Σάββατο, 27 Απριλίου 2024

Άρης Καλύβας (ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική): Οι ασφαλιστικές εταιρείες ενεργοποιούν άμεσα τους μηχανισμούς ελέγχου ζημιών και αποζημιώσεων, δίνοντας το έναυσμα στους επαγγελματίες να καλλιεργήσουν την ασφαλιστική συνείδηση των πελατών τους

Δημοσίευση: 11/10/2021

Για τα ακραία φυσικά φαινόμενα και τις αλλεπάλληλες φυσικές καταστροφές που βιώνει η χώρα μας τη τελευταία τριετία μίλησε ο κ. Άρης Καλύβας, Διευθυντής του Υποκαταστήματος της ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική στη Λάρισα, στην εκπομπή Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο και στον Αριστείδη Βασιλειάδη, υπογραμμίζοντας το ρόλο των ασφαλιστικών εταιρειών στη διαχείριση των κρίσεων, αλλά και τα ταχύτατα αντανακλαστικά που έχουν επιδείξει τα τελευταία χρόνια, δρώντας γρήγορα και αποτελεσματικά για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Η Θεσσαλία το τελευταίο έτος δοκιμάζεται διαρκώς από ακραία φυσικά φαινόμενα, με τις καταστροφές από τις φονικές πλημμύρες που προκάλεσαν η κακοκαιρία του Ιανού αλλά και ο σεισμός που ακολούθησε τον περασμένο Μάρτιο, να προκαλούν σημαντικές ζημιές στις περιουσίες των κατοίκων, επαναφέροντας στο τραπέζι των συζητήσεων το ζήτημα περί ασφαλιστικής συνείδησης. Ασφαλώς, αυτές οι διαδοχικές καταστροφές θα περίμενε κανείς να αφυπνίσουν τους πολίτες της περιοχής, προτρέποντάς τους να προχωρήσουν στην ασφάλιση των περιουσιών τους. Ωστόσο, όπως εξηγεί ο κ. Καλύβας, το ενδιαφέρον ήταν παροδικό, επισημαίνοντας ότι η αφύπνιση των πελατών από πλευράς των επαγγελματιών του κλάδου είναι υψίστης σημασίας για την ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Καλύβας:

“Υπήρξε αύξηση των εργασιών μετά την έλευση των σεισμών και των φυσικών φαινομένων τύπου Ιανού στην Θεσσαλία. Ωστόσο, θεωρώ ότι δεν είχαμε το αναμενόμενο αποτέλεσμα στην ενίσχυση των εργασιών μας. Αυτό πιστεύω ότι έχει να κάνει με διάφορους παράγοντες που δεν είναι μόνο οικονομικοί, αλλά εντάσσονται κατά βάση στο κομμάτι της ασφαλιστικής συνείδησης. Στο χώρο μας έδρασαν στιγμιαία όλα αυτά τα φαινόμενα, όντως υπήρξε δηλαδή ένα άμεσο ενδιαφέρον, τις πρώτες μέρες του σεισμού. Από εκεί και μετά έπαψε το ενδιαφέρον και σταμάτησαν τα πάντα. Θεωρώ ότι μεγάλο ρόλο παίζει η ασφαλιστική συνείδηση και η αφύπνιση που εμείς οι επαγγελματίες πρέπει να προκαλέσουμε, έτσι ώστε να μπορέσουμε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα.”

Σχολιάζοντας τη στάση των ασφαλιστικών εταιρειών στη διαχείριση των καταστροφών που προκάλεσαν τα εν λόγω φαινόμενα, ο κ. Καλύβας τονίζει ότι εταιρείες βρίσκονται κοντά στα γεγονότα και στους πελάτες τους από την πρώτη στιγμή, ενεργοποιώντας μηχανισμούς για τον έλεγχο των ζημιών και την καταβολή των αποζημιώσεων, υπογραμμίζοντας ότι η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική έδρασε άμεσα και αποτελεσματικά, στηρίζοντας έμπρακτα τους πελάτες της.

Τη τελευταία τριετία οι ασφαλιστικές εταιρείες ενεργοποιούν άμεσα τους μηχανισμούς τους όσον αφορά τις αποζημιώσεις και τον έλεγχο του ύψους των ζημιών. Βρίσκονται κοντά στο γεγονός αλλά και στους πελάτες τους.”, τονίζει στο λόγο του ο κ. Καλύβας, προσθέτοντας ότι “αυτό είναι ένα έναυσμα για εμάς τους επαγγελματίες, ώστε να αφυπνίσουμε την ασφαλιστική συνείδηση των πελατών μας.”

