Τετάρτη, 1 Μαΐου 2024

Τζήκα Σοφία: Γνώμονας της ΟΡΙΖΩΝ 1964 και όλων εμάς των συνεργατών της είναι να προάγουμε ασφαλιστικές λύσεις και όχι τον καταναλωτισμό

Δημοσίευση: 21/07/2023
Τζήκα Σοφία, ΟΡΙΖΩΝ 1964, συνέντευξη

Συνέντευξη της κας Τζήκα Σοφίας*, Ασφαλιστική Διαμεσολαβήτρια, Συνεργάτης ΟΡΙΖΩΝ 1964

Το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή είναι ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο επάγγελμα σε μία ραγδαία μεταβαλλόμενη και ανταγωνιστική αγορά. Σε ένα τέτοιο χώρο, λίγοι είναι εκείνοι οι οποίοι ξεχωρίζουν και κατέχουν αυτά τα χαρακτηριστικά ώστε να βοηθήσουν επαρκώς και με διαφανή τρόπο το κοινωνικό σύνολο.

Ένας από τους πρωταγωνιστές της ιδιωτικής ασφάλισης είναι η ΟΡΙΖΩΝ 1964, η οποία συνδυάζοντας την τεχνογνωσία με την πολυετή εμπειρία, συγκαταλέγεται ανάμεσα στις παραδοσιακότερες και οικονομικά σταθερότερες δυνάμεις της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Παράλληλα, το απόλυτα καταρτισμένο δίκτυο συνεργατών – ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της  βρίσκεται σε ολόκληρη την Ελλάδα παρέχοντας τις κατάλληλες και τις πιο συμφέρουσες ασφαλιστικές λύσεις στους πελάτες τους.

Σήμερα σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάξει και εξελίσσεται, όπου το παραδοσιακό συναντά το τεχνολογικό, το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή δεν θα μπορούσε να μείνει αμετάβλητο. Ωστόσο η αξία της διαπροσωπικής επαφής κατά τη σύναψη ασφαλιστικών συμβολαίων, κατά τη διαδικασία αποζημίωσης καθώς επίσης και σε διάφορες άλλες διαδικασίες και εργασίες του επαγγέλματος, διατηρεί την ουσιαστική και σημαντική θέση που κατείχε στους καταναλωτές.

Όπως αναφέρει και η κα. Τζήκα, «Είναι βέβαιο ότι το διαδίκτυο δεν θα είναι ποτέ σε θέση να εξυπηρετήσει με τον ίδιο τρόπο και στον ίδιο βαθμό έναν πελάτη, όπως κάνει ο ασφαλιστικός σύμβουλος»

Σε συνέντευξη της κας Τζήκας που έδωσε αποκλειστικά στο insuranceforum.gr, μας μιλά για την συνεργασία της με την ΟΡΙΖΩΝ 1964, για το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή στη σύγχρονη εποχή καθώς επίσης και για την ασφαλιστική αγορά της Κατερίνης.

Τζήκα Σοφία: Γνώμονας της ΟΡΙΖΩΝ 1964 και όλων εμάς των συνεργατών της είναι να προάγουμε ασφαλιστικές λύσεις και όχι τον καταναλωτισμό

Κυρία Τζήκα, πόσα χρόνια δραστηριοποιείστε στον  κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης και τι σας ώθησε στο να ακολουθήσετε το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή;

Δραστηριοποιούμαι στον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης για 20 περίπου χρόνια. Στα 24 μου ήμουν αρκετά συνειδητοποιημένη ότι ήθελα να ακολουθήσω ένα επάγγελμα με κύρος, μέσω του οποίου θα μπορώ να προσφέρω στο κοινωνικό σύνολο.

Γενικότερα η ιδιοσυγκρασία μου ως άνθρωπος με έκαναν να αποφασίσω ότι δεν ήθελα να “συμβιβαστώ” και να δουλεύω απλά για έναν εργοδότη με ένα συγκεκριμένο ωράριο, καθώς ένιωθα έντονα την ανάγκη να δημιουργήσω κάτι δικό μου, το οποίο θα μου έδινε την ευκαιρία να εξελιχθώ ως άτομο και ως επαγγελματίας και κάτι το οποίο δεν θα είχε ταβάνι όσον αφορά τις οικονομικές απολαβές. Αυτοί είναι λοιπόν οι λόγοι που με ώθησαν σε αυτή μου την επιλογή και δεν το έχω μετανιώσει στιγμή καθώς θεωρώ το επάγγελμά μας μαγικό.

