Το digital marketing και το e-commerce έκαναν την εμφάνισή τους βίαια και βιαστικά λόγω της πανδημίας του COVID19. Οι περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να βρουν διέξοδο και να αυξήσουν τον τζίρο τους από online πηγές. Το τοπίο όμως είναι μεταβλητό και οι περισσότεροι επιχειρηματίες βρίσκονται σε αχαρτογράφητα νερά.
Στο νέο επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Digital Strategist Κάρολο Τσιλιγκιριάν, συζητούν για τις Online πωλήσεις και τις αποφάσεις που πρέπει να λάβει μια σύγχρονη επιχείρηση.
Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως: – Τι έχει αλλάξει στο τοπίο των OnLine αγορών; – Αυτή η αύξηση των OnLine πωλήσεων που βλέπουμε θα συνεχίσει και μετά το πλήρες άνοιγμα των καταστημάτων; – Το Facebook και το Instagram αποτελούν το κλειδί για αύξηση πωλήσεων; -Για ποιους λόγους οι επιχειρηματίες δυσκολεύονται ή συνήθως δεν μένουν ικανοποιημένοι από τους συνεργάτες τους στην Digital προώθηση; – Ποιες είναι οι κρίσιμες αποφάσεις που πρέπει να λάβει σύγχρονος επιχειρηματίας για τις OnLine πωλήσεις του; -Ποιος πρέπει να είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επόμενων χρόνων για τις ελληνικές ΜΜ επιχειρήσεις. -Πως θα διαμορφωθεί το sales funnel τα επόμενα χρόνια; και πολλά άλλα.
Παράλληλα ο επιχειρηματίας & ιδιοκτήτης e-shop Μάκης Αργυρός, μας εξηγεί στην πράξη την χρήση της online διαφήμισης στην επιχείρησή του. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει το checklist της επιτυχημένης OnLine προβολής.
Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 129 «Οι κρίσιμες αποφάσεις για τις Online πωλήσεις» μπορείτε να το δείτε εδώ: https://marketingconsultant.gr/oi-krisimes-apofaseis-gia-tis-online-poliseis/