Τρίτη, 21 Μαΐου 2024

Τί είναι το INTERSUREA Hub Connector που έφερε το Infodromio στην ελληνική ασφαλιστική αγορά;

Δημοσίευση: 04/04/2024
Infodromio, νέα εταιρική ταυτότητα

Πρόσφατα το Infodromio Software Lab προχώρησε σε μία ριζική ανανέωση της εταιρικής του ταυτότητας και την σύσταση της νέας σουίτας εφαρμογών INTERSUREA.

Το Ιnfodromio Software Lab έχει διανύσει μία ιστορική πορεία από το 1992 στην κατασκευή ειδικού λογισμικού για τον κλάδο της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης.
Όπως ανέφερε προσφάτως ο κ. Σταύρος Βαλσάμης, ιδρυτής και ιδιοκτήτης του Infodromio “σήμερα -περισσότερο από ποτέ- είναι επιταγή της σύγχρονης πραγματικότητας η ασφαλιστική διαμεσολάβηση να συμβαδίζει με τις τεχνολογικές απαιτήσεις και εξελίξεις. Σήμερα τα δεδομένα έχουν αλλάξει, οι ανάγκες της αγοράς έχουν διαφοροποιηθεί, οι καταναλωτές έχουν ωριμάσει ψηφιακά, οι απαιτήσεις είναι τεράστιες και η ασφαλιστική διαμεσολάβηση χρειάζεται να κάνει το επόμενο βήμα, για έναν πραγματικό ψηφιακό μετασχηματισμό”.

Τί είναι όμως το Intersurea Hub Connector;

Διασυνδεσιμότητα – Συνεργασίες
Ως τελικός διανομέας των ασφαλιστικών προϊόντων, ένας διαμεσολαβητής, παράγει αποτελέσματα, και διανέμει τα ασφαλιστικά προϊόντα των ασφαλιστικών εταιρειών είτε σε απ’ ευθείας (direct) συνεργασία μαζί τους, είτε μέσω πρακτορειακών με δίκτυα πωλήσεων.
Οι λόγοι που θα οδηγήσουν τον διαμεσολαβητή να επιλέξει τον τρόπο συνεργασίας του με μία ασφαλιστική εταιρεία direct, ή μέσω μίας πρακτορειακής έχουν αξιολογηθεί από τον ίδιο, λαμβάνοντας υπόψιν πολλούς παράγοντες.
Κάποιες πρακτορειακές, παρέχουν πάρα πολλές και πολύ καλές και ελκυστικές υπηρεσίες, στους διαμεσολαβητές και τους προσελκύουν, για μία αποδοτική και συμφέρουσα συνεργασία.

Όμως ο διαμεσολαβητής, έχει να κάνει με πολλά και διαφορετικά online συστήματα και portals πρακτορειακών, έχει το χαρτοφυλάκιο του διασκορπισμένο, και δεν έχει σε κανένα σημείο, συγκεντρωμένα τα δεδομένα του χαρτοφυλακίου και του πελάτη του.
Έτσι, είναι προφανές, ότι δεν υπάρχει ψηφιακά η ενιαία εικόνα ως καρτέλα πελάτη, ενώ δεν θα μπορέσει να εξυπηρετήσει τον πελάτη του ψηφιακά, ή ακόμη και αν καταφέρει να του δώσει πρόσβαση σε όλα αυτά τα συστήματα, ο πελάτης δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί σε όλη αυτή την διαφορετική εικόνα, με αποτέλεσμα να μην του φανούν χρήσιμα.
Η λύση, θα ήταν να έχει ο διαμεσολαβητής συγκεντρωμένη την πληροφορία σε ένα δικό του σύστημα, από το οποίο θα μπορεί να δώσει πρόσβαση στον πελάτη, από μία κοινή και ενιαία πύλη εισόδου.

Πως όμως θα γίνει αυτό, αφού ο διαμεσολαβητής θέλει απαραίτητα να εξακολουθήσει να απολαμβάνει τα προνόμια των υπηρεσιών που του παρέχει η πρακτορειακή;

Το Infodromio Hub Connector ήρθε για να διασυνδέσει όλον τον κλάδο της Ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, έτσι ώστε να στρέψει το ενδιαφέρον του κλάδου στον καταναλωτή, που είναι και ο τελικός αποδέκτης των ασφαλιστικών προϊόντων.
Έτσι οποιαδήποτε πρακτορειακή συνδεθεί στο Hub μέσω του Intersurea Hub Connector, μπορεί να εξυπηρετήσει τους συνεργάτες της που έχουν το B2B Pro, ενώ μπορεί να δέχεται αιτήματα για νέες συνεργασίες από ανεξάρτητους διαμεσολαβητές.

Οσοι επαγγελματίες ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές επιθυμούν περισσότερες πληροφορίες για το Intersurea Hub Connector μπορούν να συμπληρώσουν την φόρμα επικοινωνίας εδώ

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ομαδικών ασφαλίσεων και αξιολόγησης εταιρικών κινδύνων από το ΕΙΑΣ

Οι Ομαδικές Ασφαλίσεις αποτελούν εξαιρετικά ανερχόμενο Κλάδο Ασφαλιστικής Δραστηριότητας και συνιστούν έναν εκ των πλέον νευραλγικών «μοχλών» ανάπτυξης των εργασιών

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»