δραστηριοποιούνται.

Η έντυπη διαφήμιση δίνει επίσης τη δυνατότητα της τοπικής στόχευσης σε κάποια τοπική εφημερίδα ή περιοδικό κάτι που ενδεχομένως θα βοηθήσει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand της διαφημιζόμενης επιχείρησης. Εκεί που στις ψηφιακές πλατφόρμες ο χρήστης έχει την δυνατότητα να απωθήσει και να επιλέξει να μην βλέπει διαφημίσεις, στο έντυπο το μάτι του εκτίθεται διαρκώς στη διαφήμιση.

Μην ξεχνάμε ότι η ανάγνωση ενός περιοδικού ή μιας εφημερίδας είναι το αντίδοτο του multitasking. Σύμφωνα με αυτό, εύκολα καταλαβαίνει κάποιος διαφημιζόμενος πως αν θέλει να απευθυνθεί σε ένα αφοσιωμένο κοινό, που θα εστιάσει στο μήνυμα που θέλει να περάσει, τότε η έντυπη διαφήμιση αποτελεί την καλύτερη επιλογή. Στα περιοδικά, βλέπετε, δεν υπάρχουν ανοικτά browser tabs και παράθυρα για να αποσπάσουν την προσοχή εκείνη την ώρα, ούτε άλλες δραστηριότητες παράλληλα στη δουλειά ή το σπίτι.

Συνεπώς, αν η εκάστοτε επιχείρηση θέλει να κάνει τη διαφορά και να ξεχωρίσει έναντι των ανταγωνιστών της, τότε η έντυπη διαφήμιση αποτελεί μονόδρομο ακόμα και στις μέρες μας. Προφανώς και πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο αισθητικό αποτέλεσμα, αφού ως γνωστόν «τα γραπτά μένουν» και είναι δύσκολο να επαναπροσδιορίσει κανείς τους διαφημιστικούς τους στόχους εκ των υστέρων. Με την κατάλληλη προσοχή, όμως, και με έμφαση στη λεπτομέρεια, ίσως πρόκειται για το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των διαφημιστών.

Στην Insurance Innovation λαμβάνοντας υπόψη τη δύναμη που έχει μέχρι και σήμερα το έντυπο και κατανοώντας την ανάγκη για έγκυρη ενημέρωση του ασφαλιστικού κλάδου, προχωρήσαμε στην έκδοση του The Insurer, το οποίο έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στον ασφαλιστικό τύπο. Πρόκειται για μια φρέσκια πρόταση για την ενημέρωση του επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, μετρώντας χιλιάδες συνδρομητές και αναγνώστες από τον ασφαλιστικό κλάδο ανά την ελληνική επικράτεια. Ο αναγνώστης ενημερώνεται αξιόπιστα και αντικειμενικά σε ό,τι αφορά τις επαγγελματικές του ανάγκες και απαιτήσεις του κλάδου ανά τρεις μήνες μέσω συνεντεύξεων από ανθρώπους της διαμεσολάβησης, απόψεων και πλούσιου ρεπορτάζ. Είναι ένα περιοδικό που ακόμα και οι φωτογραφίες συνοδεύουν και «δένουν» με τις ειδήσεις του κλάδου, δίνοντας την δυνατότητα στις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις να προσεγγίσουν στοχευμένα το επαγγελματικό κοινό που διαβάζει την ύλη του περιοδικού.

Εκμεταλλευόμενη το σύνολο των media & social channels που διαθέτει η εταιρεία προβάλλει από το πρώτο τεύχος τον Οκτώβριο του 2019 το νέο περιοδικό, αποσκοπώντας στη μέγιστη δυνατή προβολή των διαφημιζόμενων επιχειρήσεων μέσω τριών πακέτων προνομιακής προβολής. Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την διανομή, το κοινό του “The Insurer” και τις τεχνικές προδιαγραφές της διαφημιστικής καταχώρησης για τα επόμενα τεύχη μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο email sales@insuranceinnovation.gr!

Διαβάστε Ακόμα

Ο Αλέξανδρος Γκαγκαλνάς, Sales and Business Coach σήμερα στις 18:00 στο Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο!

Μη χάσετε το Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο με παρουσιαστή τον κ. Αριστείδη Βασιλειάδη, αύριο στις 18.00 στο insuranceforum web tv, με πλούσια θεματολογία και ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις! Καλεσμένος της σημερινής εκπομπής