Κυριακή, Απρίλιος 11 2021

Marketing in Practice: Εκπαίδευση Φωνής & Αύξηση Πωλήσεων

Στην διαδικασία της επικοινωνίας με τους γύρω μας μόλις το 7% αφορά την ουσιαστική πληροφορία, ενώ το 38% αφορά την ένταση της φωνής μας (χρωματισμός, τόνος, χροιά) και το 55% την μη λεκτική επικοινωνία (γλώσσα σώματος). Η φωνή, λοιπόν, αποτελεί ένα πολύ σημαντικό στοιχείο της επαγγελματικής μας ταυτότητάς, το οποίο πολλές φορές δυστυχώς δεν λαμβάνει την αξία που της χρειάζεται. Το απαραίτητο αυτό εργαλείο επικοινωνίας έχει απωλέσει τη δυναμική του και μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τους συνομιλητές μας (πελάτες, συνεργάτες & προμηθευτές).

Στο νέο τηλεοπτικό επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την ηθοποιό & εκπαιδεύτρια ορθοφωνίας Ανδρομάχη Δαυλού, συζητούν για το πώς η φωνή και η σωστή της χρήση μπορούν να γίνουν εργαλείο αύξησης της πειθούς & των πωλήσεων.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Πόσο σημαντική είναι η ποιότητα της φωνής μας στην επαγγελματική μας ζωή; – Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουμε όταν μιλάμε; – Για ποιους λόγους η καλλιέργεια της φωνής μας μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις μας; – Τι παρέχει σ’ έναν επαγγελματία μια σωστά τοποθετημένη φωνή; – Τι εννοούμε όταν μιλάμε για αγωγή προφορικού λόγου/ορθοφωνία; – Από ποια στοιχεία αποτελείται μια σωστά τοποθετημένη φωνή; – Ποιος είναι ο ρόλος της παύσης στην προφορική ομιλία και πως μπορεί αυτή να μας βοηθήσει στον στόχο μας; -Ποια tips προτείνονται ώστε να προετοιμαζόμαστε κατάλληλα πριν μιλήσουμε μπροστά σε κοινό ή στους πελάτες μας; και πολλά άλλα!

Παράλληλα αναλύεται ο αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας με πελάτες φορώντας μάσκα προστασίας, που καλύπτει το στόμα και την μύτη. Ακόμα, ο Δημήτρης Σπηλιόπουλος, Χειρουργός – Οδοντίατρος, εξηγεί στην πράξη πώς ένα σωστό χαμόγελο βοηθάει στην άρθρωση και ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τον βασικό κανόνα αποτελεσματικής λεκτικής επικοινωνίας 4×20.

Παρακολουθήστε το συγκεκριμένο επεισόδιο (Νο 124) «Εκπαίδευση Φωνής & Αύξηση Πωλήσεων» εδώ:  https://marketingconsultant.gr/tv-epeisodio-ekpaideysi-fonis-amp-ayxisi-poliseon/

Διαβάστε Ακόμα