 

Ποιο είναι αυτό το στοιχείο που σας ξεχωρίζει στην ασφαλιστική αγορά; Γιατί σας επιλέγουν οι πελάτες σας;

Θεωρώ ότι έχω αρκετά από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να διακρίνουν έναν ασφαλιστικό σύμβουλο. Είμαι εργατική, δυναμική, με κατανόηση και ενσυναίσθηση  για τον πελάτη. Διαβάζω, ενημερώνομαι και επαναπιστοποιούμαι  συνεχώς, προκειμένου να είμαι σε θέση να αντιλαμβάνομαι τις πραγματικές ανάγκες του πελάτη μου και έτσι να του δίνω τις καλύτερες δυνατές λύσεις. Τέλος η συνέπεια και η αξιοπιστία των λεγόμενων μου, που με διακρίνει, εμπνέει εμπιστοσύνη στους πελάτες και αυτό είναι που τελικά τους κερδίζει και τους δένει μαζί μου.

 

Σε τι επίπεδο βρίσκεται η ασφαλιστική αγορά της Κατερίνης; Οι καταναλωτές ασφαλίζουν τα περιουσιακά τους στοιχεία;  

Αρκετοί από τους πελάτες με τους οποίους συναναστρέφομαι έχουν πλέον ασφαλιστική συνείδηση και παιδεία. Ειδικότερα οι πελάτες της γενιάς Ζ (1995-2012) έμαθαν να ζούν με το διαδίκτυο και έχουν εμπεριστατωμένη άποψη για πολλά θέματα, λόγω της εύκολης πρόσβασης στην γνώση, καθιστώντας έτσι πολύ δύσκολο το έργο μας.

Θα πρέπει λοιπόν να είμαστε άρτια καταρτισμένοι και πλήρως ενημερωμένοι σε ότι αφορά την ασφαλιστική αγορά. Στην ερώτηση για το αν οι πελάτες ασφαλίζουν τα περιουσιακά τους στοιχεία, θα απαντούσα ότι πολλοί πλέον το συνηθίζουν λόγω και των ιδιαίτερων συνθηκών που ζούμε (αύξηση κλοπών και εγκληματικότητα, ακραία καιρικά φαινόμενα και άλλα) .

Τζήκα Σοφία: Γνώμονας της ΟΡΙΖΩΝ 1964 και όλων εμάς των συνεργατών της είναι να προάγουμε ασφαλιστικές λύσεις και όχι τον καταναλωτισμό

Σε τοπικό επίπεδο, αντιμετωπίζετε προβλήματα όσον αφορά την τάση ασφάλισης μέσω διαδικτυακών πλατφορμών; Αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής τα οφέλη συνεργασίας με έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή;

Ο κόσμος μας αλλάζει ραγδαία και ο ασφαλιστικός τομέας δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος από αυτές τις αλλαγές. Η τεχνολογία έχει εισβάλει για τα καλά στην καθημερινότητα μας, επαναπροσδιορίζοντας τον παραδοσιακό τρόπο απαιτήσεων και διαχείρισης αξιώσεων στην εποχή της ψηφιακής ασφάλισης. Οι νέες γενιές έχουν ήδη μάθει να κάνουν τις περισσότερες δραστηριότητες τους online άρα η ασφάλιση μέσω διαδικτυακών πλατφορμών μας έχει επηρεάσει και όχι μόνο σε τοπικό επίπεδο.

Η τεχνολογία μέσω της διάθεσης των πιο απλών ασφαλιστικών προϊόντων μέσω του διαδικτύου έχει μειώσει κάποιες κατηγορίες εισοδημάτων όπως για παράδειγμα των αυτοκινήτων. Είναι όμως βέβαιο ότι το διαδίκτυο δεν θα είναι ποτέ σε θέση να εξυπηρετήσει με τον ίδιο τρόπο και στον ίδιο βαθμό έναν πελάτη, όπως κάνει ο ασφαλιστικός σύμβουλος. Η αμεσότητα και η προσωπική επαφή παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο.

Μου έχουν τύχει κάποιες περιπτώσεις στις οποίες οι πελάτες αδυνατούσαν να λύσουν τα θέματα τους μέσω διαδικτύου, κυρίως ζητήματα ατυχημάτων, και απευθύνθηκαν στο γραφείο μου για την διεκπεραίωση αυτών των ζητημάτων. Θεωρώ λοιπόν ότι οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται ως έναν βαθμό τα οφέλη της συνεργασίας τους με έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή.

