Κυριακή, 21 Ιουλίου 2024

Ανάλυση Clip News: Οι Ευρωεκλογές μέσα από τα online media data

Δημοσίευση: 22/04/2024

Ανάλυση Clip News: Οι Ευρωεκλογές μέσα από τα online media data

Ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου, η Clip News αξιοποίησε τις δυνατότητες του digital listening και του social listening, προκειμένου να κατανοήσουμε την εικόνα που διαμορφώνεται για το θέμα μέχρι αυτή τη στιγμή στα online Μέσα. Παρά τα -συνήθως- χαμηλά ποσοστά συμμετοχής των ψηφοφόρων ανά την Ευρώπη στη διαδικασία, ο δημόσιος διάλογος έχει ανοίξει εδώ και μήνες, με τις πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων να «παίρνουν φωτιά» από τα σχόλια πολιτικών προσώπων και πολιτών.

Η ομάδα της Clip News ανέλυσε 463.000 αναφορές από το διαδίκτυο στην Ελλάδα, συγκεκριμένα από news sites, blogs, forums, X, Facebook, Tumblr και Reddit, για το διάστημα 01/01-09/04/2024. Η ρύθμιση της αναζήτησης, η συλλογή των δεδομένων και η ανάλυση της δημοσιότητας αυτής (media analysis) πραγματοποιήθηκαν με τη βοήθεια της Brandwatch, πλατφόρμα Digital Listening, Social Listening και Consumer Insights Analysis.

Η γενική εικόνα στα online media data

Το διάγραμμα που ακολουθεί παρουσιάζει τις αναφορές συνολικά στα εξεταζόμενα Μέσα ανά ημέρα. Είναι εμφανές ότι υπάρχει διαρκής διαδικτυακή συζήτηση για τις ευρωεκλογές στην Ελλάδα, η οποία βαίνει αυξανόμενη -αν και με ορατή μεταβλητότητα– καθώς βρισκόμαστε δύο μήνες πριν τη διαδικασία της ψηφοφορίας. Ενδεικτικά, η κορυφή που παρατηρείται τον Φεβρουάριο οφείλεται στην πληθώρα αναφορών στο ψήφισμα που βασίζεται στην έκθεση της Ολλανδέζας ευρωβουλευτή των Φιλελευθέρων, Σοφί Ίνετ Βελτ, σύμφωνα με το οποίο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εκφράζει τις ανησυχίες του για το κράτος δικαίου στην Ελλάδα. Ακολούθως, τον Μάρτιο κυριαρχεί το θέμα αποστολής email πολιτικής επικοινωνίας από ευρωβουλευτή σε απόδημους Έλληνες.

Sources breakdown και η επικράτηση του Χ στην πολιτική συζήτηση

Η πλειοψηφία των αναφορών προέρχεται από τα sites, όπως ήταν αναμενόμενο, καθώς η αρθρογραφία και οι αναλύσεις για το θέμα έχουν την τιμητική τους. Με μικρή διαφορά ακολουθεί το X (Twitter), με αναρτήσεις πολιτικών, αλλά και σχόλια χρηστών, που συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό αναπαραγωγών (RTs). Ακολουθούν με μεγάλη διαφορά αναρτήσεις και σχόλια στο Facebook και δημοσιεύσεις σε blogs. Η εικόνα στα υπόλοιπα social media (forums, Reddit, Tumblr) παρατηρείται αρκετά περιορισμένη.

 

Ειδικότερα στο X (Twitter), εκατοντάδες RTs συγκεντρώνουν αναρτήσεις χρηστών για την υπόθεση διερεύνησης του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη που βρίσκεται σε εξέλιξη, tweets με προβληματισμούς για τους θεσμούς στην Ελλάδα και καυστικά σχόλια για διάφορους υποψήφιους ευρωβουλευτές όλων των κομμάτων.

