Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2021

Marketing in Practice: Η διαδρομή του σύγχρονου πελάτη (customer journey)

Το ταξίδι ενός πελάτη με μια επιχείρηση ξεκινά με την διαδρομή που ακολουθεί και τα σημεία επαφής (touch points) που επιλέγει πριν την απόφαση αγοράς. Με απλά λόγια, το customer journey είναι οι διαδοχικές ενέργειες που ακολουθεί ο πελάτης από την στιγμή που θα σκεφτεί να αγοράσει κάτι μέχρι την στιγμή που θα το αγοράσει (και μετά – φυσικά –  όταν αποφασίσει να μιλήσει στον κύκλο του για αυτήν την αγοραστική του εμπειρία). Η μελέτη αυτής της διαδρομής αφορά την ανάλυση κάθε σταδίου της συμπεριφοράς του πελάτη καθώς και την αξία που έχει κάθε στάδιο στην τελική απόφασή του: να γίνει ένας πιστός και συχνός πελάτης.

Στο νέο τηλεοπτικό επεισόδιο της εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Internet Marketing Strategist Κωνσταντίνο – Μάριο Ανδρούτσο, συζητούν για το σημερινό customer journey.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:

– Τι ορίζουμε customer journey (διαδρομή πελάτη);

– Ποια είναι τα βήματά/στάδια του;

– Πως έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν λόγω του Internet; 

– Πως έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν λόγω του COVID19;

– Για ποιους λόγους είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση να εντοπίσει τη διαδρομή των πελατών της;

– Ποια η διαφορά του customer journey σε μια αγορά B2C και σε μια αγορά Β2Β;

– Πως μπορεί μια επιχείρηση να αξιοποιήσει το customer journey; και πολλά άλλα.

Παράλληλα ο Γιώργος Σταμούλος, Επιχειρηματίας & Ιδιοκτήτης Βιβλιοπωλείου, εξηγεί στην πράξη πώς χρησιμοποιεί τα κατάλληλα εργαλεία για να προσεγγίσει σωστά την διαδρομή του πελάτη της επιχείρησής του. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τη χαρτογράφηση αυτής της διαδρομής σε 5 βήματα.

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 126 «Η διαδρομή του σύγχρονου πελάτη (customer journey)» μπορείτε να το δείτε εδώ:  https://marketingconsultant.gr/i-diadromi-toy-sy-gchronoy-pela-ti-customer-journey/

Διαβάστε Ακόμα