Σάββατο, Μάι 8 2021

Νέα ψηφιακή εμπειρία οδικής βοήθειας για τους πελάτες της ERGO

Η ERGO Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του διαρκούς εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της προς τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες της, παρέχει πλέον μια νέα ψηφιακή εμπειρία στην εξυπηρέτηση περιστατικών Οδικής βοήθειας και Φροντίδας ατυχήματος.

Με τη νέα αυτή υπηρεσία, οι ασφαλισμένοι της ERGO που καλούν τη Φροντίδα ατυχήματος για να δηλώσουν ένα ατύχημα ή μια βλάβη, έχουν τη δυνατότητα να αποστείλουν εύκολα και γρήγορα, την ακριβή τοποθεσία στην οποία βρίσκονται μέσω ειδικού link που θα λαμβάνουν με SMS στο κινητό τηλέφωνο τους. Παράλληλα, θα μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο, την πορεία του οχήματος βοήθειας στον χάρτη και τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξής του, έχοντας έτσι συνεχή ενημέρωση. Η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με την MAPFRE Asistencia.

Ο Διευθυντής του Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ERGO κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης με αφορμή την έναρξη λειτουργίας της νέας υπηρεσίας δήλωσε: “Η στιγμή του ατυχήματος είναι για εμάς μια μεγάλη στιγμή αλήθειας. Είναι το σημείο που πρέπει να περάσουμε από τα λόγια στα έργα και να σταθούμε δίπλα στον πελάτη μας, να τον βοηθήσουμε με κάθε δυνατό μέσο, για να κάνουμε αυτή την εμπειρία εξυπηρέτησης όσο το δυνατόν καλύτερη. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν στην κατεύθυνση αυτή κάνοντας έτσι την καθημερινότητά μας πιο απλή και πιο εύκολη. Κι εμείς στην ERGO έχουμε αποφασίσει να ενισχύσουμε περαιτέρω τις ψηφιακές μας υπηρεσίες προσφέροντας συνεχώς περισσότερη αξία στους στους πελάτες και στους συνεργάτες μας.”

Διαβάστε Ακόμα

ΤτΕ: Οι 5 μεγαλύτερες ασφαλιστικές στο κλάδο ζωής και ζημιών ελέγχουν το 80% της αγοράς! Το 47% οι πρώτες 5 στις γενικές ασφαλίσεις

“Η εγχώρια ασφαλιστική αγορά χαρακτηρίζεται από σημαντική συγκέντρωση, ιδιαίτερα στις επιχειρήσεις που ασκούν εργασίες ασφαλίσεων ζωής και στις επιχειρήσεις που