Κρίσιμοι παίκτες

Σημαντική απήχηση έχουν αναρτήσεις πολιτικών προσώπων και δημοσιογράφων, που σχολιάζουν τις εξελίξεις σχετικά με το θέμα των ευρωεκλογών. Οι παρακάτω λίστες πιθανόν να αντιπροσωπεύουν τα πρόσωπα ή τις φωνές με σημαντική επιρροή στη συζήτηση. Στην πρώτη στήλη αριστερά παρουσιάζεται η κατάταξη βάσει του αριθμού των followers. Εκεί, ξεχωρίζει η ανακοίνωση του γ.γ. του ΜέΡΑ25, Γιάνη Βαρουφάκη, για τη συμμετοχή του κόμματός του στις ευρωεκλογές. Στη δεύτερη εικόνα αποτυπώνεται η κατάταξη βάσει του Impact Score, όπου δικαρίνεται το tweet του Πύρρου Δήμα με την ανακοίνωση της συμμετοχής του στις ευρωεκλογές με τη Ν.Δ. Το tweet του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την καθιέρωση της επιστολικής ψήφου εμφανίζεται στη δεύτερη θέση και στις δυο στήλες.

Top topics και επιμέρους πτυχές

Το παρακάτω Word Cloud αποτυπώνει τη συνολική εικόνα της θεματολογίας των ευρωεκλογών για το εξεταζόμενο διάστημα. Με καφέ χρώμα παρουσιάζονται οι φράσεις που εμφανίζονται πιο συχνά, με το μέγεθος της γραμματοσειράς να αντικατοπτρίζει τον όγκο των αναφορών, ενώ με μπλε χρώμα παρουσιάζονται τα hashtags που εμφανίζονται περισσότερο.

Αξίζει να υπογραμμιστούν στο σημείο αυτό τα επιμέρους θέματα που αναδύονται στην ευρύτερη συζήτηση για τις ευρωεκλογές και σκιαγραφούν τις βαθύτερες ανησυχίες των πολιτών, όπως: τα ονόματα των υποψηφίων που έχουν ανακοινωθεί έως τώρα, η διερεύνηση του δυστυχήματος στα Τέμπη, ο πόλεμος στην Ουκρανία, οι διεκδικήσεις των αγροτών, τα νομοσχέδια για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και τον γάμο ομόφυλων ζευγαριών.

 

Η μεγάλη εικόνα σε Κύπρο και ανά τον κόσμο

Εκτός από την εικόνα των επικείμενων ευρωεκλογών στο διαδίκτυο στην Ελλάδα, προχωρήσαμε σε μια αναλυτική ματιά και… εκτός συνόρων, προκειμένου να κατανοηθεί το ευρύτερο κλίμα που επικρατεί για το θέμα.

Στην Κύπρο οι υποψήφιοι των κομμάτων και η οριστικοποίηση των ψηφοδελτίων για τις ευρωεκλογές είναι θέματα πρώτης γραμμής, όπως και το κάλεσμα των Κύπριων ευρωβουλευτών για συμμετοχή μέσω δηλώσεών τους στο ΚΥΠΕ. Το ακόλουθο διάγραμμα αντανακλά τα θέματα που απασχολούν εντονότερα και όσα έχουν εξασθενίσει, για το χρονικό διάστημα που έχει οριστεί.

Η διήμερη επίσκεψη εργασίας της Προέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ρομπέρτα Μέτσολα, στην Κύπρο απασχόλησε έντονα την επικαιρότητα. Κατά την παρουσία της είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει την πορεία της πρωτοβουλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας για το σχέδιο ανθρωπιστικής βοήθειας προς τη Γάζα, «Αμάλθεια», αλλά και να πραγματοποιήσει διάλογο με Ελληνοκύπριους και Τουρκοκύπριους εκπροσώπους οργανώσεων νεολαίας από την κοινωνία των πολιτών με θέμα τις ευρωεκλογές.

Ανοίγοντας τη βεντάλια των αναφορών σε παγκόσμιο επίπεδο, ενδιαφέρον παρουσιάζει η κατανομή των συναισθημάτων (emotions) που σχετίζονται με τις αναφορές για τις ευρωεκλογές. Αρνητικά συναισθήματα φαίνεται να επικρατούν, με το συναίσθημα του φόβου (Fear) να ξεχωρίζει με ποσοστό 37% και της λύπης (Sadness) να ακολουθεί με 28%. Η οργή (Anger) και η αηδία (Disgust) είναι, επίσης, παρούσες στις αντιδράσεις του κοινού στο διαδίκτυο. Αντιθέτως, η χαρά (Joy) και η έκπληξη (Surprise) φαίνεται να είναι λιγότερο συχνά συναισθήματα κατά το διάστημα που εξετάζεται.

