Ο κ. Γιάννης Καντώρος, επικεφαλής της Interamerican, μίλησε στη καθιερωμένη συνέντευξη τύπου της εταιρίας για τις αλλαγές που επέφερε η πανδημία στο σύστημα οργάνωσης της, αναλύοντας το νέο μοντέλο εργασίας της, το οποίο βασίζεται στην ανάπτυξη της τεχνολογίας, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της δημιουργικότητας και της αυτονομίας των εργαζομένων της.
Απορρίπτοντας το στερεοτυπικό-γραφειοκρατικό μοντέλο εργασίας, η Interamerican ενισχύει την παραγωγικότητα των εργαζομένων της, προχωρώντας στην υιοθέτηση ενός νέου μοντέλου εργασίας το οποίο είχε σχεδιαστεί πριν από την έξαρση της πανδημίας.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Καντώρος: «Η δική μας προσπάθεια να αλλάξουμε το μοντέλο εργασίας είχε ξεκινήσει κάποια χρόνια νωρίτερα. Απλώς όπως σε όλα τα πράγματα η κρίση την επιτάχυνε και έτσι βρήκαμε την ευκαιρία να εφαρμόσουμε πιο γρήγορα το νέο μοντέλο εργασίας το οποίο είναι πιο κατάλληλο και για περιόδους κρίσης».
Όπως επισήμανε ο κ. Καντώρος το μοντέλο υβριδικής εργασίας καθιστά την νέα πραγματικότητα, ιδιαίτερα μετά την κρίση της πανδημίας, δηλώνοντας ότι η Interamerican επενδύει σχεδόν 10 εκατ. ευρώ ετησίως για την ψηφιοποίηση και την ενίσχυση των υποδομών της.
Ο κ. Καντώρος στο λόγο του έδωσε ιδιαίτερη έμφαση την αξία της αυτονομίας των εργαζομένων, η συνεργασία των οποίων πραγματοποιείται μέσω του μοντέλου οργάνωσης εργασίας σε tribes (φυλές), κατά το οποίο οι εργαζόμενοι λειτουργούν σε ομάδες των 8 με 10 ατόμων χωρίς την εφαρμογή κάποιου μοντέλου ιεραρχίας, προσφέροντας αυτονομία στα μέλη τους. «Θέλουμε οργανισμούς και όχι μηχανές που θα μπορούν να προσαρμοστούν στις αλλαγές που επέρχονται στο περιβάλλον», δήλωσε ο κ. Καντώρος.
Αναφερόμενος στο νέο επιχειρηματικό μοντέλο λειτουργίας της Interamerican ο κ. Καντώρος τόνισε ότι: «Το νέο μοντέλο είναι πιο δημοκρατικό. Πολλά μυαλά συνεργάζονται για μια λύση. Στην νέα λογική που αναπτύσσουμε ενθαρρύνουμε και την αποτυχία, με την έννοια ότι με πολλές δοκιμές και γρήγορες προσαρμογές θα βρεθεί η λύση για τον επόμενο δρόμο. Ο ρόλος του CEO και της διοίκησης είναι να ενθαρρύνει περισσότερο ως coach. Δεν γίνεται να κατέχει για όλα την απόλυτη αλήθεια».
Σχολιάζοντας το τοπίο στην ασφαλιστική αγορά και την επίδραση της κρίσης του κορωνοϊού στις δραστηριότητες και την ανάπτυξη του ασφαλιστικού κλάδου, ο CEO της Interamerican τονίζει ότι παρά τις δυσοίωνες προβλέψεις, η ασφαλιστική βιομηχανία κατάφερε όχι μόνο να διαχειριστεί αυτή τη κρίση αλλά και να ενισχύσει τις αποδόσεις τις σε ορισμένους κλάδους. «Θα περιμέναμε να υπάρχει κάποια “κοιλιά”, αντιθέτως σε κάποιες κατηγορίες προϊόντων υπήρξε αύξηση. Αυτό διότι, προσαρμοστήκαμε όλοι και επαγγελματίες και νοικοκυριά. Επίσης λόγω της πανδημίας, αντιληφθήκαμε πραγματικά την έννοια του ρίσκου και του κινδύνου».
Εξαιρετικής σημασίας ήταν και η αναφορά στα δίκτυα διανομής των ασφαλιστικών προϊόντων της εταιρίας. Σύμφωνα με την έκθεση της εταιρίας, η παραγωγή των ασφαλιστικών προϊόντων είναι ισορροπημένη στα δίκτυα διανομής. Ειδικότερα η κατανομή των προϊόντων στα δίκτυα διανομής διαμορφώνεται σε 33,4% για το Agency, σε 31,4% για τους brokers, για 23,6% για τους Anytime & B2B και με 11,6% για τους υπόλοιπους διανομείς.
Η Interamerican ενισχύει τις δραστηριότητές της, μένοντας πιστή στην κερδοφόρα πορεία της, η οποία στηρίζεται στα λειτουργικά της αποτελέσματα. Η εταιρία κατέγραψε συνολικά επαναλαμβανόμενα κέρδη προ φόρων 28 εκατ. ευρώ το 2020 αισθητά ενισχυμένα από τα 18,8 εκατ. ευρώ που καταγράφηκαν το 2019.