Τρίτη, 23 Απριλίου 2024

Π. Λυμπερίου – Χ. Βασιλειάδη: Ασφάλιση Πιστώσεων – Οι Καινοτομίες της Atradius Ελλάδος

Δημοσίευση: 04/03/2024
Χριστίνα Βασιλειάδη, Παναγιώτης Λυμπερίου, Atradius Greece, 36th Thessaloniki Insurance

Τα πλεονεκτήματα και τις μοναδικές υπηρεσίες και παροχές που προσφέρει η Atradius Greece στους πελάτες της ανέλυσαν στην παρουσίασή τους στο 36th Thessaloniki Insurance Conference ο κ. Παναγιώτης Λυμπερίου, Sales Representative & η κα Χριστίνα Βασιλειάδη, Senior Account Manager της Αtradius Greece. 

Στον σύγχρονο οικονομικό κόσμο, η ασφάλιση πιστώσεων αποτελεί έναν κρίσιμο μηχανισμό προστασίας για επιχειρήσεις ανά τον πλανήτη. Καθώς οι επιχειρηματικές συναλλαγές εξαπλώνονται πέρα από σύνορα και κλάδους, ο κίνδυνος απώλειας από μη εξόφληση πιστώσεων εντείνεται.

Η ασφάλιση πιστώσεων προστατεύει τις επιχειρήσεις από την απώλεια που μπορεί να προκύψει σε περίπτωση που ένας εμπορικός πελάτης δεν μπορέσει να εξοφλήσει τα χρέη του. Αυτό το είδος ασφάλισης καλύπτει τόσο τις εσωτερικές (εγχώριες) όσο και τις εξωτερικές (εξαγωγικές) πωλήσεις και παίζει καθοριστικό ρόλο στην προστασία της ρευστότητας της επιχείρησης.

Το τμήμα Ασφάλισης Πιστώσεων της Atradius Greece

Έως και το 90% της απαίτησης μπορεί να καλύψει η Atradius Greece σε περίπτωση μη εξόφλησης του πιστωτικού υπολοίπου προς τον πελάτη της. Διαθέτοντας πολύχρονη εμπειρία στον τομέα και με άκρως καταρτισμένο προσωπικό, η Αtradius Greece, όπως αναφέρει ο κ. Λυμπερίου, διαθέτει πιστοληπτικά στοιχεία για άνω των 200 εκατ. εταιρειών και μάλιστα σε παγκόσμια κλίμακα.

“Υπάρχει εξειδικευμένο τμήμα οικονομικών αναλυτών, οι οποίοι χρησιμοποιώντας τα διαθέσιμα οικονομικά στοιχεία των αγοραστών, καθώς και τον τρόπο πληρωμής των αγοραστών έναντι των προμηθευτών, αξιολογούν και επικαιροποιούν το χαρτοφυλάκιο των αγοραστών.

Άρα, όταν ο λήψης ασφάλισης λάβει μια απόφαση πιστωτικού ορίου, ακόμα και στην περίπτωση μηδενικής έγκρισης ή μερικής έγκρισης, ο πελάτης θα πάρει την πληροφόρηση και τους λόγους, γιατί ο αγοραστής του δεν μπορεί να ασφαλιστεί. Με αυτόν τον τρόπο τον προστατεύει από το ενδεχόμενο μη πληρωμής και του δίνει την πληροφόρηση πώς να προχωρήσει”, εξηγεί ο ίδιος. 

Ωστόσο η διαδικασία σε περίπτωση αποζημίωσης του πελάτη, δεν σταματά εκεί. Στην περίπτωση της νομικής διεκδίκησης και επανείσπραξης του οφειλόμενου ποσού, η Atradius επιστρέφει το υπολειπόμενο 10% στον πελάτη της προκειμένου να συμπληρώσει την κάλυψη του 100% της ζημιάς.

Ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή σε όλα αυτά είναι καίριας σημασίας. Ο διαμεσολαβητής δρα ως σύμβουλος της επιχείρησης – πελάτη και δεδομένου ότι γνωρίζει σε βάθος τις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης, μαζί με την Atradius Greece μπορούν να δημιουργήσουν ένα tailor made πρόγραμμα προκειμένου να ανταποκρίνεται στο 100% των αναγκών και προσδοκιών του πελάτη.

Η Ασφάλιση Πιστώσεων – Εργαλείο Ανάπτυξης των Επιχειρήσεων 

Για τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η Αtradius Greece προκειμένου να ωφεληθούν οι πελάτες της αλλά και οι συνεργάτες της μέσω των πληροφοριών και των insights που προσφέρει η εταιρεία, μίλησε στη συνέχεια η κα Bασιλειάδη.

Συγκεκριμένα:

Μέσω του Atradius Insights ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί εκτός από τις τάσεις και τις εξελίξεις του χαρτοφυλακίου των αγοραστών του και το συνολικό performance του συμβολαίου του. Η πλατφόρμα προσφέρει στον ασφαλισμένο χρήσιμες πληροφορίες τις οποίες μπορεί έπειτα να αξιολογήσει και να τις χρησιμοποιήσει εσωτερικά στην εταιρεία του.

Ακόμα μέσω του Atradius Atrium, την ναυαρχίδα της Αtradius όσον αφορά τα τεχνολογικά μέσα, ο χρήστης μπορεί να ελέγχει τις αιτήσεις πιστωτικών ορίων, να αναζητεί νέους αγοραστές και να επιβλέπει τις δηλώσεις μη πληρωμών και καθυστερήσεων. Η εφαρμογή προσφέρει απρόσκοπτη λειτουργία από οπουδήποτε και αν βρίσκεται ο πελάτης, μέσω μίας πολύ απλοποιημένης διαδικασίας που την καθιστά ιδιαιτέρως εύχρηστη.

Στη συνέχεια η κα Bασιλειάδη μίλησε για τα Atradius APIs, την πλατφόρμα της Αtradius που λειτουργεί ουσιαστικά σαν διαμεσολαβητής ανάμενα στο σύστημα της ίδιας και στο εσωτερικό ERP του πελάτη της.

Τέλος χάρη στο Atradius Analyzer οι πελάτες της Atradius μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν το Risk Profile, πως αξιολογείται δηλαδή η ίδια η εταιρεία, την θέση τους στην αγορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό καθώς επίσης και προτείνει άλλες αξιόχρεες εταιρείες προκειμένου να αναπτύξει την δραστηριότητά του και σε νέους κλάδους και αγορές.

Παρακολουθήστε την ομιλία των κου Παναγιώτη Λυμπερίου και κα Χριστίνας Βασιλειάδη στο 36th Thessaloniki Insurance Conference, παρακάτω:

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Οδηγώντας με σιγουριά – Ποια η χρησιμότητα της νέας κάλυψης υλικών ζημιών από όχημα εκτός Φιλικού Διακανονισμού!

Πολύ περισσότερα από μια απλή ασφάλιση αυτοκινήτου! Αυτό είναι που θέλει να προσφέρει στους ασφαλισμένους της Υδρόγειος Ασφαλιστική, μία από

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»