Πέμπτη, 25 Ιουλίου 2024

Δείτε ξανά στο “Ανάλυσέ το!” (βίντεο): Ασφαλισμένος τράκαρε με όχημα όταν συνειδητοποίησε ότι είχε ακυρωθεί η ανανέωση του συμβολαίου του

Δημοσίευση: 09/01/2024
Ανάλυσέ το, Τροχαίο ατύχημα, ασφαλισμένος, ακύρωση ανανέωσης συμβολαίου

Δείτε ξανά το επεισόδιο της Δευτέρας 08 Ιανουαρίου της εκπομπής «Ανάλυσέ το», με παρουσιαστή τον κ. Χρύσανθο Νικολάκο, Μεσίτη Ασφαλίσεων-Πραγματογνώμονα Μηχανικό της Prooptiki Insurance Brokers!

Στην εκπομπής της Δευτέρας 08 Ιανουαρίου:

Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής στο πρόσφατο παρελθόν διαμεσολάβησε για την ασφάλιση οχήματος. Η ασφαλιστική εταιρεία που ανέλαβε το κίνδυνο, νωρίτερα της λήξης του ασφαλιστηρίου, έστειλε μέσω email το ειδοποιητήριο ασφαλίστρων για την ανανέωση του, στη δηλωμένη ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας του ασφαλισμένου.

Ωστόσο το ηλεκτρονικό μήνυμα χάθηκε δια λόγους άγνωστους και η ημερομηνία παρήλθε, οπότε το ασφαλιστήριο ακυρώθηκε λόγω μη πληρωμής. Η ασφαλιστική εταιρεία κατόπιν της ακύρωσης έστειλε συστημένη επιστολή στον ασφαλισμένο μέσω ΕΛΤΑ στη δηλωμένη διεύθυνση αλληλογραφίας του ασφαλισμένου.

Ο ασφαλισμένος μόλις 2 ημέρες μετά την ακύρωση του οχήματος και σε άγνοια των παραπάνω περιστατικών και αναφορών, προξένησε αυτοκινητικό ατύχημα με αποκλειστική υπαιτιότητά του, όπου και διαπίστωσε ότι είναι ανασφάλιστος. Η ασφαλιστική εταιρεία λόγω της 16ήμερης κάλυψης από την ακύρωση υπέρ Τρίτων, πλήρωσε το παθόντα ωστόσο αναγωγικά απαίτησε το ποσό που πλήρωσε, από τον ασφαλισμένο καθότι η 16ήμερη κάλυψη από την ακύρωση υπέρ Τρίτων, ΔΕΝ αφορά στα συμβαλλόμενα μέρη.

Ο ασφαλισμένος έπειτα απευθύνθηκε σε δικηγόρο για νομική συμβουλή. Ο δικηγόρος έβγαλε το συμπέρασμα πως ο ασφαλιστικός διαμεσoλαβητής θα έπρεπε να έχει πράξει τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτά αλλά και από τις συναγόμενες έννοιες των σχετικών άρθρων, δηλαδή να έχει ενημερώσει τον ασφαλισμένο έγκαιρα η/και άμεσα πριν την ακύρωση η/και αμέσως μετά από αυτήν καθότι ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής τυγχάνει άμεσης και σχετικής ενημέρωσης για το ενεργό χαρτοφυλάκιο του, τις ακυρώσεις του κ.λπ., μέσω διαδικτυακών τόπων αλλά και σχετικών εγγράφων που του παρέχει η Ασφαλιστική Εταιρεία.

Βάσει των παραπάνω εκτιμά πως ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν ενήργησε με δέουσα επιμέλεια συμφώνως των καθηκόντων του ως αυτά περιγράφονται και απορρέουν από κείμενη σχετική νομοθεσία.

Συμφώνως των παραπάνω συμβούλεψε το ασφαλισμένο να υποβάλει αγωγή κατά του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή όπου θα απαιτεί να αποζημιωθεί από αυτόν για την παραπάνω ζημία και δη μέσω του ασφαλιστηρίου (P.I.) λαθών και παραλείψεων που υποχρεωτικά διατηρεί ο ασφαλιστικός διαμεσoλαβητής προκειμένου να ανανεώνει την ασφαλιστική επαγγελματική του άδεια.

Αν σας συνέβαινε να δώσετε συμβουλή επί αμοιβής για την παραπάνω περίπτωση, τι συμβουλή θα δίνατε;

Δείτε την ανάλυση του παραπάνω περιστατικού εδώ:

Η εκπομπή Aνάλυσέ το!” μεταδίδεται ζωντανά από το insuranceforum web tv, από τη σελίδα μας στο Facebook καθώς και από το κανάλι της Innovation Media στο Youtube κάθε δεύτερη Δευτέρα στις 18:00!

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»