Επιπλέον, στο ακόλουθο διάγραμμα αποτυπώνεται η παγκόσμια κάλυψη σε ό,τι αφορά τις αναφορές στο διαδίκτυο σχετικά με τις επερχόμενες ευρωεκλογές, βασισμένες στη γεωγραφική τοποθεσία. Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντικοί όγκοι αναφορών παρατηρούνται σε πολλές περιοχές του κόσμου και εκτός Ευρώπης, όπως για παράδειγμα σε ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία. Οι ευρωεκλογές φαίνεται λοιπόν να προκαλούν έντονο ενδιαφέρον στο διαδίκτυο και πέρα από τα σύνορα της Ευρώπης, ενδεχομένως λόγω των επιπτώσεων των αποφάσεων που λαμβάνονται στην ΕΕ.

Συμπερασματικά

Στην παρούσα ανάλυση, έγινε προσπάθεια να πραγματοποιηθεί μια σφαιρική καταγραφή με βάση εκατοντάδες χιλιάδες δεδομένα από sites, blogs και social media σχετικά με τις ευρωεκλογές. Η έμφαση δόθηκε κυρίως στην εικόνα που διαμορφώνεται στην Ελλάδα. Παράλληλα, όμως, παρουσιάστηκε ένα σύντομο overview των αντίστοιχων δεδομένων σε Κύπρο αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σε έναν κόσμο που οι ψηφιακές φωνές μπορούν να επηρεάσουν το πολιτικό τοπίο, η ανάλυσή μας για τις ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024 αντικατοπτρίζει το βάθος της διαδικτυακής συζήτησης. Τα online data ανέδειξαν την πολιτική δυναμική, τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τους πολίτες και τις συναισθηματικές τους αντιδράσεις.

Οι αναφορές από το διαδίκτυο που αναλύθηκαν από την ομάδα μας αποκαλύπτουν μια συνεχή αύξηση του ενδιαφέροντος για τις ευρωεκλογές, αντανακλώντας την προσδοκία των πολιτών για αλλαγή και βελτίωση των συνθηκών στην ΕΕ.

Στα πλαίσια διενέργειας της μελέτης και ανάλυσης των online media data για αυτό το μείζον θέμα της επικαιρότητας, έχουμε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενούμε δήλωση που μας παραχώρησαν οι Press Officers του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σε Ελλάδα και Κύπρο σχετικά με την αναγκαιότητα συμμετοχής των πολιτών στη διαδικασία ψηφοφορίας. Συγκεκριμένα, οι κυρίες Ευσταθίου Άννα, Φόρτε Ελβίρα και Πιερίδου Θέα δήλωσαν: «Οι επικείμενες ευρωπαϊκές εκλογές είναι μία από τις μεγαλύτερες δημοκρατικές διαδικασίες στον κόσμο και αποτελούν μοναδική ευκαιρία για τους ψηφοφόρους να καθορίσουν τη μελλοντική μορφή και πορεία της Ευρώπης. Ας Αξιοποιήσουμε την Ψήφο Μας για να ενισχύσουμε την δημοκρατία και να διασφαλίσουμε ειρήνη και ευημερία για τις μελλοντικές γενιές».

 

Ταυτότητα ανάλυσης

Πλατφόρμα συλλογής data: Brandwatch

Χρονικό διάστημα: 01/01/2024 – 09/04/2024

Online Μέσα: sites, blogs, forums, X, Facebook, Tumblr και Reddit

Keywording/Analysis: Clip News Team

 

Η παραπάνω ανάλυση αποτελεί μια ενδεικτική προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη ότι διαφοροποίηση σε δείγμα και χρονικό πλαίσιο μπορεί να φέρει μια διαφορετική εικόνα μεγεθών.