“Εμείς στην ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, που δραστηριοποιούμαστε εξειδικευμένα σε αυτούς τους κινδύνους και στους μεγάλους επιχειρησιακούς και βιομηχανικούς κινδύνους, όπου χρειάστηκε στην περίπτωση του Ιανού στην περιοχή της Θεσσαλίας αλλά και στην περίπτωση του σεισμού στην Ελασσόνα, δράσαμε γρήγορα και αποτελεσματικά. Γιατί δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στον αλληλοσεβασμό που πρέπει να διέπει τις συμβάσεις μας τόσο ως προς το δίκαιο, όσο και προς τους πελάτες. Θεωρώ ότι μόνο δείχνοντας αυτό το πρόσωπο οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να αφυπνίσουν τους πολίτες οι οποίοι βλέπουν την αντιμετώπιση που έχει στην ζημιά του ο διπλανός τους. Υπάρχουν τα απαραίτητα αντανακλαστικά έτσι ώστε να αντιστραφεί η εικόνα που είχαν οι πολίτες παλαιότερα, ειδικά τη τελευταία τριετία λόγω και των πολύ συχνών φαινομένων και των μεγάλων ακραίων φυσικών φαινομένων.”

Σχολιάζοντας το ζήτημα της ασφαλιστικής συνείδησης, ο κ. Καλύβας, υπογράμμισε ότι οι επαγγελματίες είναι εκείνοι οι οποίοι θα πρέπει να εργαστούν για την καλλιέργεια της ασφαλιστικής συνείδησης των πελατών τους, αναλύοντας και εξηγώντας τους τους κινδύνους αλλά και όλα τα οφέλη ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Όταν έρχεται για παράδειγμα ένας πελάτης για την ασφάλιση του αυτοκινήτου του, το οποίο το αγοράζει 5000 ευρώ και σου λέει θέλω ένα πακέτο να μου καλύπτει τα πάντα, φωτιά, κλοπή, φυσικά φαινόμενα κτλ. του προτείνεις ένα χ ασφάλιστρο. Όταν τον ρωτάς όμως αν έχει όμως ασφαλισμένο το σπίτι του, του οποίου το κόστος για 100.000 ευρώ και όχι 5.000 όπως το αυτοκίνητό του, σου απαντά αρνητικά και σου λέει ότι το δικό μου σπίτι δεν θα πάθει κάτι. Εκεί πρέπει να του δώσεις να καταλάβει ότι η αξία αυτή του σπιτιού είναι πολύ μεγαλύτερη και οι καλύψεις που προσφέρονται σε περίπτωση ανάγκης ξεπερνούν κατά πολύ το ετήσιο ασφάλιστρο για την ασφάλιση της κατοικίας του. Εκεί έγκειται όλη η προσπάθεια προκειμένου να αναστρέψουμε αυτήν την κατάσταση.

Αναφορικά με το ρόλο του κράτους στην καλλιέργεια της ασφαλιστικής συνείδησης ο κ. Καλύβας τονίζει ότι είναι κομβικός για την ανάπτυξή της, επισημαίνοντας παράλληλα ότι η ανάπτυξή της βασίζεται σε έναν συνδυασμό πολλών παραγόντων.

“Το να προσπαθήσουμε να αφυπνίσουμε και να προσπαθήσουμε να δώσουμε μεγαλύτερη αξία σε αυτό που λέγεται ασφαλιστήριο συμβόλαιο, είναι ένας συνδυασμός πολλών παραγόντων. Το έναυσμα ωστόσο για όλα αυτά επιμένω ότι πρέπει να δοθεί από το κράτος με διάφορα κίνητρα. Θα μπορούσε για παράδειγμα σε αυτόν που ασφαλίζεται να δοθεί μια έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ που αφορά ακίνητα σαν αρχή. Όλοι πρέπει να κάνουμε μια προσπάθεια για να αντιστρέψουμε το κλίμα που υπάρχει, ωστόσο η προσπάθεια αυτή πρέπει να γίνει με τη συνεργασία όλων και κάτω από κοινή συνεννόηση.”, αναφέρει χαρακτηριστικά.

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη στο παρακάτω βίντεο

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»