Ο Digital κόσμος αναπτύσσεται ραγδαία και η παρουσία κάθε επιχείρησης online είναι επιβεβλημένη. Οι ειδικοί πολλοί, οι απόψεις περισσότερες και ο επιχειρηματίας στη μέση προσπαθεί να βγάλει άκρη, να νιώσει ότι επενδύει σωστά τα χρήματά του και πως έχει μια σωστή και ικανοποιητική απόδοση. Μια ιστοσελίδα αποτελεί την βιτρίνα της επιχείρησης και ένα «παράθυρο» για να προσκαλέσει νέο κόσμο να την γνωρίσει και να αγοράσει από αυτήν. Σε πολλές δε περιπτώσεις όταν μιλάμε για e-shop μιλάμε πλέον για ένα 2ο κατάστημα! Τι πρέπει, λοιπόν, να προσέξουμε σε κάθε περίπτωση;
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Head Digital Marketer Σπύρο Ανδριόπουλο, συζητούν για το πώς πρέπει να στηθεί μια ιστοσελίδα σήμερα ώστε να είναι αποδοτική και να φέρνει πωλήσεις.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Τι ορίζουμε καλή και αποδοτική ιστοσελίδα; – Πως μετράμε την απόδοση μιας ιστοσελίδας; – Ποιες είναι οι σύγχρονες τάσεις στον σχεδιασμό της; – Template ή custom; – Πως πρέπει να αξιολογούμε το κόστος μια ιστοσελίδας; – Με ποια μεθοδολογία πρέπει να δομήσουμε μια ιστοσελίδα; – Ποιος ο ρόλος του developer που θα επιλέξουμε; – Πως επιλέγουμε τον κατάλληλό; – Μια ιστοσελίδα για υπηρεσίες πως μπορεί να φέρει πωλήσεις; – Με ποιους τρόπους μπορούμε να φέρουμε ροή επισκεπτών σε μια ιστοσελίδα; – Ποιοι προτείνονται για μια μικρομεσαία επιχείρηση; – Πόσο έχει ακριβύνει η προώθηση ενός e-shop με τους online τρόπους προβολής; – Κάθε πότε προτείνεται να αλλάξουμε ιστοσελίδα; και πολλά άλλα!
Παράλληλα ο Τεχνικός Διευθυντής Αντιπροσωπείας Ηλεκτρονικών Ειδών Λουκάς Αρώνης, μας παρουσιάζει την δημιουργία μιας σύγχρονης ιστοσελίδας στην πράξη! Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει 7 ιδέες στρατηγικής για μια ιστοσελίδα.
Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 148 «Σύγχρονες Τάσεις στον σχεδιασμό ιστοσελίδας» μπορείτε να το δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/sygchrones-taseis-ston-schediasmo-istoselidas/