Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2023

Οι ασφαλιστές του TikTok!

Έλληνες ασφαλιστές μιλούν για την εμπειρία τους στο TikTok και μοιράζονται χρήσιμα tips και συμβουλές για σένα που σκέφτεσαι να δημιουργήσεις τον δικό σου επαγγελματικό λογαριασμό

Της Σωτηρίας Γιαννακοπούλου,

Το TikTok είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο social media για το 2022! Η εφαρμογή που αναδείχθηκε στη διάρκεια της πανδημίας, κατακτώντας τις καρδιές μικρών και μεγάλων, αποτελεί πλέον τον ηγέτη στο χώρο των social media, απαριθμώντας πάνω από 1 δισ. ενεργούς λογαριασμούς. Σύμφωνα με την έκθεση της Sensor Tower με τίτλο «Q1 2022: Store Intelligence Data Digest», το TikTok είναι το app με τις περισσότερες λήψεις στον κόσμο το πρώτο τρίμηνο του 2022, ενώ και στην Ελλάδα κατάφερε να διπλασιάσει το ποσοστό του στις προτιμήσεις των χρηστών το 2021, αγγίζοντας το 23% έναντι 11% το 2020.

Στη χώρα μας, οι ενήλικες Gen Z (18-24 ετών) κατέχουν τα πρωτεία στη χρήση του TikTok με 44%, με τους Millennials (25-34 ετών) να ακολουθούν με 24%. Η Gen X (35-44 ετών) έχει αρχίσει το τελευταίο διάστημα να μυείται στο κόσμο του TikTok σε ποσοστό 13%, ενώ οι ηλικίες 45-54 και 55+ ετών αποτελούν το 6% και 3% των χρηστών αντίστοιχα.

Ασφαλώς, μια τόσο δυναμικά αναπτυσσόμενη πλατφόρμα δεν θα μπορούσε παρά να κεντρίσει το ενδιαφέρον των επαγγελματιών αλλά και των επιχειρήσεων, οι οποίες επενδύουν όλο και περισσότερο στο συγκεκριμένο app, επιδιώκοντας να διευρύνουν το εύρος των πελατών τους, ιδιαιτέρως στις νεότερες ηλικίες. Στο πλαίσιο αυτό, δεν είναι οι λίγοι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που επιχειρούν να αναδείξουν την αξία της ασφάλισης μέσω της πλατφόρμας, προσφέροντας χρήσιμες πληροφορίες αλλά και tips για τη ιδιωτική ασφάλιση στο κοινό του Tik Tok!

Πέντε επαγγελματίες της ασφαλιστικής αγοράς με ενεργό παρουσία στο TikTok μιλούν στο insuranceforum.gr για τη μέχρι τώρα εμπειρία τους, την αλληλεπίδραση με τους χρήστες της πλατφόρμας, ενώ μοιράζονται μαζί μας συμβουλές για τη δημιουργία ενός πετυχημένου επαγγελματικού προφίλ.

Αξίζει οι επαγγελματίες της διαμεσολάβησης να επενδύσουν στο TikTok και τι θα πρέπει να προσέξουν;

Στέλλα Ζουλινάκη, Συντονίστρια Ασφαλιστικών Πρακτόρων, Feel Safe Insurance

TikTok account: @stellazoulinaki

Οι ασφαλιστές του TikTok!

Κυρία Ζουλινάκη, πώς αποφασίσατε να ξεκινήσατε TikTok;

Θεωρώ τον εαυτό μου έναν open minded άνθρωπο που αγαπά να πρωτοπορεί και να επιδεικνύει αντανακλαστικά σε κάθε περίπτωση. Έχω εκπαιδευτεί να «ακούω» και να φιλτράρω τις γνώμες-προτροπές των άλλων αλλά και να παρακολουθώ τα παγκόσμια trends. Ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής τα τελευταία 25 χρόνια έχω βιώσει ότι είναι απαραίτητο να προσαρμόζομαι στις ανάγκες των εποχών, βγαίνοντας πολλές φορές και εκτός “comfort zone”! Καθώς, σημαντικό digital tool της εποχής είναι τα socials, αποφάσισα να ακολουθήσω τη συμβουλή των εφήβων παιδιών μου και των νεαρών σε ηλικία υπαλλήλων μου και τόλμησα να έχω ενεργή παρουσία και στο Τik Tok.

