Η εταιρεία Merimna life Ασφαλιστικές Πρακτορεύσεις γιορτάζει 10 χρόνια από την ίδρυσή της με μία μεγάλη επετειακή εκδήλωση τη Τετάρτη 18 Μαΐου στις 19:00 στο Συνεδριακό Κέντρο ΚΥΒΕ Περιστερίου (Εθνάρχου Μακαρίου 1 & Κηφισού).
Μια ανοιχτή γιορτή για όλους τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους της εταιρείας, αλλά και για όσους επιθυμούν να γνωρίσουν το νέο καινοτόμο Insurance Front Office πρόγραμμα, το δεξί χέρι κάθε σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η εταιρεία Merimna life θα απονέμει βραβεία στους συνεργάτες της, αναγνωρίζοντας την προσφορά και το έργο τους, ενώ θα ακολουθήσει δεξίωση στον κήπο του Συνεδριακού Κέντρου.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία των εταιρειών: Ευρωπαϊκή Πίστη, INTERLIFE Ασφαλιστική, Personal Insurance, Eurolife FFH, Aegean Ασφάλειες
Η εταιρεία Merimna life δημιουργήθηκε το 2012 από τον κ. Χρήστο Βελωτά. Με πολυετή πείρα στον χώρο των ασφαλίσεων συνεργάζεται με περισσότερες από 26 ασφαλιστικές εταιρίες, σε κάποιες από τις οποίες υποστηρίζει επιθεώρηση πωλήσεων σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, διατηρεί ένα δίκτυο συνεργαζόμενων ασφαλιστικών συμβούλων και ασφαλιστικών πρακτόρων, έχοντας καλύψει μέχρι σήμερα τις ανάγκες χιλιάδων ασφαλισμένων, σε όλο το φάσμα των κλάδων ασφάλισης.
Ο κ. Βελωτάς στη συνέντευξή που παραχώρησε στην εκπομπή Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο μίλησε για την εν λόγω εκδήλωση, αλλά και για το νέο σύστημα Front Office της εταιρείας που ήρθε για να λύσει τα χέρια των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο από τις καθημερινές τους δραστηριότητες.
Όπως δηλώνει ο κ. Βελωτάς:
“Με την ευκαιρία των 10 χρόνων που κλείνουμε σαν Merimna life κάνουμε μια γιορτή για όλους τους συνεργάτες και πολλούς ασφαλισμένους μας που θέλουνε να παρευρεθούν σε μια σημαδιακή ημέρα για εμάς, γιατί θα παρουσιάσουμε στο ευρύ κοινό και κυρίως σε επαγγελματίες που δεν έχουμε συνεργαστεί μέχρι σήμερα με την Merimna life το νέο front office μας, το οποίο ετοιμάζουμε εδώ και ενάμιση χρόνο, αξιοποιώντας τα πολύτιμα εργαλεία της Microsoft.
Το νέο Insurance Front Office είναι πραγματικά μαγευτικό και δεν έχει καμία σχέση με ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα. Στόχος μας είναι να δώσουμε πολύτιμο χρόνο στον συνεργάτη. εμείς φτιάξαμε ένα εργαλείο, ώστε να μπορεί ο συνεργάτης όπου και αν βρίσκεται να διαχειρίζεται πλήρως όλο το χαρτοφυλάκιό του από το σύνολο των ασφαλιστικών εταιρειών και το σύνολο των κλάδων, έχοντας μια πλήρη εικόνα του πελατολογίου του. Μπορεί για παράδειγμα ένας διαμεσολαβητής στα αεροπλάνα που διαθέτουν Wi-Fi να εκδίδει συμβόλαια για τον πελάτη του, οποιουδήποτε κλάδου και οποιασδήποτε ασφαλιστικής εταιρείας, μέσω του κινητού του τηλεφώνου.
Παράλληλα έχουμε δημιουργήσει τον 24ωρο ασφαλιστή. Έναν συνεργάτη, ο οποίος ενεργοποιείται από τη στιγμή που κλείνουν τα γραφεία μας και απενεργοποιείται την επόμενη εργάσιμη. Κάθε συνεργάτης μας έχει 24ωρη υποστήριξη από έναν άνθρωπο της εταιρείας για οτιδήποτε χρειαστεί, γιατί άλλωστε η δουλειά μας δεν τελειώνει ποτέ.”