Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2024

Θέσεις εργασίας στον ασφαλιστικό κλάδο με μισθό 700 € – 1.200 €

Δημοσίευση: 29/03/2024

Εταιρεία αναζητά να καλύψει θέση ώς υπάλληλος στον κλάδο Γενικών Ασφαλειών

  1. Περιγραφή Θέσης
  • Διεύρυνση & εξυπηρέτηση πελατολογίου (εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις)
  • Διαχείριση ασφαλιστικών εργασιών

o Δημιουργία & follow up προσφορών

o Καταχωρήσεις αιτήσεων & παρακολούθηση έκδοσης ασφαλιστηρίων

o Ενημερώσεις πελατών & επικοινωνία σχετικά με τις ανανεώσεις – παρακολούθηση ανανεώσεων

o Εργασίες back office

o Τήρηση αρχείου

  • Επικοινωνία με ασφαλιστικές εταιρίες για ορθή διαχείριση ασφαλιστικών εργασιών
  • Κυλιόμενο ωράριο εργασίας

2. Απαραίτητα προσόντα

  • Ελάχιστη προϋπηρεσία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση στον Ασφαλιστικό χώρο.
  • Πιστοποίηση Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή (θα θεωρηθεί ως επιπλέον προσόν)
  • Καλή Γνώση H/Y και Αγγλικών.
  • Ομαδικό πνεύμα εργασίας, εργατικότητα & υπευθυνότητα
  • Διαπραγματευτική ικανότητα
  • Αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων

Προσφέρονται

· Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων

· Σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον

· Bonus παραγωγικότητας

Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση, Μόνιμος

Μισθός: 700,00€ – 1.000,00€ ανά μήνα

  1. Αποστολή Βιογραφικών στο email risk.experts1@gmail.com

 

Θέση: Υπεύθυνος αμάδας στον κλάδο Γενικών Ασφαλειών

  1. Περιγραφή Θέσης

Αναζητούμε έναν έμπειρο Team Leader για τηλεφωνικό κέντρο με προσανατολισμό στις πωλήσεις, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση και την υποστήριξη της ομάδας των αντιπροσώπων του τηλεφωνικού κέντρου που θα παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών σε θέματα ανανεώσεων ασφαλειών & διαχείρισης ζημιών.

Ο πρωταρχικός στόχος αυτού του ρόλου θα είναι να καθοδηγήσει και να παρακινήσει την ομάδα να επιτύχει ατομικούς και συλλογικούς στόχους, διατηρώντας παράλληλα ένα υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών.

Ρόλος:

  • Να επιτυγχάνει τους στόχους του τμήματος μέσω της σωστής καθοδήγησης του προσωπικού.
  • Να επιβλέπει και υποστηρίζει τους αντιπροσώπους του τηλεφωνικού κέντρου, διασφαλίζοντας ότι είναι καλά εκπαιδευμένοι, έχουν κίνητρα και είναι ικανοί για να χειρίζονται αποτελεσματικά τα ερωτήματα και τις απαιτήσεις των πελατών.
  • Να παρακολουθεί την απόδοση των μελών της ομάδας καθώς και τα αντίστοιχα KPI’s και να παρέχει έγκαιρη ανατροφοδότηση για τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της ποιότητας των υπηρεσιών.
  • Να πραγματοποιεί τακτικά εκπαιδευτικά για τη βελτίωση των δεξιοτήτων των αντιπροσώπων στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Να βοηθά στην επίλυση περίπλοκων ζητημάτων πελατών και κλιμακούμενων υποθέσεων, διασφαλίζοντας έγκαιρες και ικανοποιητικές επιλύσεις.
  • Να συντονίζει και να διαχειρίζεται το πρόγραμμα εργασίας της ομάδας για να εξασφαλίσει τα κατάλληλα επίπεδα στελέχωσης και τον αποτελεσματικό χειρισμό των κλήσεων.
  • Να δημιουργεί τακτικές αναφορές για την απόδοση της ομάδας, τα σχόλια των πελατών και τους βασικούς δείκτες απόδοσης για έλεγχο από τη διοίκηση.
  • Να εντοπίζει τις αναποτελεσματικές διαδικασίες και να προτείνει βελτιώσεις για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.

Απαιτήσεις:

  • Πτυχίο οικονομικών, διοίκησης επιχειρήσεων ή συναφές θα θεωρηθεί προσόν
  • Τουλάχιστον 4 χρόνια εμπειρίας ως Team Leader σε τηλεφωνικό κέντρο ιδανικά με γνώσεις και εμπειρία στις πωλήσεις.
  • Πολύ καλή γνώση του Microsoft Office
  • Ικανότητα χρήσης λογισμικών CRM
  • Άριστες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες για αποτελεσματική αλληλεπίδραση με τα μέλη της ομάδας και τους πελάτες.
  • Δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και ικανότητα χειρισμού κλιμάκωσης πελατών με επαγγελματισμό.

Οφέλη:

Ανταγωνιστικός μισθός και δυνατότητα ανέλιξης σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.

Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση, Μόνιμος

Μισθός: 900,00€ – 1.200,00€ ανά μήνα

  1. Αποστολή Βιογραφικών στο email risk.experts1@gmail.com

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»