Αρκετοί επιχειρηματίες επιθυμούν η ιστοσελίδα της επιχείρησής τους να βρίσκεται στην 1η θέση των αναζητήσεων στην Google. Θεωρούν πως είναι το μυστικό της επιτυχίας και της αύξησης των πωλήσεων τους. Ισχύει; Έχει εφαρμογή αυτό σε όλους του κλάδους; Το SEO ή αλλιώς Search Engine Optimization, είναι η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων, σύμφωνα με τις οδηγίες των μηχανών αναζήτησης. Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Digital Strategist Δημήτρη Κονταράκη, συζητούν το SEO ως Digital Marketing τεχνική.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Πως το SEO δένει με τις υπόλοιπες δράσεις μάρκετινγκ μιας επιχείρησης; – Πότε επιλέγουμε Google ads και πότε SEO; – Ισχύει ότι οι χρήστες του ίντερνετ αποφεύγουν να κάνουν click σε χορηγούμενες διαφημίσεις; – Πότε επιλέγουμε social media advertising; – Τι είναι το SEO; – Ποια ανάγκη καλύπτει; – Γιατί το SEO είναι σημαντικό; – Ποιες είναι οι πιο γνωστές τεχνικές SEO; – Ποιοι παράγοντες παίζουν ρόλο στο SEO; – Πόσο αποτελεσματικό είναι το SEO; – Πόσο χρόνο απαιτεί το SEO; Πόση υπομονή πρέπει να δείξει ο επιχειρηματίας; – Ποια είναι τα θετικά/αρνητικά του SEO; – Ποιος πρέπει να εφαρμόζει/υλοποιεί το SEO; – Γιατί όλοι οι επιχειρηματίες ζητούν SEO; – Πόσο συχνά πρέπει να ελέγχουμε την στρατηγική SEO; και πολλά άλλα!
Παράλληλα ο επιχειρηματίας Πάνος Πατεράκης μας εξηγεί πως το SEO αύξησε τις πωλήσεις του!
Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας μας παρουσιάζει το checklist για την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας.
Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 169 «Digital Marketing – Γνωριμία με το SEO» μπορείτε να το δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/digital-marketing-gnorimia-me-to-seo/