Εταιρεία αναζητά να καλύψει θέση ώς υπάλληλος στον κλάδο Γενικών Ασφαλειών
- Περιγραφή Θέσης
- Διεύρυνση & εξυπηρέτηση πελατολογίου (εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις)
- Διαχείριση ασφαλιστικών εργασιών
o Δημιουργία & follow up προσφορών
o Καταχωρήσεις αιτήσεων & παρακολούθηση έκδοσης ασφαλιστηρίων
o Ενημερώσεις πελατών & επικοινωνία σχετικά με τις ανανεώσεις – παρακολούθηση ανανεώσεων
o Εργασίες back office
o Τήρηση αρχείου
- Επικοινωνία με ασφαλιστικές εταιρίες για ορθή διαχείριση ασφαλιστικών εργασιών
- Κυλιόμενο ωράριο εργασίας
2. Απαραίτητα προσόντα
- Ελάχιστη προϋπηρεσία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση στον Ασφαλιστικό χώρο.
- Πιστοποίηση Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή (θα θεωρηθεί ως επιπλέον προσόν)
- Καλή Γνώση H/Y και Αγγλικών.
- Ομαδικό πνεύμα εργασίας, εργατικότητα & υπευθυνότητα
- Διαπραγματευτική ικανότητα
- Αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
Προσφέρονται
· Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
· Σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
· Bonus παραγωγικότητας
Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση, Μόνιμος
Μισθός: 700,00€ – 1.000,00€ ανά μήνα
- Αποστολή Βιογραφικών στο email risk.experts1@gmail.com
Θέση: Υπεύθυνος αμάδας στον κλάδο Γενικών Ασφαλειών
- Περιγραφή Θέσης
Αναζητούμε έναν έμπειρο Team Leader για τηλεφωνικό κέντρο με προσανατολισμό στις πωλήσεις, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση και την υποστήριξη της ομάδας των αντιπροσώπων του τηλεφωνικού κέντρου που θα παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών σε θέματα ανανεώσεων ασφαλειών & διαχείρισης ζημιών.
Ο πρωταρχικός στόχος αυτού του ρόλου θα είναι να καθοδηγήσει και να παρακινήσει την ομάδα να επιτύχει ατομικούς και συλλογικούς στόχους, διατηρώντας παράλληλα ένα υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών.
Ρόλος:
- Να επιτυγχάνει τους στόχους του τμήματος μέσω της σωστής καθοδήγησης του προσωπικού.
- Να επιβλέπει και υποστηρίζει τους αντιπροσώπους του τηλεφωνικού κέντρου, διασφαλίζοντας ότι είναι καλά εκπαιδευμένοι, έχουν κίνητρα και είναι ικανοί για να χειρίζονται αποτελεσματικά τα ερωτήματα και τις απαιτήσεις των πελατών.
- Να παρακολουθεί την απόδοση των μελών της ομάδας καθώς και τα αντίστοιχα KPI’s και να παρέχει έγκαιρη ανατροφοδότηση για τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της ποιότητας των υπηρεσιών.
- Να πραγματοποιεί τακτικά εκπαιδευτικά για τη βελτίωση των δεξιοτήτων των αντιπροσώπων στην εξυπηρέτηση πελατών
- Να βοηθά στην επίλυση περίπλοκων ζητημάτων πελατών και κλιμακούμενων υποθέσεων, διασφαλίζοντας έγκαιρες και ικανοποιητικές επιλύσεις.
- Να συντονίζει και να διαχειρίζεται το πρόγραμμα εργασίας της ομάδας για να εξασφαλίσει τα κατάλληλα επίπεδα στελέχωσης και τον αποτελεσματικό χειρισμό των κλήσεων.
- Να δημιουργεί τακτικές αναφορές για την απόδοση της ομάδας, τα σχόλια των πελατών και τους βασικούς δείκτες απόδοσης για έλεγχο από τη διοίκηση.
- Να εντοπίζει τις αναποτελεσματικές διαδικασίες και να προτείνει βελτιώσεις για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Απαιτήσεις:
- Πτυχίο οικονομικών, διοίκησης επιχειρήσεων ή συναφές θα θεωρηθεί προσόν
- Τουλάχιστον 4 χρόνια εμπειρίας ως Team Leader σε τηλεφωνικό κέντρο ιδανικά με γνώσεις και εμπειρία στις πωλήσεις.
- Πολύ καλή γνώση του Microsoft Office
- Ικανότητα χρήσης λογισμικών CRM
- Άριστες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες για αποτελεσματική αλληλεπίδραση με τα μέλη της ομάδας και τους πελάτες.
- Δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και ικανότητα χειρισμού κλιμάκωσης πελατών με επαγγελματισμό.
Οφέλη:
Ανταγωνιστικός μισθός και δυνατότητα ανέλιξης σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.
Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση, Μόνιμος
Μισθός: 900,00€ – 1.200,00€ ανά μήνα
- Αποστολή Βιογραφικών στο email risk.experts1@gmail.com