Τρίτη, 15 Ιουνίου 2021

Πόσα παράπονα και καταγγελίες για ασφαλιστικές υπηρεσίες έλαβε το ΚΕΠΚΑ το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου;

Περιορισμένες ήταν οι καταγγελίες-παράπονα που δέχτηκε το ΚΕΠΚΑ για ασφαλιστικές υπηρεσίες το πρώτο τρίμηνο του 2021, καθώς τη περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2021 έλαβε μόλις 10 καταγγελίες που αφορούν τον ασφαλιστικό κλάδο.

To πρώτο τετράμηνο του 2021, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 636 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών, ενώ τα μέλη Κέντρου αποζημιώθηκαν με 15.579,04 ευρώ με τη μεσολάβησή του, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα.

Η ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών είναι:

A/A Κατηγορία Αριθμός Ποσοστό
1 Ελαττωματικά προϊόντα-Εγγυήσεις 160 25,40
 2 Πάροχοι ταχυδρομικών υπηρεσιών 134 21,28
3 Πωλήσεις από απόσταση 86 13,55
 4 Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών 78 12,38
 5 Πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας  30 4,74
6 Λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες 14 2,22
7 Παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές 14 2,22
8 Πτωχευτικό (Συμβουλευτική) 12 1,70
9 Ασφαλιστικές Υπηρεσίες 10 1,59
10 Δημόσιες υπηρεσίες – Υπηρεσίες ΟΤΑ 10 1,59
11 Τουριστικές υπηρεσίες 10 1,59
12 Ινστιτούτα – Γυμναστήρια 8 1,27
13 Κακή παροχή από ελεύθερους επαγγελματίες 8 1,27
14 Ακατάλληλα τρόφιμα 8 1,27
15 Αεροπορικές Εταιρίες 6 0,95
16 Ενοίκια – Κοινόχρηστα 6 0,95
17 Παραβίαση προσωπικών δεδομένων και ιδ. Ζωής 4 0,63
18 Επιθετικές Εμπορικές Πρακτικές 4 0,63
19 Επιχειρήσεις – Επαγγελματίες 4 0,63
20 Νοθεία – Κλοπή καυσίμων 4 0,63
21 Φυσικό Αέριο 4 0,63
22 Εισπρακτικές εταιρίες 4 0,32
23 Λοιπά 4 0,32
24 Αστικές Συγκοινωνίες 2 0,32
25 Λοιπές Υπηρεσίες Κοινωνικού Ενδιαφέροντος 2 0,32
26 Νοθεία – Κλοπή Καυσίμων 2 0,32
27 Σούπερ Μάρκετ 2 0,32
28 Πτωχευτικό 2 0,32
29 Αυξήσεις τιμών 2 0,32
30 Ακτοπλοϊκές Μεταφορές 2 0,32
ΣΥΝΟΛΟ 636 100

Μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2021, το ΚΕ.Π.ΚΑ. δεχτήκε 138 καταγγελίες, 462 παράπονα, 36 ερωτήματα καταναλωτών.

Διαβάστε Ακόμα

Μυρτώ Χαμπάκη: «Η κανονιστική συμμόρφωση δεν αφορά μόνο τις ασφαλιστικές εταιρίες αλλά και τις επιχειρήσεις ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και τα ασφαλιστικά γραφεία»

Μία εξαιρετικά κατατοπιστική συνέντευξη παραχώρησε εχθές η κα. Μυρτώ Χαμπάκη, Partner Experto Crede Consultants, στον κ. Αριστείδη Βασιλειάδη και στην