Η εταιρεία PKData Software, ζητά να προσλάβει έμπειρο στέλεχος για τη θέση της Τεχνικής Υποστήριξης των πελατών της .
Αρμοδιότητες
- Επικοινωνία με πελάτες για εντοπισμό και επίλυση προβλημάτων σε εφαρμογές που διαθέτει η εταιρεία, μέσω τηλεφώνου, email, και απομακρυσμένης βοήθειας.
- Διαχείριση συστήματος ticketing
- Επίλυση προβλημάτων σε 1st Level Support
- Διαχείριση γνωσιακής βάσης και video
- Εντοπισμός προβλημάτων και ανάθεση σε 2nd level support
- Επακολούθηση και ενημέρωση πελατών για την πορεία και την αποκατάσταση του προβλήματος
- Παρακολούθηση των αιτημάτων μέχρι την επίλυση τους
- Διαχείριση πλατφόρμας Hermes by Infodromio Software, σε επίπεδο διαχειριστή (admin)
- Παρακολούθηση και διαχείριση αιτημάτων των πελατών
- Υποστήριξη και εκπαίδευση πελατών στην διαμόρφωση και λειτουργικότητα της πλατφόρμας Hermes by Infodromio Software.
- Υποστήριξη σε custom έργα μετά από εκπαίδευση.
- Συμμέτοχή σε projects ανάπτυξης απο τον ρόλο του support
- Παρακολούθηση στατιστικών
Η θέση θα βρίσκεται σε συνεργασία με τον υπεύθυνο του τμήματος Customer Quality Support.
Προσόντα
- Απαραίτητη προϋπηρεσία και εμπειρία σε υποστήριξη και χειρισμό μηχανογραφικών εφαρμογών της ασφαλιστικής αγοράς και της πλατφόρμας Hermes by Infodromio Software.
- Εμπειρία στις online εφαρμογές των ασφαλιστικών εταιρειών
- Καλή γνώση Αγγλικών
- Άριστη Γνώση MS Office
- Εμπειρία στην επικοινωνία και την διαχείριση πελατών
- Αναλυτικό τρόπο σκέψης
- Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
- Εστίαση στα αποτελέσματα
- Ευχάριστη επικοινωνία
- Συνέπεια και ικανότητες οργάνωσης
- Πνεύμα μάθησης και συνεργασίας
Προσφέρουμε
- Πλήρες 5θημερο.
- Συνεχή εκπαίδευση.
- Πακέτο αμοιβών αναλόγως προσόντων και προϋπηρεσίας
- Προοπτικές εξέλιξης.
Παραλαβή βιογραφικών: info@pkdata.gr
Υπεύθυνος επικοινωνίας: κ. Μανός Καραπέτης 2109407200