Επιπλέον πιστεύω πως οι εταιρείες θα αναπτύξουν συστήματα, εφαρμογές και νέα ασφαλιστικά προϊόντα που θα επιτρέψουν σε εμάς τους ασφαλιστικούς συμβούλους να έχουμε περισσότερη αμεσότητα με τον πελάτη και ταυτόχρονα να εξοικονομήσουμε σημαντικό χρόνο που σήμερα σπαταλάμε σε γραφειοκρατικές εργασίες έτσι ώστε να εκμεταλλευτούμε αυτό  το χρόνο και να μπορέσουμε να επικεντρωθούμε στην εξυπηρέτηση του πελάτη.

 

Πόσο καιρό συνεργάζεστε με την ΟΡΙΖΩΝ 1964 και ποια είναι η εμπειρία που έχετε αποκομίσει μέχρι στιγμής;

Η συνεργασία μου με την ΟΡΙΖΩΝ1964 μέτρα πέντε χρόνια. Πρόκειται για  μια αξιόπιστη, ελληνική εταιρία  που διαθέτει σημαντική παρουσία  στον ασφαλιστικό κλάδο από το 1964. Επιπλέον φροντίζει τις ανάγκες τόσο των συνεργατών της όσο και των πελατών της και ταυτόχρονα τους παρέχει την δυνατότητα να δουλεύουν με ευκολία και ανεξαρτησία. Ωστόσο, σε οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει, το άρτια καταρτισμένο προσωπικό της είναι πάντοτε διαθέσιμο. Συνεπώς, δεν θα μπορούσα να μην χαρακτηρίσω την συνεργασία μου μαζί της, άριστη.

Τζήκα Σοφία: Γνώμονας της ΟΡΙΖΩΝ 1964 και όλων εμάς των συνεργατών της είναι να προάγουμε ασφαλιστικές λύσεις και όχι τον καταναλωτισμό

Μπορείτε να μας αναφέρετε μερικά από τα οφέλη που σας προσφέρει η συνεργασία σας με την ΟΡΙΖΩΝ 1964;

Η ΟΡΙΖΩΝ 1964 αποτελεί μία φερέγγυα ασφαλιστική εταιρία με εξαιρετικές δεξιότητες στον χώρο. Κατέχει σημαντική εμπειρία αναφορικά με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών. Στη σύγχρονη εποχή που διανύουμε και στο συνεχώς μεταβαλλόμενο και απαιτητικό περιβάλλον, η πλήρως ενημερωμένη ΟΡΙΖΩΝ 1964 προσφέρει αξιόπιστες ασφαλιστικές λύσεις με κύριο γνώμονα την ευημερία του πελάτη. Ειδικότερα, οι τιμές και οι παροχές των συμβολαίων της είναι άκρως ανταγωνιστικές και ελκυστικές προς τον πελάτη.

Σημαντικό να σημειώσω πως, σε περιπτώσεις κινδύνου η ανταπόκριση είναι άμεση και αποτελεσματική, δημιουργώντας σχέσεις εμπιστοσύνης και ασφάλειας μεταξύ του πελάτη και του συνεργάτη. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως τόσο το προσωπικό της εταιρίας όσο και τα υφιστάμενα πρόσωπα της από την έναρξη της συνεργασίας μας ήταν διατεθειμένοι να μας ‘’αγκαλιάσουν’’ και να μας υποστηρίξουν με απόλυτο σεβασμό και εμπιστευτικό, φιλικό πνεύμα.

 

 Ποιοι είναι οι επαγγελματικοί σας στόχοι για το άμεσο μέλλον; 

Προσωπικά, ο πρωτεύων στόχος που έχω θέσει είναι να εξασφαλίζω σωστά και επαγγελματικά οικογένειες και επιχειρήσεις και να τους προτείνω προϊόντα που πραγματικά ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους  και όχι απλά να προάγω τον καταναλωτισμό. Για το λόγο αυτό θέλω να είμαι μια άρτια καταρτισμένη ασφαλιστική διαμεσολαβήτρια μέσω της διαρκούς εκπαίδευσης που θα είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμη να εκμεταλλευτεί τις όποιες ευκαιρίες προσφέρονται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

Τέλος επιθυμώ να αναπροσαρμόσω το χαρτοφυλάκιό μου με στόχο την προσέγγιση πελατών με προγράμματα τα οποία δεν διατίθενται εύκολα διαδικτυακά όπως επενδυτικά, περιουσίας, υγείας κ.α.

*Η κα Τζήκα ασκεί το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή διαθέτοντας το ασφαλιστικό γραφείο της στην Κατερίνη. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 2351104598 ή να στείλουν ένα email στο tzikasofia@gmail.com

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»