Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2021

H έλλειψη σαφήνειας στην ταξιδιωτική ασφάλιση κοστίζει ακριβά στους καταναλωτές

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της εταιρίας Which oι καταναλωτές ενδέχεται να χάσουν χρήματα εξαιτίας της έλλειψης σαφήνειας στην ταξιδιωτική ασφάλιση σε ό,τι αφορά τους όρους κάλυψης του κορωνοϊού. Η εν λόγω έρευνα πραγματοποιήθηκε με δείγμα 2800 πελατών ταξιδιωτικής ασφάλισης.

Η έλλειψη ξεκάθαρου πλαισίου οφείλεται στην κακή επικοινωνία ορισμένων παρόχων ασφαλιστικών ταξιδιών, ενώ κομβικής σημασίας είναι και η σύγχυση στους γενικούς όρους όπως «Covid Cover» ή «Enhanced Covid Cover».

Στην ερώτηση εάν πιστεύουν ότι θα τους κάλυπτε η ταξιδιωτική τους ασφάλιση σε περίπτωση κινδύνου λόγω της Covid-19 το 50% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι θα τους κάλυπτε εάν άλλαζαν οι ταξιδιωτικές οδηγίες της κυβέρνησης μετά την κράτηση ενός ταξιδιού, ενώ το 47% υποστηρίζει ότι θα τους κάλυπτε σε περίπτωση που τα τοπικά ή εθνικά lockdowns εμπόδιζαν τα ταξίδια.

Επιπλέον, το 46% αναφέρει ότι θα τους κάλυπτε εάν η αεροπορική εταιρία ή η εταιρία διακοπών τους ανέβαλε το ταξίδι τους, αλλά δεν θα πρόσφερε επιστροφή χρημάτων σε μετρητά.

Η Which από πλευράς της υπογραμμίζει ότι λίγα έχουν αλλάξει για να βελτιώσουν την σύγχυση που επικρατείτους τελευταίους μήνες, ενώ υπέβαλε αποδεικτικά στοιχεία και στο Υπουργείο Μεταφορών, καλώντας τους παρόχους ταξιδιωτικών ασφαλίσεων να είναι σαφείς σχετικά με την ορολογία Covid-cover. Η εταιρία επισήμανε ότι οι πάροχοι θα πρέπει να παρουσιάζουν με σαφήνεια τι περιλαμβάνεται και τι εξαιρείται στα συμβόλαια ταξιδιωτικής ασφάλισης για την Covid-19 και στις ιστοσελίδες τους.

 

Διαβάστε Ακόμα