Πέμπτη, 20 Ιουνίου 2024

Η ERGO εισέρχεται στην νέα ψηφιακή εποχή, συστήνοντας τη “Χαρά”

Δημοσίευση: 19/05/2023
ERGO, chatbot

Η ERGO Ασφαλιστική, εξελίσσοντας συνεχώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της, παρουσίασε τη «Χαρά», το νέο της Chatbot. Σκοπός της «Χαράς» είναι να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες και συνεργάτες της ERGO, παρέχοντας γρήγορη και ποιοτική εξυπηρέτηση και αλλάζοντας πλήρως τα δεδομένα στην επικοινωνία.

Η εταιρεία, επανασχεδιάζοντας τη στρατηγική της, προχώρησε στη δημιουργία νέων καινοτόμων ψηφιακών εφαρμογών και λύσεων με στόχο την ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισής της και εστίασής της στην εξατομικευμένη εμπειρία του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτό, αναβάθμισε με νέες δυνατότητες τα ψηφιακά εργαλεία, απλοποιώντας τις διαδικασίες, τόσο για τους συνεργάτες όσο και για τους πελάτες της. Επένδυσε στη χρήση της ρομποτικής από το 2021 έχοντας φτάσει ήδη τα 15 bots, με στόχο την αυτοματοποίηση, την ψηφιοποίηση και την ακόμα μεγαλύτερη απλούστευση των εσωτερικών διαδικασιών, για τη διευκόλυνση του ανθρώπινου δυναμικού στις καθημερινές του εργασίες.

Ο κ. Κωνσταντίνος Χατζησυμεών, Διευθυντής Τομέα Πληροφοριακών Συστημάτων & Διαδικασιών ανέφερε ότι «στην ERGO επενδύουμε συνεχώς στις νέες τεχνολογίες, όπως είναι η ρομποτική με βάση την οποία δημιουργήσαμε τη Χαρά. Μέσω δε της τεχνολογίας της Κατανόησης και Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας (NLU/NLP), η Ψηφιακή Βοηθός της ERGO χρησιμοποιεί τεχνικές εξατομικευμένης μηχανικής μάθησης (machine learning) για να συνομιλήσει με χρήστες και να εξαγάγει τις επιμέρους πληροφορίες που χρειάζεται για να μαθαίνει και να εξελίσσεται διαρκώς με σκοπό την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση όλων όσοι συναλλάσσονται με την εταιρεία μας».

Η «Χαρά», βρίσκεται στην ιστοσελίδα της ERGΟ και είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, έτσι ώστε οι επισκέπτες να λαμβάνουν απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις διαδικασίες και τα προϊόντα της εταιρείας, να ενημερώνονται για οφειλές με όλα τα απαραίτητα στοιχεία καθώς για την πληρωμή του ασφαλιστηρίου, ενώ έχουν τη δυνατότητα να εγγραφούν στην εφαρμογή ERGO forMe μέσω διαδραστικών διαλόγων.

To Chatbot της ERGΟ Ασφαλιστικής λειτουργεί τόσο μέσω της δυνατόητας για προσυμπληρωμένες επιλογές όσο και με ελεύθερο κείμενο, όπου ο χρήστης μπορεί να γράψει την ερώτηση και η «Χαρά» θα τον καθοδηγήσει για τα επόμενα βήματα μέσα από ένα ιδιαίτερα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον, προσβάσιμο 24/7 από οποιαδήποτε συσκευή. Παράλληλα, στο τέλος κάθε διαλόγου η «Χαρά» ζητάει να αξιολογηθεί η εμπειρία από το χρήστη.

Από την πλευρά της η κα Πανωραία (Ρέα) Θελερίτη, Διευθύντρια Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού σημείωσε ότι «η ERGO Ασφαλιστική αξιοποιεί την τεχνολογία και επενδύει συνεχώς στην καινοτομία και στις ψηφιακές λύσεις, ώστε να μπορεί να βελτιώνει τις προσφερόμενες υπηρεσίες της ανταποκρινόμενη με αμεσότητα και αποτελεσματικότητα στις σύγχρονες ανάγκες και επιδιώξεις των πελατών της. Η πρόκληση για όλους εμάς στην ERGO είναι να εστιάσουμε στις υποδομές και στις τεχνολογίες εκείνες που θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στη ζωή των πελατών και των συνεργατών μας».

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

Κηφισιά: Η ανακοίνωση του εργοστασίου που “τυλίχθηκε” στις φλόγες: Με την συνδρομή των ασφαλιστικών εταιριών, «θα αποκαταστήσουμε την πλήρη λειτουργία μας, ώστε να επανέλθουμε στην προ της ζημίας κατάσταση»

“Η παραγωγική διαδικασία του εργοστασίου δεν έχει ανασταλεί”, ανέφερε στην ανακοίνωσή της η εταιρεία Ανακοίνωση εξέδωσε η εταιρεία PAL σχετικά

ΕΕΘ

Παρέμβαση του Ε.Ε.Θ. στο υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Ιδιωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών, κρατική αρωγή και προστασία, στεγαστική συνδρομή»

Παρέμβαση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης στο υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας με τίτλο «Ιδιωτική

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»