Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου 2024

Οικογένεια αναγκάστηκε να πληρώσει £100,000 σε νοσοκομειακά κόστη μετά από λάθος στην ταξιδιωτική ασφάλιση

Δημοσίευση: 04/01/2024
ταξιδιωτική ασφάλιση, οικογένεια

Πόσο λάθος μπορεί να πάει η online αγορά ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου; Μία οικογένεια από το Ηνωμένο Βασίλειο συνειδητοποίησε με βάναυσο τρόπο ότι πολλά πράγματα μπορούν να πάνε στραβά. 

Όταν μια οικογένεια από το Ηνωμένο Βασίλειο αποφάσισε πέρυσι τα Χριστούγεννα να ταξιδέψει στη Νότια Αφρική, θέλησε πολύ σωστά να εξασφαλίσει πως θα είναι καλυμμένη από κάθε ταξιδιωτικό απρόοπτο. Γι’ αυτόν τον λόγο και αποφάσισε να αγοράσει ηλεκτρονικά ένα πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης για κάθε μέλος.

Τα μικρά γράμματα όμως του συμβολαίου έφεραν την οικογένεια αντιμέτωπη με λογαριασμό 100.000 λιρών σε νοσοκομειακά κόστη!

Το ταξίδι ξεκίνησε τα Χριστούγεννα όταν η οικογένεια επισκέφθηκε την Κένυα. Αμέσως μετά η 18χρονη Katya Katalinic αποφάσισε να μείνει λίγους μήνες παραπάνω στη Ν. Αφρική προκειμένου να παρακολουθήσει μία σειρά μαθημάτων sailing. Για να έχει την κατάλληλη υγειονομική κάλυψη, ο πατέρας της αγόρασε άλλο ένα ασφαλιστήριο ενώ οι ίδιοι επέστρεψαν στο Κειπ Τάουν.

Σύμφωνα με το BBC, η 18χρονη Katya Katalinic διαγνώστηκε με εγκεφαλική αιμορραγία κατά τη διαμονή της και χρειάστηκε να εισαχθεί σε τοπικό νοσοκομείο.

“Έχασα την ικανότητα να μιλάω και να διαβάζω και ήταν λίγο πολύ σαν να ήμουν νεογέννητο μωρό”, ανέφερε η ίδια.

Εξασφαλισμένοι ότι τα έξοδα θα τα καλύψει η ασφαλιστική, η οικογένεια Katalinic ήρθε πολύ γρήγορα αντιμέτωπη με την πραγματικότητα καθώς η ασφαλιστική εταιρεία Axa απέρριψε το αίτημα αποζημίωσης λόγω εσφαλμένων δηλωμένων στοιχείων.

Η Axa είχε κρίνει άκυρη την πολιτική καθώς το ταξίδι της κόρης δεν είχε ξεκινήσει από το Ηνωμένο Βασίλειο αλλά στην πραγματικότητα από την Κένυα. Εφόσον το ζήτημα προέκυψε κατά την παραμονή της στην Αφρική η εν λόγω ασφάλεια δεν παρείχε την κάλυψη που υπογράφθηκε.

Αναφερόμενος στα “μικρά γράμματα” και στον ισχυρισμό ότι το ταξίδι έπρεπε να έχει ξεκινήσει από το ΗΒ, ο πατέρας Roberto Katalinic είπε στο BBC:

“Μπορεί να υπήρξε ότι “το ταξίδι πρέπει να ξεκινήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο”, το οποίο υπέθεσα ότι, λοιπόν, ξεκίνησε στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν ξεκίνησε πουθενά αλλού”.

Οι ίδιοι αναφέρουν στο BBC ότι “πιστεύεις ότι το κακό δεν θα συμβεί σε εσένα”, ενώ πλέον προειδοποιούν άλλους ταξιδιώτες να ελέγχουν διεξοδικά τους όρους του συμβολαίου και τις πληροφορίες που παρέχουν οι ίδιοι.

Τα παραπάνω είναι ένα παράδειγμα του πολύ σημαντικού ζητήματος που η ασφαλιστική διαμεσολάβηση στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως, έχει προσεγγίσει. Οι άνθρωποι – καταναλωτές online ασφαλίσεων πολλές φορές έχουν ελλιπή γνώση των όσων καλούνται να κατανοήσουν στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους, με αποτέλεσμα πολλές φορές να υπόκεινται σε τέτοιου είδους λάθη.

Εδώ ακριβώς διαφαίνεται και η αξία ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, ρόλος του οποίου είναι να ενημερώσει τον πελάτη για τα παρεχόμενα ασφαλιστικά προγράμματα, διατηρώντας πάντα στο μυαλό τις ανάγκες του πελάτη του.

Με ισχυρή γνώση του αντικειμένου, εξετάσεις (επανα)πιστοποίησης και γνώση ενός εύρους προγραμμάτων είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να βοηθήσει και να παρέχει την σωστή πληροφόρηση στον καταναλωτή ξεδιαλύνοντας την ουσία μέσα από ένα “χάος” πληροφοριών.

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»