Tι είναι αυτό που σας γοητεύει στο TikTok και σε τι διαφέρει από τις υπόλοιπες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης;

Αυτό που με γοήτευσε είναι η αμεσότητα και η ευκολία στη χρήση, καθώς και η δυνατότητα να μεταφέρω ένα μήνυμα σε λίγα δευτερόλεπτα. Αν δε, είσαι και καλλιτεχνικό μυαλό, μπορείς να δημιουργήσεις μικρά «θαύματα» από έξυπνα «διαφημιστικά» spots έως και κοινωνικά μηνύματα και story telling.

Επιπλέον, διαπίστωσα ότι το Facebook δεν είναι πλέον η νούμερο ένα πλατφόρμα παγκοσμίως, απευθύνεται σε μεγαλύτερες ηλικίες και οι νεότερες γενιές (millenials, Gen Z), το έχουν αποδομήσει, έχοντας δείξει την σαφή προτίμησή τους στο TikTok. Ωστόσο, η παρουσία μου στο TikTok δεν σημαίνει φυσικά ότι δεν είμαι ενεργή και στα υπόλοιπα socials (Fb, Instagram, Linkedin, Youtube) απλά πλέον πρόσθεσα και ένα ακόμα τρόπο επικοινωνίας με τον κόσμο και γιατί όχι και με τους εν δυνάμει πελάτες μου!

Πώς ένας επαγγελματίας της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μπορεί να προβάλλει την δουλειά του και να προσελκύσει πελάτες μέσα από το TikTok;

Αρχή μου ως επαγγελματίας είναι να μην κάνω επιθετική πώληση. Είμαι του δόγματος «δεν πουλάω στον άλλον», αλλά κάνω τον άλλον να θέλει να με γνωρίσει, να θέλει να συνεργαστούμε και κατ΄ επέκταση να αγοράσει από εμένα. Έτσι δημιούργησα  μια ατζέντα με θεματολογία που αναδεικνύουν ενίοτε τη Στέλλα Άνθρωπο, τη Στέλλα Ασφαλίστρια και τη Στέλλα Coach και η ανταπόκριση είναι πραγματικά συγκινητική.

Επιπλέον μέσα από την πλατφόρμα του TikTok, το project «Άκου τον Ασφαλιστή σου» ανακάλυψα τη δυνατότητα να καλλιεργήσω ασφαλιστική συνείδηση και κουλτούρα και στις μικρότερες ηλικίες, αναδεικνύοντας κάθε φορά ένα προϊόν, μια υπηρεσία ή ενημερωτικά tips. Ιδιαίτερα αυτά τα videos παίρνουν Likes και από συνάδελφους που επικροτούν την προσπάθεια μου να αναδειχθεί ο ρόλος του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή.

Όταν δεν ζητάς τα χρήματα του υποψήφιου πελάτη, αλλά αντίθετα του δίνεις δωρεάν γνώση και ενημέρωση, ο θεατής αναγνωρίζει αυτή την προστιθέμενη αξία, σε συνδυάζει ως τον επαγγελματία που εκπροσωπεί έναν κλάδο, σε ακολουθεί στο ταξίδι σου και έχω διαπιστώσει πως όταν του προκύψει μια συγκεκριμένη ανάγκη, θα απευθυνθεί σε εσένα γιατί τον έχεις κερδίσει.

Υπάρχει ενδιαφέρον για τον κλάδο της ασφάλισης; Πόσο δεκτικό είναι το κοινό του TikTok;

Εάν το video είναι έξυπνα δομημένο, χιουμοριστικό ή με δυνατά μηνύματα το κοινό το προσέχει ανεξαρτήτως concept. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ενημερώσεις για τα ασφαλιστικά προϊόντα, όμως στο TikTok η πρωτοτυπία και η καινοτομία είναι που κερδίζει σε δευτερόλεπτα το κοινό. Χαρακτηριστικά θα αναφέρω ότι το video που δημιούργησα για την ανακοίνωση της 25ετούς επετείου της καριέρας μου, προσποιούμενη την αεροσυνοδό, πήρε τα περισσότερα views, χαρίζοντας μου όμορφα σχόλια και ευχές και επιπλέον branding.

Πείτε μας ένα σχόλιο που δεχτήκατε στο TikTok και σας έκανε εντύπωση.

