Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2021

Έρευνα: Οι Millennials είναι πρόθυμοι να αγοράσουν ασφάλεια μέσω εφαρμογής

Μία έρευνα που διεξήγαγε πρόσφατα η KoverNow, μια νεοσύστατη εταιρεία insurtech με έδρα τη Σιγκαπούρη που προσφέρει υπηρεσίες ασφάλισης μέσω εφαρμογής κινητών τηλεφώνων (APP), παρουσιάζει την στάση των Millennials όσο αφορά την αγορά ασφαλιστικών προϊόντων.

Στην έρευνα συμμετείχαν πάνω από 500 άτομα της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας και τα ευρήματα της δείχνουν ότι η στάση τους απέναντι στον κίνδυνο και την αγορά ασφαλιστικών υπηρεσιών επηρεάζεται από την τιμή, την ευκολία χρήσης, την αγοραστική εμπειρία και τις γρήγορες διαδικασίες αποζημίωσης.

Αξιοσημείωτο είναι ότι παρά το γεγονός ότι σχεδόν το 80% ισχυρίζεται ότι θα στενοχωρηθεί εάν το smartphone ή το tablet του χαθεί ή κλαπεί και το 70,8% ότι θα στενοχωρηθεί αν χάσει το φορητό υπολογιστή του, μόνο το 12,2% δήλωσε ότι έχει ασφαλιστική κάλυψη για αυτά τα αντικείμενα.

Αυτό όμως δεν οφείλεται στο ότι δεν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για την προστασία και την ηρεμία τους αλλά στην πραγματικότητα, η έρευνα διαπίστωσε ότι κατά μέσο όρο οι ερωτηθέντες θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν για να ασφαλίσουν τα ηλεκτρονικά υπάρχοντά τους.

Ενώ λιγότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα στενοχωρηθούν από την απώλεια ή κλοπή ειδών μόδας, όπως κοσμήματα (40,5%), πολυτελή ρολόγια (36,7%) και πολυτελή τσάντες (62,2%), παραμένουν πρόθυμοι να ασφαλίσουν τα συγκεκριμένα αντικείμενα.

Από τους millennials που συμμετείχαν στην έρευνα, περίπου το 45% δήλωσε ότι αναζητά πληροφορίες σχετικά με την αγορά χρηματοπιστωτικών προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης. Ενώ οι από στόμα σε στόμα συστάσεις παρέμειναν μέσα στις προτιμήσεις τους, σχεδόν το 40% δήλωσε ότι οι διαδικτυακές κριτικές, τα άρθρα ή / και τα βίντεο ήταν που τους ενημέρωσαν πριν την απόφαση αγοράς ενός ασφαλιστικού συμβολαίου.

Τα ευρήματα δείχνουν επίσης ότι οι millennials θα ήταν ανοιχτοί στη χρήση μιας εφαρμογής για κινητά για την αγορά ασφάλισης και τα τέσσερα πιο συνηθισμένα ασφαλιστικά προϊόντα που θα αγόραζαν μέσω αυτής είναι η υγεία, οι κινητές συσκευές, η ασφάλεια ζωής και ταξιδιού.

Όταν τους ζητήθηκε να κατατάξουν τα τρία πιο σημαντικά χαρακτηριστικά που θα επηρεάσουν την εμπειρία τους κατά τη χρήση της εφαρμογής, στην πρώτη θέση ήταν η τιμολόγηση, με την διαδικασία απαιτήσεων χωρίς ταλαιπωρία, την εύκολη χρήση και την ανταπόκριση της ομάδας υποστήριξης να ακολουθούν.

Ο Stephan Kaiser, Διευθύνων Σύμβουλος της KoverNow, μιλώντας για τα αποτελέσματα της έρευνας, δήλωσε: “Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας προσφέρουν αδιάσειστες αποδείξεις ότι οι millennials είναι ανοιχτοί στην αγορά ασφάλισης χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή εάν μπορεί να γίνει εύκολη και απλή για αυτούς.  Είναι επίσης πρόθυμοι να δαπανήσουν χρήματα για να ασφαλίσουν ότι είναι σημαντικό για αυτούς, αλλά αναζητούν το είδος της ψηφιακής υπηρεσίας που έχουν συνηθίσει να λαμβάνουν από την τράπεζά τους.»

Πηγή: https://www.cyprusinsurancenews.com/ereyna-oi-millennials-einai-prothymoi-na-agoraso/

Διαβάστε Ακόμα

Γερμανοί ασφαλιστές: «Απορρίπτουμε την υποχρεωτική ασφάλιση διότι αφαιρεί το κίνητρο για ασφάλιση έναντι πλημμυρών και άλλων ακραίων κλιματικών κινδύνων»

Της Σωτηρίας Γιαννακοπούλου, Για απώλειες δισεκατομμυρίων κάνει λόγο η Ένωση Γερμανών Ασφαλιστών (GDV), αναλογιζόμενη τις πρώτες εκτιμήσεις των εμπειρογνωμόνων για