Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2024

Γιώργος Μιχαηλίδης: Αναπτύσσοντας ισχυρές συνεργασίες προσφέρουμε τη δυνατότητα στους διαμεσολαβητές να επεκταθούν σε νέα εξειδικευμένα πελατολόγια

Δημοσίευση: 07/07/2022

Η Ariston Cover είναι μια εταιρεία που τον τελευταίο χρόνο έχει μπει δυναμικά στην ασφαλιστική αγορά, έχοντας χτίσει ένα ισχυρό brand name στο χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Mέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να αναπτύξει το δίκτυο της σε όλη την Ελλάδα, αλλά και να εξασφαλίσει συνεργασίες με κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου, με πιο πρόσφατη αυτή με την Globalis, η οποία είναι γνωστή για την εξειδίκευσή της στους τεχνικούς και βιομηχανικούς κινδύνους.

Ο κ. Γιώργος Μιχαηλίδης, Εμπορικός Διευθυντής της Ariston Cover σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο, μίλησε για τις καινοτόμες υπηρεσίες και τη φιλοσοφία της εταιρείας, κάνοντας μια ανασκόπηση της μέχρι σήμερα πορείας της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Στεκόμαστε δίπλα στον συνεργάτη την ώρα που μας χρειάζεται

Όπως μας αποκαλύπτει, το κλειδί πίσω από την επιτυχία της εταιρείας είναι η άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση που παρέχει στο δίκτυο των συνεργατών της αλλά και των ασφαλισμένων της. Οι συνεργάτες της εταιρείας γνωρίζουν ότι έχουν ένα σημαντικό στήριγμα σε κάθε τους ανάγκη, με τα πρόσωπα της εταιρείας να βρίσκονται ανά πάσα στιγμή δίπλα τους έτοιμα να δώσουν λύση σε οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει. Η πανδημία και τα προβλήματα που επέφερε η εξ αποστάσεως εργασίας, αποτέλεσαν μια ευκαιρία για την , ώστε να έρθει ακόμη πιο κοντά με τους συνεργάτες της, προκειμένου να καλύψει τα κενά που προέκυπταν στην επικοινωνία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, καθιστώντας έναν σημαντικό σύμμαχο για τους συνεργάτες της. Με τον τρόπο αυτό η φήμη της στους ασφαλιστικούς κύκλους αλλά και το δίκτυο των συνεργατών της ενισχύθηκαν σημαντικά.

«Από το 2019 που έχει ιδρυθεί η εταιρεία έχουμε κάνει μια σειρά επισκέψεων σε όλους τους συνεργάτες από όλη την Ελλάδα, χτίζοντας ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης. Είμαστε σε συνεχή επαφή με τους συνεργάτες μας.», τονίζει ο κ. Μιχαηλίδης.

«Καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας επικοινωνούσαμε μέσω διαδικτύου μαζί τους. Ήμασταν δίπλα τους και αντιμετωπίσαμε μαζί τις δυσκολίες που έφερε η εξ αποστάσεως εργασία. Τότε ήταν δυσκολότερη η επικοινωνία με τις ασφαλιστικές εταιρείες. Αυτό δημιούργησε ένα κενό που επιχειρήσαμε να καλύψουμε. Διευθετήσαμε προβλήματα που προέκυπταν, όπως στο κομμάτι των ζημιών και των αποζημιώσεων, με αποτέλεσμα αυτό να αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά και να ακούγεται στους ασφαλιστικούς κύκλους. Έτσι καταφέραμε να αναπτύξουμε σημαντικές συνεργασίες και αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να αυξήσουμε και την παραγωγή μας.»

«Όταν ο συνεργάτης σε χρειαστεί θα σε πάρει τηλέφωνο και εσύ πρέπει να είσαι πάντα εκεί για να του δώσεις άμεσα λύση, να τον βοηθήσεις να βρει τη λύση και να τον καθοδηγήσεις, αποφορτίζοντάς τον από το άγχος και το πρόβλημα που τον επιβαρύνει. Η διαπροσωπική σχέση είναι κάτι που δεν αντικαθίσταται. Αν ο συνεργάτης σου εκείνη τη στιγμή σε χρειάζεται δεν μπορείς να του πεις στείλε μου ένα email. Τα emails πολλές φορές μπορεί να μην φτάσουν και στον προορισμό τους. Θα πρέπει να του απαντήσεις άμεσα και να είσαι δίπλα, δίνοντάς απαντήσεις στα ερωτήματά του.», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Μιχαηλίδης.

