Ο ασφαλιστικός βραχίονας της αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota έχει αρχίσει να αποκτά δυναμική παρουσία στην αγορά, προσφέροντας την πρώτη επώνυμη ασφαλιστική κάλυψη, την Toyota Auto Insurance, στην Αριζόνα, το Ιλινόις, την Ιντιάνα, το Οχάιο και τη Νότια Καρολίνα και σύντομα θα προσφέρει την κάλυψη σε Τζόρτζια, Μισούρι, Τενεσί και Τέξας, ενώ έχει δεσμευθεί ότι θα επεκτείνει τις δραστηριότητές του και σε άλλες πολιτείες.
Το πρακτορείο, Toyota Insurance Management Solutions, είναι μια κοινοπραξία μεταξύ της Aioi Nissay Dowa Insurance Services, της Toyota Financial Services International Corp. και της Toyota Connected. Είναι αδειοδοτημένος ανεξάρτητος ασφαλιστικός οργανισμός περιουσίας/ατυχημάτων.
Ο κατασκευαστής αυτοκινήτων εγκαινίασε το πρακτορείο τον Απρίλιο του 2016 για να προσφέρει online ασφάλιση αυτοκινήτου. Έκτοτε, το πρακτορείο επεκτάθηκε για να προσφέρει επίσης ασφάλιση κατοικιών, ενοικιαστών, οχημάτων αναψυχής και κατοικίδιων ζώων. Το 2018, η Toyota άρχισε να προσφέρει ένα προϊόν ασφάλισης αυτοκινήτου βασισμένο στη χρήση χρησιμοποιώντας τηλεματική. Αυτή η νέα ασφάλιση αυτοκινήτου Toyota είναι η τελευταία προσθήκη. Η Tοyota πουλάει πλέον ασφάλειες μέσω της εφαρμογής της για κινητά, των πρακτόρων τηλεφωνικών κέντρων, των αντιπροσωπειών και της ιστοσελίδας της Tοyota.
Η Tοyota Auto Insurance αναλαμβάνεται από την ψηφιακή και ενσωματωμένη ασφαλιστική εταιρεία Toggle, μέρος της Farmers Insurance. Το Toggle θα χειριστεί επίσης αξιώσεις. Η ασφάλιση θα συνεργαστεί με κέντρα σύγκρουσης πιστοποιημένα από την Tοyota, προγράμματα ενοικίασης αυτοκινήτων και οδική βοήθεια. Οι επιλογές κάλυψης περιλαμβάνουν κάλυψη για οδηγούς ή επιβάτες κατοικίδιων ζώων. Τα οχήματα που δεν ανήκουν στην Tοyota στα νοικοκυριά των πελατών μπορούν επίσης να καλυφθούν.
«Με την Tοyota Auto Insurance, μπορούμε πραγματικά να βελτιώσουμε την πλήρη εμπειρία ιδιοκτησίας της Tοyota για τους πελάτες μας», δήλωσε ο Will Nicklas, Διευθύνων Σύμβουλος της Tοyota Insurance Management Solutions.
Η Tοyota δεν είναι η μόνη μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που θέλουν να στραφούν προς την ασφάλιση. Άλλοι που θέλουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες συλλογής δεδομένων τους και την επανασύνδεση πελατών στα ασφαλιστικά έσοδα είναι η General Motors, η Stellantis και η Tesla.
Πηγή: www.insurancejournal.com