Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024

Carglass®: Customer Distinction Award στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2022

Δημοσίευση: 28/12/2022
Carglass

Με Customer Distinction Award στην Κατηγορία «Καλύτερη Διαχείριση Κρίσης» διακρίθηκε η Carglass® στα φετινά Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2022, για την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση που παρείχε κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης COVID-19. Η τελετή απονομής που διοργάνωσε για 13η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με παρουσία περισσότερων από 500 Στελεχών από όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους.

Η εταιρεία Carglass® διαχειρίστηκε τις συνθήκες που προκάλεσε η υγειονομική κρίση του COVID-19, με έμπρακτο ενδιαφέρον για την Κοινωνία και με υπευθυνότητα για τη διασφάλιση της ομαλής και ασφαλούς μετακίνησης των αυτοκινητιστών, ενώ το εταιρικό δίκτυο των καταστημάτων της παρέμεινε ανοιχτό για την αδιάλειπτη εξυπηρέτησή τους. Oι ήδη υπάρχουσες ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης και οι ισχυροί δεσμοί που διατήρησε η εταιρεία καθόλη τη διάρκεια της κρίσης με τους πελάτες, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές της, υπερκάλυψαν την φυσική απόσταση κατά τη διάρκεια των περιορισμών. Η καθολική εφαρμογή των μέτρων και η αδιάλειπτη παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών αποτέλεσαν ένα μέσο συνεισφοράς προς στην κοινωνία, διασφαλίζοντας ότι οι υπηρεσίες της παρέχονται σε όσο το δυνατό πιο ασφαλές περιβάλλον.

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν καταφέρει να γίνουν κορυφαίος θεσμός στον επιχειρηματικό κλάδο, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών. Στο παρελθόν, η Carglass® έχει βραβευτεί ξανά από τον θεσμό, για την εξυπηρέτηση που προσφέρει μέσα από το διακαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης (Omni-Channel System – Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – CS Excellence Award 2017) και από το ιδιολειτουργούμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Distinction Award 2020).

Για την Carglass®, η Ανθρωποκεντρική κουλτούρα, το πραγματικό ενδιαφέρον στην επίλυση του προβλήματος που αντιμετωπίζει ο οδηγός και η τεχνογνωσία στον κλάδο δραστηριοποίησής της, αποτελούν τις βασικές πτυχές που συνθέτουν την ασυναγώνιστη εξυπηρέτηση που προσφέρει, ακόμη και κάτω από πρωτόγνωρες και δύσκολες συνθήκες, όπως η υγειονομική κρίση του COVID-19.

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

Το Family Business Forum της KPMG, το συνέδριο θεσμός στο πεδίο των οικογενειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα επιστρέφει στις 23 Απριλίου για 9η χρονιά

Κορυφαίοι επιχειρηματίες και ομιλητές με εξειδίκευση σε θέματα οικογενειακών επιχειρήσεων θα συζητήσουν στο συνέδριο σημαντικά θέματα όπως η διακυβέρνηση, η

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»