Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024

Η Google δεν σκοπεύει να χάσει την πρωτιά στην αναζήτηση και επιστρατεύει την τεχνητή νοημοσύνη

Δημοσίευση: 16/05/2024
google
Google: Οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων το 2022

Εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, η Google έχει επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου κόντρα στην OpenAI και άλλες επιχειρήσεις για να φέρει στο κοινό τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη (generative artificial intelligence) – τεχνολογία που απαντά σε σύνθετες ερωτήσεις με μορφή συνομιλητή- με τέτοιο τρόπο που οι περισσότεροι καταναλωτές να μπορέσουν πραγματικά να εξοικειωθούν. Την Τρίτη, η Google έριξε ευθεία βολή στους ανταγωνιστές της, στέλνοντας μήνυμα ότι δεν έχει πρόθεση να χάσει την ηγετική της θέση ως η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης στον κόσμο.

Το λεγόμενο γκουγκλάρισμα, που έχει γίνει συνώνυμο της αναζήτησης τα τελευταία 20 χρόνια, θα τροφοδοτείται πλέον από το ισχυρό μοντέλο ΑΙ της Alphabet, το Gemini, ανακοίνωσε η εταιρεία στο ετήσιο συνέδριο προγραμματιστών της στο Mountain View, Καλιφόρνια.

«Το Google Search είναι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη στην κλίμακα της ανθρώπινης περιέργειας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Sundar Pichai στη σκηνή, ανακοινώνοντας τα νέα χαρακτηριστικά στη σύνοδο κορυφής I/O της εταιρείας.

Μπροστά σε ζωντανό κοινό, η Google αποκάλυψε αυτό που ο Pichai ονόμασε μια «πλήρως ανανεωμένη, νέα εμπειρία αναζήτησης» που θα διατεθεί σε όλους τους χρήστες των ΗΠΑ αυτή την εβδομάδα, με τη νέα αναζήτηση με τη υποστήριξη του Gemini να αναμένεται «σύντομα» και σε άλλες χώρες.

Η μεγαλύτερη αλλαγή στο γκουγκλάρισμα είναι ότι ορισμένες αναζητήσεις θα συνοδεύονται πλέον από το «AI Overviews», μια πιο αφηγηματική απάντηση που θα γλιτώνει τους χρήστες από τη διαδικασία να κάνουν κλικ σε διάφορους συνδέσμους. Ένα πανελάκι με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης θα εμφανίζεται κάτω από τις αναζητήσεις των χρηστών στη διάσημη γραμμή αναζήτησης, παρουσιάζοντας συνοπτικές πληροφορίες που θα προέρχονται από αποτελέσματα αναζήτησης της Google από όλο τον ιστό.

Η Google θα λανσάρει επίσης μια σελίδα που οργανώνεται από τεχνητή νοημοσύνη και θα ομαδοποιεί τα αποτελέσματα ανά θέμα ή θα παρουσιάζει, για παράδειγμα, ένα καθημερινό πρόγραμμα για άτομα που στρέφονται στην Google για συγκεκριμένες εργασίες, όπως η κατάρτιση ενός εβδομαδιαίου προγράμματος διατροφής ή η εύρεση εστιατορίου για τον εορτασμό μιας επετείου. Η Google είπε ότι δεν θα ενεργοποιήσει τα AI overviews για ορισμένα ευαίσθητα ερωτήματα, όπως αναζητήσεις για ιατρικές πληροφορίες ή αυτοτραυματισμό.

«Βλέπουμε τόσες πολλές ευκαιρίες μπροστά μας για δημιουργούς, για προγραμματιστές, για startups, για όλους», είπε ο Pichai σε conference call με αναλυτές ενόψει της εκδήλωσης.

insider.gr

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»