Ανάλυση Clip News: Οι Ευρωεκλογές μέσα από τα online media data

Ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου, η Clip News αξιοποίησε τις δυνατότητες του digital listening και του social listening, προκειμένου να κατανοήσουμε την εικόνα που διαμορφώνεται για το θέμα μέχρι αυτή τη στιγμή στα online Μέσα. Παρά τα -συνήθως- χαμηλά ποσοστά συμμετοχής των ψηφοφόρων ανά την Ευρώπη στη διαδικασία, ο δημόσιος διάλογος έχει ανοίξει εδώ και μήνες, με τις πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων να «παίρνουν φωτιά» από τα σχόλια πολιτικών προσώπων και πολιτών.

Η ομάδα της Clip News ανέλυσε 463.000 αναφορές από το διαδίκτυο στην Ελλάδα, συγκεκριμένα από news sites, blogs, forums, X, Facebook, Tumblr και Reddit, για το διάστημα 01/01-09/04/2024. Η ρύθμιση της αναζήτησης, η συλλογή των δεδομένων και η ανάλυση της δημοσιότητας αυτής (media analysis) πραγματοποιήθηκαν με τη βοήθεια της Brandwatch, πλατφόρμα Digital Listening, Social Listening και Consumer Insights Analysis.

Η γενική εικόνα στα online media data

Το διάγραμμα που ακολουθεί παρουσιάζει τις αναφορές συνολικά στα εξεταζόμενα Μέσα ανά ημέρα. Είναι εμφανές ότι υπάρχει διαρκής διαδικτυακή συζήτηση για τις ευρωεκλογές στην Ελλάδα, η οποία βαίνει αυξανόμενη -αν και με ορατή μεταβλητότητα– καθώς βρισκόμαστε δύο μήνες πριν τη διαδικασία της ψηφοφορίας. Ενδεικτικά, η κορυφή που παρατηρείται τον Φεβρουάριο οφείλεται στην πληθώρα αναφορών στο ψήφισμα που βασίζεται στην έκθεση της Ολλανδέζας ευρωβουλευτή των Φιλελευθέρων, Σοφί Ίνετ Βελτ, σύμφωνα με το οποίο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εκφράζει τις ανησυχίες του για το κράτος δικαίου στην Ελλάδα. Ακολούθως, τον Μάρτιο κυριαρχεί το θέμα αποστολής email πολιτικής επικοινωνίας από ευρωβουλευτή σε απόδημους Έλληνες.

Sources breakdown και η επικράτηση του Χ στην πολιτική συζήτηση

Η πλειοψηφία των αναφορών προέρχεται από τα sites, όπως ήταν αναμενόμενο, καθώς η αρθρογραφία και οι αναλύσεις για το θέμα έχουν την τιμητική τους. Με μικρή διαφορά ακολουθεί το X (Twitter), με αναρτήσεις πολιτικών, αλλά και σχόλια χρηστών, που συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό αναπαραγωγών (RTs). Ακολουθούν με μεγάλη διαφορά αναρτήσεις και σχόλια στο Facebook και δημοσιεύσεις σε blogs. Η εικόνα στα υπόλοιπα social media (forums, Reddit, Tumblr) παρατηρείται αρκετά περιορισμένη.

 

Ειδικότερα στο X (Twitter), εκατοντάδες RTs συγκεντρώνουν αναρτήσεις χρηστών για την υπόθεση διερεύνησης του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη που βρίσκεται σε εξέλιξη, tweets με προβληματισμούς για τους θεσμούς στην Ελλάδα και καυστικά σχόλια για διάφορους υποψήφιους ευρωβουλευτές όλων των κομμάτων.

 

Κρίσιμοι παίκτες

Σημαντική απήχηση έχουν αναρτήσεις πολιτικών προσώπων και δημοσιογράφων, που σχολιάζουν τις εξελίξεις σχετικά με το θέμα των ευρωεκλογών. Οι παρακάτω λίστες πιθανόν να αντιπροσωπεύουν τα πρόσωπα ή τις φωνές με σημαντική επιρροή στη συζήτηση. Στην πρώτη στήλη αριστερά παρουσιάζεται η κατάταξη βάσει του αριθμού των followers. Εκεί, ξεχωρίζει η ανακοίνωση του γ.γ. του ΜέΡΑ25, Γιάνη Βαρουφάκη, για τη συμμετοχή του κόμματός του στις ευρωεκλογές. Στη δεύτερη εικόνα αποτυπώνεται η κατάταξη βάσει του Impact Score, όπου δικαρίνεται το tweet του Πύρρου Δήμα με την ανακοίνωση της συμμετοχής του στις ευρωεκλογές με τη Ν.Δ. Το tweet του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την καθιέρωση της επιστολικής ψήφου εμφανίζεται στη δεύτερη θέση και στις δυο στήλες.

