Σάββατο, 22 Ιουνίου 2024

Ευρωπαϊκή Πίστη: Αποτελεσματικός και πολυβραβευμένος Ψηφιακός Μετασχηματισμός

Δημοσίευση: 01/03/2022
Το πρώτο deal για το 2022 - Η επίσημη ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Πίστης για την εξαγορά της απο την Allianz, ευρωπαϊκή πίστη, Η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ALLIANZ SE» (ο «Προτείνων») ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό τα ακόλουθα: Κάτοχος του 97,28% τη Ευρωπαϊκής Πίστης είναι πλέον η Allianz, σύμφωνα με τελευταία ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε στις 22/8 στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο γερμανικός όμιλος έχει υποβάλει αίτημα για squeeze out της μετοχής της ΕΥΠΙΚ. Σε ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Πίστης στο ΧΑΑ αναφέρεται:

– Η Ευρωπαϊκή Πίστη τα τελευταία έτη και στο πλαίσιο του ψηφιακού της μετασχηματισμού, έχει ξεκινήσει την υλοποίηση σημαντικών έργων με στόχο τη μεγιστοποίηση της εμπειρίας του Ασφαλισμένου.

Με motto “Digital, yet Human” και ακολουθώντας μια στρατηγική που έχει ως στόχο την υψηλή ποιότητα και την καινοτομία, η Εταιρία έχει δημιουργήσει μια σειρά από ψηφιακές εφαρμογές και λύσεις, που απλοποιούν τις διαδικασίες για τους Ασφαλισμένους της και εμπλουτίζουν την ψηφιακή τους εμπειρία.

Ευρωπαϊκή Πίστη: Αποτελεσματικός και πολυβραβευμένος Ψηφιακός Μετασχηματισμός

Ως αποτέλεσμα της συγκεκριμένης στρατηγικής, η Εταιρία τους τελευταίους 6 μήνες έχει διακριθεί με 8 βραβεία από εξιδεικευμένους φορείς οι οποίοι σχετίζονται με την τεχνολογική καινοτομία.

Πιο συγκεκριμένα, έχει αποσπάσει:

·         3 Gold βραβεία, δύο στα “e-volution Awards” και ένα στην πρόσφατη εκδήλωση των “Digital Finance Awards”

·         4 Bronze βραβεία, δύο στα “e-volution Awards”, ένα στα “Ermis Awards” και ένα στα “Bite Awards”

·         1 Honorable Mention Award στα “Sitecore Experience Awards”.

 

Οι ανωτέρω διακρίσεις αφορούν στο εταιρικό site www.europaikipisti.gr και στο portal πελατών “My Portal”, δύο κομβικά έργα για την Ευρωπαϊκή Πίστη, στα οποία εφαρμόστηκαν όλες οι σύγχρονες τάσεις και τεχνολογίες, με βασικούς άξονες την υψηλή αισθητική, τη λειτουργική δομή, τη φιλικότητα προς τον επισκέπτη και την απλότητα της παρεχόμενης πληροφόρησης.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη δίνει ιδιαίτερη σημασία στην εμπειρία πελάτη (CX/UX), καθώς αυτή αποτελεί ολοένα και περισσότερο σημείο διαφοροποίησης και διαμορφώνει τις προσδοκίες των πελατών για την ποιότητα της εξυπηρέτησης που θα λάβουν.

Στα άμεσα σχέδια της Εταιρίας είναι η ενσωμάτωση επιπλέον λειτουργιών με στόχο την υλοποίηση υπηρεσιών και την παροχή προϊόντων υψηλού επιπέδου, που δημιουργούν αξία για τους Ασφαλισμένους της και που θα διευκολύνουν το πολύτιμο έργο του Δικτύου Πωλήσεων της.

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»