Το πιο όμορφο σχόλιο που εισπράττω συχνά είναι τοι αποτελώ πηγή έμπνευσης, θετικής ενέργειας  και αισιοδοξίας  και αυτό με χαροποίει ιδιαίτερα… Τα γραπτά σχόλια των videos ποικίλλουν μπορεί να είναι ερωτήματα για να ξεκινήσει ένας διάλογος, αντίλογος ή και λίγο άκυρα π.χ. σχολιασμός της εμφάνισης μου, αυτό όμως που έχει ενδιαφέρον, είναι τα σχόλια που λαμβάνω όταν έρχομαι σε επαφή με πελάτες, συναδέλφους, στελέχη ασφαλιστικών και ανθρώπους που με γνωρίζουν και έχουν δει τα videos. Τα σχόλια είναι κολακευτικά, πειρακτικά, χιουμοριστικά αλλά πάντα με το ίδιο μήνυμα ότι άκουσαν κάτι χρήσιμο που προάγει το θεσμό της Ιδιωτικής Ασφάλισης. Πολλές φορές μάλιστα, αρκετοί μου προτείνουν και θεματολογία και συμβουλές για πρωτότυπο σενάριο και ιδέες.

Τι συμβουλή θα δίνατε στους συναδέλφους σας που θέλουν να ξεκινήσουν TikTok;

Το να είσαι στο TikTok απλά επειδή είναι μόδα δεν σημαίνει ότι θα φέρει και αποτέλεσμα χρειάζεται να πιάσεις τον παλμό, διατηρώντας την αυθεντικότητα της προσωπικότητας σου, βγάζοντας όμως και μια πιο χιουμοριστική ή εναλλακτική version. Εάν κάποιος δεν έχει το «στομάχι» να αντέξει και κάποιο αρνητικό σχόλιο ή μια κριτική, καλύτερα ας μην το ξεκινήσει ακόμα. Το να εκθέτεις σχεδόν καθημερινά τον εαυτό σου, την ιδιότητα σου και τις σκέψεις σου, θέλει εξάσκηση, ταλέντο, στρατηγική, αγάπη και πάθος για αυτό που υπηρετείς. Ένα σημαντικό tip για να ξεκινήσει κάποιος TikTok είναι να κάνει focus σε αυτό που θεωρεί ότι είναι expert και να έχει πάρει μια γενναία απόφαση να μοιράσει δωρεάν γνώση. Τέλος καταλυτικό ρόλο παίζει η συνεπεία και η καθημερινή παρουσία ώστε να ανεβαίνει ο λογαριασμός… όπως και στον κλάδο μας κτίζεις χαρτοφυλάκιο ανθρωπίνων επαφών έτσι και στο TikTok ζητάς από τους ακολούθους  να σου αφιερώσουν δευτερόλεπτα από τον  πολύτιμο χρόνο τους… Άρα πρόκληση είναι να αξίζει τον κόπο!

Θωμάς Μαλούτας, Ασφαλιστικός σύμβουλος, Χρηματοοικονομικός λογιστής, Μαλούτας Παναγιώτης & Συνεργάτες

TikTok account: @maloutas_asfalies_financ

Οι ασφαλιστές του TikTok!Κύριε Μαλούτα, πώς αποφασίσατε να ξεκινήσατε TikTok;

Πάντα έψαχνα νέους και πρωτότυπους τρόπους να διαφημίσω και να προωθήσω την επιχείρηση μας. Έτσι λοιπόν μία μέρα καθόμασταν με έναν πολύ καλό φίλο και συνεργάτη και κατά τη διάρκεια της κουβέντας μπαίνει να χαζέψει στο TikTok. Εκείνη την στιγμή άναψε η σπίθα μέσα μου για την δημιουργία ενός λογαριασμού.

