Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024

Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2022

Δημοσίευση: 10/11/2022

Για ακόμη μια χρονιά, η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2022, στις 3-8 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Με σύνθημα «Μαζί πιο Δυνατοί» η εταιρεία γιόρτασε την Εξυπηρέτηση Πελατών με δράσεις, εκπλήξεις και δώρα, τόσο για τους τελικούς πελάτες της, όσο και για τους Ανθρώπους της, που καθημερινά εργάζονται με βασικό Σκοπό να κάνουν τη Διαφορά στην Εξυπηρέτηση, με πραγματικό ενδιαφέρον.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιείται κάθε χρόνο την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου σε περισσότερες από 60 χώρες παγκοσμίως. Με αφορμή τους εορτασμούς, η Carglass® πρόσφερε αναμνηστικά μπρελόκ σε όλους τους αυτοκινητιστές που επισκέφτηκαν τα εταιρικά καταστήματα και συνδιοργάνωσε διαγωνισμό στα Social Media, προσφέροντας μοναδικά δώρα για το αυτοκίνητο. Παράλληλα, η εταιρεία δημιούργησε εσωτερικό QUIZ με ερωτήσεις που αφορούν την εξυπηρέτηση, την δραστηριότητα και την ιστορία της, μοίρασε θεματικά αναμνηστικά notebooks σε όλους τους agents του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών και πρόσφερε γλυκίσματα και αναμνηστικά δώρα σε όλους τους εργαζόμενους.

Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, η Carglass® αφιέρωσε αυτή την εβδομάδα στην επιβράβευση των Ανθρώπων της. Η εταιρεία προχώρησε στην τιμητική Διάκριση δύο agents του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών που επέδειξαν την καλύτερη επίδοση με βάση συγκεκριμένα KPIs, ενώ παράλληλα ανέδειξε τα πέντε εταιρικά καταστήματα με το μεγαλύτερο Net Promoter Score για το 2022. Το ειδικό βραβείο «REAL LIFE HEROES» του ΕΙΕΠ, φέτος, προσφέρθηκε στον Γιάννη Καρβούνη, Τεχνικό Κινητής Μονάδας της Carglass®, που επέδειξε εξαιρετικά αποτελέσματα σε επίπεδο εξυπηρέτησης μέσα στο 2022, συγκεντρώνοντας τις περισσότερες ευχαριστήριες επιστολές πελατών.

Για την Carglass®, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί μια ακόμα ευκαιρία να ευχαριστήσει τους πελάτες της που την εμπιστεύονται σταθερά από το 2001, αλλά και να αναδείξει τους Ανθρώπους της που εργάζονται καθημερινά με βασικό Σκοπό να μετατρέπουν ένα δυσάρεστο συμβάν, όπως είναι η θραύση κρυστάλλων, σε μια ευχάριστη εμπειρία εξυπηρέτησης.

 

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»