Γράφει ο Τάκης Καλογεράκος, Marine Underwriter
Μια τέλεια καταιγίδα των τριών; Υπάρχουν ακόμα πολλά που δεν γνωρίζουμε ακόμη για το τι πήγε στραβά στο κανάλι του Σουέζ, όπου ένα από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο έχει κολλήσει διαγώνια, σταματώντας δισεκατομμύρια δολάρια σε εμπορεύματα.
Χωρίς να θέλω να μια πρώιμη θέση θα έλεγα ότι πρέπει να περιμένουμε το πόρισμα για να έχουμε μια εικόνα και να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας.
Η δική μου τοποθέτηση σε αντίθεση όσον ακούγονται, θα ήταν σε μια διαφορετική προοπτική, θα έθετα λοιπόν θέμα πλήρης αστικής ευθύνης όσον έχουν συμβατικά την υποχρέωση να περατώσουν έναν διάπλου σε μία ελεγχόμενη θαλάσσια διαδρομή. Αυτοί δεν είναι άλλοι από την εταιρία διαχείρισης του διάπλου, οι οποίοι έχουν συμβατική υποχρέωση να λάβουν κάθε μέτρο προστασίας για την ασφαλή διακίνηση εντός των ορίων της δικής τους δικαιοδοσίας, για την αποφυγή τέτοιων περιστατικών.
Κατά την δική μου άποψη είναι σαφής, εφόσον έναντι αμοιβής συμβατικά υποχρεούσαι να φέρεις εις πέρας μια υποχρέωση, τότε φέρεις ακέραια και την ευθύνη.