 

Top topics και επιμέρους πτυχές

Το παρακάτω Word Cloud αποτυπώνει τη συνολική εικόνα της θεματολογίας των ευρωεκλογών για το εξεταζόμενο διάστημα. Με καφέ χρώμα παρουσιάζονται οι φράσεις που εμφανίζονται πιο συχνά, με το μέγεθος της γραμματοσειράς να αντικατοπτρίζει τον όγκο των αναφορών, ενώ με μπλε χρώμα παρουσιάζονται τα hashtags που εμφανίζονται περισσότερο.

Αξίζει να υπογραμμιστούν στο σημείο αυτό τα επιμέρους θέματα που αναδύονται στην ευρύτερη συζήτηση για τις ευρωεκλογές και σκιαγραφούν τις βαθύτερες ανησυχίες των πολιτών, όπως: τα ονόματα των υποψηφίων που έχουν ανακοινωθεί έως τώρα, η διερεύνηση του δυστυχήματος στα Τέμπη, ο πόλεμος στην Ουκρανία, οι διεκδικήσεις των αγροτών, τα νομοσχέδια για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και τον γάμο ομόφυλων ζευγαριών.

 

Η μεγάλη εικόνα σε Κύπρο και ανά τον κόσμο

Εκτός από την εικόνα των επικείμενων ευρωεκλογών στο διαδίκτυο στην Ελλάδα, προχωρήσαμε σε μια αναλυτική ματιά και… εκτός συνόρων, προκειμένου να κατανοηθεί το ευρύτερο κλίμα που επικρατεί για το θέμα.

Στην Κύπρο οι υποψήφιοι των κομμάτων και η οριστικοποίηση των ψηφοδελτίων για τις ευρωεκλογές είναι θέματα πρώτης γραμμής, όπως και το κάλεσμα των Κύπριων ευρωβουλευτών για συμμετοχή μέσω δηλώσεών τους στο ΚΥΠΕ. Το ακόλουθο διάγραμμα αντανακλά τα θέματα που απασχολούν εντονότερα και όσα έχουν εξασθενίσει, για το χρονικό διάστημα που έχει οριστεί.

Η διήμερη επίσκεψη εργασίας της Προέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ρομπέρτα Μέτσολα, στην Κύπρο απασχόλησε έντονα την επικαιρότητα. Κατά την παρουσία της είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει την πορεία της πρωτοβουλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας για το σχέδιο ανθρωπιστικής βοήθειας προς τη Γάζα, «Αμάλθεια», αλλά και να πραγματοποιήσει διάλογο με Ελληνοκύπριους και Τουρκοκύπριους εκπροσώπους οργανώσεων νεολαίας από την κοινωνία των πολιτών με θέμα τις ευρωεκλογές.

Ανοίγοντας τη βεντάλια των αναφορών σε παγκόσμιο επίπεδο, ενδιαφέρον παρουσιάζει η κατανομή των συναισθημάτων (emotions) που σχετίζονται με τις αναφορές για τις ευρωεκλογές. Αρνητικά συναισθήματα φαίνεται να επικρατούν, με το συναίσθημα του φόβου (Fear) να ξεχωρίζει με ποσοστό 37% και της λύπης (Sadness) να ακολουθεί με 28%. Η οργή (Anger) και η αηδία (Disgust) είναι, επίσης, παρούσες στις αντιδράσεις του κοινού στο διαδίκτυο. Αντιθέτως, η χαρά (Joy) και η έκπληξη (Surprise) φαίνεται να είναι λιγότερο συχνά συναισθήματα κατά το διάστημα που εξετάζεται.

