Σάββατο, 2 Δεκεμβρίου 2023

180+ συμμετέχοντες έδωσαν το παρών στο 3ο CX & Loyalty Συνέδριο της KPMG στην Ελλάδα

3ο CX & Loyalty Συνέδριο της KPMG

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 3ο CX & Loyalty Συνέδριο της KPMG στην Ελλάδα, την Τρίτη 10 Οκτωβρίου στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή. Με κεντρικό μήνυμα “Intelligent CX Loading” και με 35 ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, το συνέδριο ανέδειξε τη μεγάλη σημασία της εμπειρίας του καταναλωτή, νέες τεχνολογίες, personalization και insights.

  • Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου επισήμανε πόσο ψηλά είναι στην ατζέντα του η εξυπηρέτηση πολιτών μέσα από νέα έργα ψηφιοποίησης
  • 35 κορυφαίοι ομιλητές από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο ανέδειξαν τις παγκόσμιες τάσεις, καινοτομίες και νέες ιδέες του CX, καθώς και τις στρατηγικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται με τη χρήση νέων τεχνολογιών

Το συνέδριο άνοιξε με ένα θερμό καλωσόρισμα από την Μαριλένα Παππά, Events Coordinator, KPMG στην Ελλάδα και το χαιρετισμό του Δημήτρη Παπαστεργίου, Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης ο οποίος αναφέρθηκε στους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από τα νέα έργα ψηφιοποίησης. Όπως τόνισε ο Υπουργός «Με το πνεύμα της εξυπηρέτησης του πελάτη πρέπει να σχεδιάζουμε το κράτος.

Ο πολίτης δεν είναι κλητήρας του δημοσίου, οπότε σκοπός είναι οι ψηφιακές συναλλαγές να είναι εύκολες, ώστε ο πολίτης με ένα κλικ να κάνει τη δουλειά του». Επίσης αναφέρθηκε στη δημιουργία ενός ψηφιακού wallet το οποίο θα αλλάξει την επικοινωνία με τους πολίτες και τις δημόσιες υπηρεσίες. Κλείνοντας επισήμανε ότι «Προχωράμε με τον ψηφιακό μετασχηματισμό για μια πιο φωτεινή Ελλάδα».

Τη σκυτάλη πήρε ο Τάσος Πάντος, Director, Consulting, KPMG στην Ελλάδα όπου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στον ουσιαστικό ρόλο που παίζουν για τις επιχειρήσεις οι σύγχρονες τάσεις και πρακτικές που ακολουθούνται για τη βελτίωση του customer experience.

Επίσης, χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε και ο Frank Thibaut, Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης και Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, Αττικής Οδού & Πρόεδρος, ΕΙΕΠ, ο οποίος παρουσίασε το έργο του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών μέσα από τις 45 δράσεις που πραγματοποίησαν με τη συμμετοχή πάνω από 6,000 στελεχών τους.

Δείτε αναλυτικότερα: kpmg.com

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

Έφη Αδαμίδου, KPMG

Η KPMG πρωτοστατεί στις εξελίξεις στον κλάδο των Νομικών Υπηρεσιών, επιταχύνοντας την παροχή καινοτόμων υπηρεσιών στους πελάτες της

Οι τεχνολογίες Δημιουργικής Τεχνητής Νοημοσύνης (Generative AI) της Microsoft βοηθούν τους νομικούς συμβούλους της KPMG να επαναπροσδιορίσουν την παροχή ψηφιακών