«Αυτό που κάνουμε είναι να στεκόμαστε δίπλα στον συνεργάτη την ώρα που μας χρειάζεται. Η εταιρεία μας εργάζεται πάρα πολλές ώρες για να εξυπηρετεί τους συνεργάτες της. Το ωράριό μας είναι 16 ώρες τουλάχιστον την ημέρα. Απαντάμε στα τηλέφωνα και υπάρχει και γραμμή υποστήριξης όλο το 24ωρο αν χρειαστεί κανείς να επικοινωνήσει μαζί μας. Είμαστε στη διάθεσή του οποιαδήποτε στιγμή κι αν μας χρειαστεί ο συνεργάτης μας. Αυτό σημαίνει για εμάς εξυπηρέτηση

Η συνεργασία μας με την Globalis προσδίδει αξία και στην Ariston Cover και στους συνεργάτες της

Αναφερόμενος στη συνεργασία της Ariston Cover με την Globalis, ο κ Μιχαηλίδης υπογραμμίζει ότι η επιλογή της συγκεκριμένης εταιρείας δεν έγινε τυχαία. Η Globalis αποτελεί έναν πολύ μεγάλο οργανισμό, με τεράστια εμπειρία στον κλάδο των τεχνικών και βιομηχανικών κινδύνων αλλά και ένα πλήρως καταρτισμένο προσωπικό. Η εν λόγω συνεργασία, προσφέρει στους συνεργάτες της Ariston Cover την απαιτούμενη προστασία και ασφάλεια τόσο κατά ανάληψη του κινδύνου, όσο και όταν εν τέλει επέλθει ο κίνδυνος.

Όπως επισημαίνει ο κ. Μιχαηλίδης, «αυτό δίνει μια υπεραξία και στην Ariston Cover και ταυτόχρονα και στους συνεργάτες της, δίνοντας τους έτσι τη δυνατότητα να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους και να προσεγγίσουν πελατολόγια που μέχρι σήμερα ήταν απαγορευτικό να ακουμπήσουμε λόγω της έλλειψης τεχνογνωσίας.»

«Η Globalis παρέχει μια ασφάλεια στους συνεργάτες μας και ήδη αρκετές σοβαρές και εντυπωσιακές δουλειές που έχουν έρθει μέσω της Ariston Cover στην Globalis, προσφέροντας παράλληλα τη δυνατότητα στον ασφαλιστή και στον πράκτορα να απευθυνθεί σε ένα νέο κοινό.»

Πρέπει να δώσουμε στους ασφαλισμένους να καταλάβουν ότι δεν πρέπει να διακόπτουν τα συμβόλαιά τους σε περιόδους οικονομικών δυσχερειών

Αναλύοντας το φαινόμενο της ασφαλιστικής συνείδησης των Ελλήνων καταναλωτών, ο κ. Μιχαηλίδης τονίζει ότι ο μέσος Έλληνας δεν έχει έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης, δεδομένου ότι οι περισσότεροι πολίτες της χώρας μας έχουν κάποια στιγμή στη ζωή τους ασφαλιστεί. Το πρόβλημα όπως εξηγεί είναι ότι οι καταναλωτές δεν έχουν αντιληφθεί την αξία και τα οφέλη που τους παρέχει η ιδιωτική ασφάλιση, με αποτέλεσμα είτε να διακόπτουν σε περιόδους οικονομικών δυσκολιών το ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους, είτε να αναβάλλουν την ασφάλισή τους. Όπως υπογραμμίζει, στο σημείο αυτό είναι πολύ σημαντικός ο ρόλος των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, οι οποίοι θα πρέπει να δώσουν στους καταναλωτές να καταλάβουν ποια είναι πραγματικά την αξία της ασφάλισης.

«Δεν πιστεύω ότι ο Έλληνας καταναλωτής δεν έχει ασφαλιστική συνείδηση. Ο Έλληνας καταναλωτής σίγουρα θέλει να ασφαλιστεί και όλοι κάποια στιγμή έχουν ασφαλιστεί. Τι είναι αυτό που μας κάνει να λέμε ότι δεν έχουμε μεγάλη ασφαλιστική συνείδηση; Είναι το ότι δεν έχει κατανοήσει ο Έλληνας καταναλωτής το όφελος από την ασφάλιση και σε αυτό συμβάλλουμε εμείς οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, εμείς που πουλάμε την ασφάλιση. Να του δώσουμε να καταλάβει πόσο μεγάλη σημασία έχει και ότι το τελευταίο πράγμα που πρέπει να θυσιάσει σε περιόδους οικονομικής δυσχέρειας είναι η ιδιωτική του ασφάλιση. Αν το καταλάβει τότε δεν θα την κόψει ποτέ. Όλοι οι Έλληνες κάποια στιγμή έχουν ασφαλιστεί και διέκοψαν την ασφάλισή τους στην πρώτη δυσκολία τους. Έχουν αλλάξει τα πράγματα οι νέοι ασφαλιστές προσπαθούν να το αλλάξουν αυτό.»

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

Νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επαναπιστοποίησης) για τη δραστηριότητα Διανομής Ασφαλιστικών και Αντασφαλιστικών Προϊόντων από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Στη διοργάνωση νέου Υβριδικού Σεμιναρίου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επαναπιστοποίησης) για τη δραστηριότητα Διανομής Ασφαλιστικών και Αντασφαλιστικών Προϊόντων προχωρά στις 16 &

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»