 

Επιπλέον, στο ακόλουθο διάγραμμα αποτυπώνεται η παγκόσμια κάλυψη σε ό,τι αφορά τις αναφορές στο διαδίκτυο σχετικά με τις επερχόμενες ευρωεκλογές, βασισμένες στη γεωγραφική τοποθεσία. Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντικοί όγκοι αναφορών παρατηρούνται σε πολλές περιοχές του κόσμου και εκτός Ευρώπης, όπως για παράδειγμα σε ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία. Οι ευρωεκλογές φαίνεται λοιπόν να προκαλούν έντονο ενδιαφέρον στο διαδίκτυο και πέρα από τα σύνορα της Ευρώπης, ενδεχομένως λόγω των επιπτώσεων των αποφάσεων που λαμβάνονται στην ΕΕ.

Συμπερασματικά

Στην παρούσα ανάλυση, έγινε προσπάθεια να πραγματοποιηθεί μια σφαιρική καταγραφή με βάση εκατοντάδες χιλιάδες δεδομένα από sites, blogs και social media σχετικά με τις ευρωεκλογές. Η έμφαση δόθηκε κυρίως στην εικόνα που διαμορφώνεται στην Ελλάδα. Παράλληλα, όμως, παρουσιάστηκε ένα σύντομο overview των αντίστοιχων δεδομένων σε Κύπρο αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σε έναν κόσμο που οι ψηφιακές φωνές μπορούν να επηρεάσουν το πολιτικό τοπίο, η ανάλυσή μας για τις ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024 αντικατοπτρίζει το βάθος της διαδικτυακής συζήτησης. Τα online data ανέδειξαν την πολιτική δυναμική, τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τους πολίτες και τις συναισθηματικές τους αντιδράσεις.

Οι αναφορές από το διαδίκτυο που αναλύθηκαν από την ομάδα μας αποκαλύπτουν μια συνεχή αύξηση του ενδιαφέροντος για τις ευρωεκλογές, αντανακλώντας την προσδοκία των πολιτών για αλλαγή και βελτίωση των συνθηκών στην ΕΕ.

Στα πλαίσια διενέργειας της μελέτης και ανάλυσης των online media data για αυτό το μείζον θέμα της επικαιρότητας, έχουμε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενούμε δήλωση που μας παραχώρησαν οι Press Officers του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σε Ελλάδα και Κύπρο σχετικά με την αναγκαιότητα συμμετοχής των πολιτών στη διαδικασία ψηφοφορίας. Συγκεκριμένα, οι κυρίες Ευσταθίου Άννα, Φόρτε Ελβίρα και Πιερίδου Θέα δήλωσαν: «Οι επικείμενες ευρωπαϊκές εκλογές είναι μία από τις μεγαλύτερες δημοκρατικές διαδικασίες στον κόσμο και αποτελούν μοναδική ευκαιρία για τους ψηφοφόρους να καθορίσουν τη μελλοντική μορφή και πορεία της Ευρώπης. Ας Αξιοποιήσουμε την Ψήφο Μας για να ενισχύσουμε την δημοκρατία και να διασφαλίσουμε ειρήνη και ευημερία για τις μελλοντικές γενιές».

 

Ταυτότητα ανάλυσης

Πλατφόρμα συλλογής data: Brandwatch

Χρονικό διάστημα: 01/01/2024 – 09/04/2024

Online Μέσα: sites, blogs, forums, X, Facebook, Tumblr και Reddit

Keywording/Analysis: Clip News Team

 

Η παραπάνω ανάλυση αποτελεί μια ενδεικτική προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη ότι διαφοροποίηση σε δείγμα και χρονικό πλαίσιο μπορεί να φέρει μια διαφορετική εικόνα μεγεθών.

 

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

Ο ΣΕΜΑ ζητά από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος να χρησιμοποιείται ο όρος «BROKER» αποκλειστικά για τους Μεσίτες Ασφαλίσεων και όχι για άλλες κατηγορίες διαμεσολάβησης

Ο Σύνδεσμος Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων (ΣΕΜΑ), σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου 4583/2018 (άρθρα 4.1.6 και 5.4.5) και την πρόσφατη

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»