Κυριακή, Μάι 9 2021

Πώς ο COVID-19 επηρέασε το τομέα της ναυτιλιακής ασφάλισης;

Η πανδημία COVID-19 έχει επαναπροσδιορίσει τους κινδύνους στο τομέα της ναυτιλίας, αναγκάζοντας τη βιομηχανία ασφάλισης να αλλάξει το τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τις ενδεχόμενες απειλές.

Ο Tim Martin, επικεφαλής των ναυτικών ατυχημάτων στο Gallagher Bassett, δήλωσε ότι η πανδημία διαταράσσει τις αεροπορικές μεταφορές και ασφαλώς την αεροπορική βιομηχανία εμπορευματικών μεταφορών, επηρεάζοντας άμεσα τη ζήτηση για αποστολή αγαθών και μεταφοράς σε όλο τον κόσμο.

«Σημειώθηκαν σημαντικές διακοπές στην αλυσίδα εφοδιασμού, καθώς σημαντικά σημεία παραγωγής επηρεάστηκαν από τον ιό και η παγκόσμια φύση του θαλάσσιου τομέα σήμαινε ότι έπρεπε να καταπολεμήσει μια σειρά κοινών κινδύνων που σχετίζονται με την πανδημία, οι οποίοι ερμηνεύθηκαν και καταπολεμήθηκαν ξεχωριστά σε κάθε λιμάνι», αναφέρει ο Martin.

Εκτός από τα εμπορεύματα, τα πληρώματα επηρεάστηκαν από την πανδημία, καθώς έπρεπε να ξεπεράσουν τους περιορισμούς των ταξιδιών. Πολλά πληρώματα υποχρεώθηκαν να παραμείνουν σε καραντίνα και απομόνωση για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθιστώντας δύσκολο για τους αξιολογητές να επιβιβαστούν με ασφάλεια και να αξιολογήσουν τον αντίκτυπο μιας αξίωσης, δήλωσε ο Martin.

«Ορισμένοι από τους διεθνείς περιορισμούς στα σύνορα επηρέασαν επίσης τις καθυστερήσεις στην ανταπόκριση για να διασφαλιστεί ότι το προσωπικό υγείας θα μπορούσε να παρέχει κατάλληλη υποστήριξη, επιδεινώνοντας τους ισχυρισμούς και τον τραυματισμό ενός ενάγοντος», πρόσθεσε ο Martin.

«Οι αποζημιώσεις για διακοπή των επιχειρήσεων ως αποτέλεσμα της πανδημίας ήταν ένα δύσκολο τοπίο πλοήγησης για ασφαλιστές και ενάγοντες παγκοσμίως», δήλωσε ο Martin. «Ο αντίκτυπος που είχε αυτό στο διεθνές θαλάσσιο εμπόριο ήταν αναμφισβήτητος και πολωτικός».

«Ορισμένες εταιρείες, δεν είχαν ποτέ μια πιο έντονη περίοδο συναλλαγών, αλλά για άλλα μέρη του θαλάσσιου τομέα, έχουμε δει κάποια πραγματικά ανησυχητικά και προκλητικά γεγονότα. Για παράδειγμα, η κλιμάκωση των εμπορικών εντάσεων μεταξύ της Αυστραλίας και της Κίνας – η οποία αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας – οδήγησε το πλήρωμα του MV Jag Anand να αγκυροβοληθεί για επτά μήνες πριν από την αλλαγή του πληρώματος. Ο αντίκτυπος αυτής της εκτεταμένης περιόδου αγκυροβόλησης είχε σαφή αντίκτυπο στην ικανότητα αυτού του πλοίου να φέρει εις πέρας περαιτέρω δραστηριότητες για τον ιδιοκτήτη του Great Eastern Shipping.

«Ο υπολογισμός τι θα σήμαινε αυτή η διακοπή σε μια εμπορική οικονομία που επηρεάζεται από πανδημία αποτελεί μια δύσκολη πρόκληση για κάθε ασφαλιστή. Αυτό γίνεται ακόμη πιο δύσκολο όταν δούμε αυτό το γεγονός μέσα από τα μάτια της υπόθεσης της Αρχής Χρηματοοικονομικής Συμπεριφοράς του Ηνωμένου Βασιλείου, την οποία θα έπρεπε οι ασφαλιστές να υπολογίζουν μια προβλεπόμενη μη πανδημική οικονομία».

Η θετική πλευρά της υπόθεσης είναι ότι ο ασφαλιστικός κλάδος παρέμεινε ανθεκτικός – αποδεικνύοντας ότι είναι απολύτως ικανός στη μετάβαση σε ένα διαδικτυακό και εικονικό περιβάλλον, δήλωσε ο Martin.

«Η ποιότητα του χειρισμού των αξιώσεων ή της επίλυσης δεν χρειάζεται να μειωθεί όταν δεν μπορούμε να αξιολογήσουμε πρόσωπο με πρόσωπο», συνέχισε ο Martin. «Αυτό σημαίνει ότι η θαλάσσια ασφάλιση θα πρέπει φυσικά να γίνει πιο ανταγωνιστική και να επενδύει σε ισχυρότερες, ταχύτερες τεχνολογίες για την υποστήριξη των αιτούντων και των πελατών. Η αξία του αξιόπιστου και ασφαλούς θαλάσσιου εμπορίου έχει πραγματικά αποκαλυφθεί, ειδικά όταν σκεφτόμαστε τη διακοπή που προκαλείται από την απόφραξη του καναλιού του Σουέζ, και οι παγκόσμιες κυβερνήσεις και εταιρείες έχουν τα μάτια τους στραμμένα στο πώς μπορούμε να διατηρήσουμε και να προστατεύσουμε αυτήν τη σημαντική βιομηχανία.»

Πηγή: insurancebusinessmag.com

Διαβάστε Ακόμα