Σάββατο, 2 Δεκεμβρίου 2023

Πόσα παράπονα και καταγγελίες για ασφαλιστικές υπηρεσίες έλαβε το ΚΕΠΚΑ το διάστημα Ιανουαρίου-Αυγούστου 2022;

Ελάχιστες ήταν οι καταγγελίες-παράπονα που έφτασαν στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) αναφορικά με ασφαλιστικές υπηρεσίες, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν για το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου - Αυγούστου 2022.

Ελάχιστες ήταν οι καταγγελίες-παράπονα που έφτασαν στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) αναφορικά με ασφαλιστικές υπηρεσίες, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν για το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2022.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση:

“To οχτάμηνο του 2022, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 2781 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 67.511.38 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή μας, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα.

Η ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών είναι:

Α/ΑΚατηγορίαΑριθμόςΠοσοστά
1Πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας87831,57
2Ελαττωματικά προϊόντα- εγγυήσεις50818,27
3Πάροχοι τηλεπικοινωνιών32811,79
4Πωλήσεις από απόσταση31411,29
5Πάροχοι Φυσικού αερίου1866,70
6Ινστιτούτα – Γυμναστήρια1023,67
7Τουριστικές υπηρεσίες883,16
8Εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων από μη εξυπηρετούμενα δάνεια541,94
9Τραπεζικές υπηρεσίες541,94
10Υπηρεσίες από ελεύθερους επαγγελματίες501,80
11Ακατάλληλα τρόφιμα421,51
12Αεροπορικές μεταφορές331,19
13Νοθεία -κλοπή καυσίμων240,86
14Ασφαλιστικές υπηρεσίες180,65
15Ακίνητα180,65
16Πάροχοι ταχυδρομικών υπηρεσιών140,50
17Προκαταβολές100,36
18Πάροχοι Νερού100,36
19Σούπερ μάρκετ100,36
20Υπεραστικές μεταφορές80,29
21Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές60,22
22Ακτοπλοϊκές μεταφορές60,22
23Υγεία40,14
24Αυξήσεις τιμών40,14
25Δημόσιες υπηρεσίες40,14
26Υπηρεσίες ΟΤΑ20,07
27Λοιπές καταγγελίες20,07
28Εκπτώσεις20,07
29Υπερβολικές απαιτήσεις καταναλωτών20,07
ΣΥΝΟΛΟ2781100,00

Μέσα στο πρώτο οχτάμηνο του 2022, δεχτήκαμε 252 καταγγελίες, 2269 παράπονα, 260 ερωτήματα καταναλωτών.

Το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των Καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές. Το ΚΕ.Π.ΚΑ. παρεμβαίνει δυναμικά, στους προμηθευτές και διασφαλίζει τα δικαιώματα των καταναλωτών. Είναι πραγματικά αξιοσημείωτο το γεγονός ότι προμηθευτές, που παραβαίνουν τους κανόνες, στις συναλλαγές τους, με τους καταναλωτές, υποχρεώνονται να εφαρμόσουν, στην πράξη, το δικαίωμα, για αποζημίωση των καταναλωτών, μετά από την παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ.

Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό 67.511,38 των ευρώ. Αναλυτικά από: 

  • Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων: 25.915,92 ευρώ
  • Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 20.029,36 ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας και αερίου 7.355,98 ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες: 4.895,96 ευρώ
  • Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση: 3.631,32 ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από ασφαλιστικές υπηρεσίες: 2.756 ευρώ
  • Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών: 2.234,84 ευρώ
  • Αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες: 692 ευρώ”

 

 

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

φορολογικό νομοσχέδιο, ελεύθεροι επαγγελματίες, τροποποιήσεις

Φορολογικό – Ελεύθεροι Επαγγελματίες: Με 4 τροποποιήσεις στο τεκμαρτό εισόδημα κατατέθηκε το νομοσχέδιο στη Βουλή

Τέσσερις μεταρρυθμίσεις που αφορούν το τεκμαρτό εισόδημα ελεύθερων επαγγελματιών ανακοίνωσε εχθές το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, πριν κατατεθεί το