Πέμπτη, 17 Ιουνίου 2021

Χρηστικά

Πώς μπορούμε να αυξήσουμε το πελατολόγιο της επιχείρησής μας; Ο Α. Γκαγκαλνάς απαντά στο Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο!

Η εύρεση νέων πελατών και η επέκταση των δραστηριοτήτων σε νέο κοινό αποτελεί έναν από τους κύριους στόχους κάθε επαγγελματία. Ωστόσο, ο στόχος αυτός δεν

Περισσότερα >

Το insuranceforum.gr πάει….telegram!

Για πρώτη φορά το insuranceforum.gr δημιουργεί την πρώτη online κοινότητα για τον ασφαλιστικό κλάδο. Συζητήσεις, ανταλλαγή μηνυμάτων και αρχείων, εύκολα και απλά μέσα από το

Περισσότερα >

Προσωπικό ατύχημα: Με το πρόγραμμα My Protection της ERGO προστατεύουμε εμάς και τους αγαπημένους μας

Στο πλαίσιο της πίεσης της καθημερινότητας πολλές φορές θέτουμε σε δεύτερη μοίρα την υγεία, τις ανάγκες και την προστασία μας, υποτιμώντας την αξία τους τόσο

Περισσότερα >

Τι αλλάζει φέτος με την καλοκαιρινή άδεια-Πότε καταβάλλεται το επίδομα αδείας και πώς το υπολογίζουμε

Σε συνεργασία με το Κέντρο Πληροφόρησης Εργαζομένων και Ανέργων (ΚΕΠΕΑ), η Συνομοσπονδία παρέχει πληροφορίες για τον τρόπο χορήγησης της άδειας, για την κατάτμησή της, καθώς

Περισσότερα >

Οι Υπεύθυνοι Προστασίας Δεδομένων (DPO) δεν αποτελούν μέρος της «εξυπηρέτησης πελατών» σε μία εταιρεία

Οι Υπεύθυνοι Προστασίας Δεδομένων (Data Protection Officer) δεν πρέπει να αποτελούν μέρος της “εξυπηρέτησης πελατών” σε μία εταιρεία, επισημαίνει σε έκθεσή της η Αρχή Προστασίας Δεδομένων

Περισσότερα >

Ποιες είναι οι πρώτες κινήσεις που πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;

Το αυτοκίνητο είναι το βασικό και αγαπηµένο µας µέσο µεταφοράς. Η χρήση του διασφαλίζει την οµαλότητα της καθηµερινότητάς µας. Όταν ξαφνικά λόγω ζηµιάς ή ατυχήµατος

Περισσότερα >