Δευτέρα, 13 Μαΐου 2024

Λουΐζα Ζυγουράκη: Η Σημασία του Business Information στην Σύγχρονη Επιχείρηση

Δημοσίευση: 04/03/2024
Λουΐζα Ζυγουράκη, 36th Thessaloniki Insurance Conference, Coface

“Σε έναν επιχειρηματικό κόσμο όπου η αβεβαιότητα υπάρχει παντού γύρω μας, το Business Information είναι βασικός πυλώνας για τη διατήρηση μιας επιτυχημένης και βιώσιμης επιχείρησης”, αναφέρει η κα Λουΐζα Ζυγουράκη, Επικεφαλής Χαρτοφυλακίου της Coface κατά την ομιλία της στο 36th Thessaloniki Insurance Conference

Στη σύγχρονη εποχή, οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν αδιάκοπα την πρόκληση της διαχείρισης της αβεβαιότητας στον οικονομικό χώρο, μιας σταθερής πραγματικότητας που διαμορφώνει τον επιχειρηματικό κόσμο. Σε αυτό το πλαίσιο, η σημασία του Business Information αναδεικνύεται ως κρίσιμος παράγοντας για την επιβίωση και την επιτυχία μιας επιχείρησης.

Όπως τονίζει η κα Ζυγουράκη, η πρόσβαση και η αξιοποίηση ακριβών και επίκαιρων πληροφοριών είναι ουσιαστική για την αντιμετώπιση των προκλήσεων και την αξιοποίηση των ευκαιριών που παρουσιάζονται, εξασφαλίζοντας έτσι την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα στο δυναμικό επιχειρηματικό τοπίο.

Το ορίζεται ωστόσο ως Business Information; 

Ουσιαστικά η έννοια πίσω από το Business Information αφορά την ολική πληροφόρηση των επιχειρήσεων για τους κινδύνους, τις ευκαιρίες και τις προοπτικές ανάπτυξης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, κάτι το οποίο η Cοface δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Για να εμβαθύνουμε, θα χρησιμοποιήσουμε το παράδειγμα που έδωσε η κα Ζυγουράκη:

“Φανταστείτε, λοιπόν, ότι είμαστε σε μια ορχήστρα. Η Cοface ή οποιοσδήποτε ασφαλιστής είναι ο μαέστρος, η πληροφορία είναι η μπαγκέτα και τα μουσικά όργανα είναι τα επιμέρους στοιχεία του επιχειρηματικού κόσμου οι τάσεις των αγορών, η εξέλιξη της οικονομίας και η πρόβλεψη του ρίσκου.

Από κάτω είναι όλες οι επιχειρήσεις οι οποίες πλήρωσαν αυτό το εισιτήριο για να ακούσουν μια συμφωνία. Μια μουσική συμφωνία την οποία ίσως δεν αντιλαμβάνονται ως προς τις επιμέρους νότες αλλά έχουν εμπιστευτεί το Μαέστρο για να τις μετατρέψει σε μια συμφωνία καινοτομίας, προσαρμοστικότητας και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος”.

Στόχος πίσω από το Business Information, όπως δηλώνει η κα Ζυγουράκη, είναι οι:

  • Στρατηγικές αποφάσεις
  • Βιώσιμη ανάπτυξη
  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

 

Η σημασία της πληροφόρησης αντλεί δύναμη από την στρατηγική παρακολούθηση των εξελίξεων και των τάσεων των αγορών. Τα πλεονεκτήματα είναι άμεσα και μετρήσιμα. Χάρη στις αποτιμήσεις πραγματικού χρόνου ο πελάτης αποκτά ταχύτητα και ευελιξία επιτρέποντάς τον να αξιολογήσει πιο άμεσα την υγεία του συνεργάτη του αποκτώντας έτσι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Δεν υπάρχει πλέον αβεβαιότητα στη συναλλαγή ή κάποιος άγνωστος συνεργάτης. Υπάρχει σταθερή ανάπτυξη με επίγνωση του ρίσκου σε κάθε βήμα”, τονίζει η κα Ζυγουράκη. 

Παρακολουθήστε ολόκληρη την ομιλία της κας Λουΐζας Ζυγουράκη από το παρακάτω βίντεο:

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»