Τι είναι αυτό που σας γοητεύει στο TikTok και σε τι διαφέρει από τις υπόλοιπες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης;

Θεωρώ ότι το TikTok έχει την ιδιαιτερότητα πως παρέχει στον καταναλωτή άμεση πληροφόρηση σε μικρό χρόνο, σε μια κοινωνία όπου οι ρυθμοί κυλούν βιαστικά και γρήγορα. Παρατηρούμε πως και άλλες πλατφόρμες αργά ή γρήγορα υιοθετούν την ιδεολογία του TikTok (πχ. YouTube Shorts, Instagram reels)

Πώς ένας επαγγελματίας της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μπορεί να προβάλλει την δουλειά του και να προσελκύσει πελάτες μέσα από το TikTok;

Ξεκίνησα με βασικό γνώμονα να ενημερώσω τον κόσμο για θέματα και νέα τα οποία δεν γνωρίζει ή δεν έχει τον χρόνο και την διάθεση πολλές φορές να ενημερωθεί. Επιπλέον, μέσω δημιουργίας έξυπνου, πρωτότυπου αλλά και διασκεδαστικού περιεχομένου μπορεί ο χρήστης να ψυχαγωγηθεί, αλλά ταυτόχρονα και να ενημερωθεί για το κλάδο της ασφάλισης και για τα προϊόντα της. Συνεπώς, θεωρώ πως ο κόσμος που έχει λάβει κάποια βοήθεια και ενημέρωση, θα προτιμήσει εμένα είτε για κάποια συμβουλή είτε για κάποιο ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Υπάρχει ενδιαφέρον για τον κλάδο της ασφάλισης; Πόσο δεκτικό είναι το κοινό του TikTok;

Με τη μέχρι τώρα εμπειρία μου ο κόσμος ενδιαφέρεται να ενημερωθεί σχετικά με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια, τις καλύψεις τους, καθώς και τι ακριβώς παρέχει η κάθε κάλυψη, διότι στην πληθώρα των περιπτώσεων ο μέσος άνθρωπος απλώς συνάπτει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο χωρίς να γνωρίζει σε τι περιπτώσεις τον καλύπτει. Μέχρι στιγμής ο κόσμος είναι θετικός και δέχεται θετικά την όλη πληροφόρηση που παρέχεται μέσω της πλατφόρμας.

Πείτε μας ένα σχόλιο που δεχτήκατε στο TikTok και σας έκανε εντύπωση.

Όπως προανέφερα ξεκίνησα το TikTok για να βοηθήσω και να ενημερώσω το κοινό. Οπότε θα έλεγα ότι το σχόλιο που μου έχει κάνει την μεγαλύτερη εντύπωση και θα το θυμάμαι είναι ένας άνθρωπος του οποίου το συμβόλαιο περιλάμβανε κάλυψη κλοπής (χωρίς να γνωρίζει ότι το συμβόλαιο του του παρείχε αυτή την κάλυψη καθώς και σε τι ακριβώς τον καλύπτει), σε γεγονός κλοπής που συνέβη στο σπίτι του καλύφθηκε από την ασφαλιστική.

Τι συμβουλή θα δίνατε στους συναδέλφους σας που θέλουν να ξεκινήσουν TikTok;

Προτείνω σε όποιον συνάδελφο σκέφτεται να κάνει αυτό το βήμα, να το κάνει χωρίς δεύτερη σκέψη και ενδοιασμό καθώς είναι ένας πρωτότυπος, αρκετά δημοφιλής και απλός τρόπος να διαφημίσει την επιχείρηση και τις υπηρεσίες που προσφέρει με μικρός έως και μηδενικό κόστος.

Χρύσανθος Νικολάκος, Μεσίτης Ασφαλίσεων-Πραγματογνώμονας Μηχανικός, Prooptiki Insurance Brokers

TikTok account: @nikolakosx

Οι ασφαλιστές του TikTok!Κύριε Νικολάκο, πώς αποφασίσατε να ξεκινήσατε TikTok;

Προ 2 μηνών, λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητάς του.

Τι είναι αυτό που σας γοητεύει στο TikTok και σε τι διαφέρει από τις υπόλοιπες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης;

Έχει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σε σχέση με τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πώς ένας επαγγελματίας της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μπορεί να προβάλλει την δουλειά του και να προσελκύσει πελάτες μέσα από το TikTok;

Κάνοντας προβολή των εργασιών του, εφόσον δε φοβάται να εκτεθεί σε video ή και σε αρνητικά ή ανήθικα σχόλια.

Υπάρχει ενδιαφέρον για τον κλάδο της ασφάλισης; Πόσο δεκτικό είναι το κοινό του TikTok;

Ακόμα διερευνάται.

Πείτε μας ένα σχόλιο που δεχτήκατε στο TikTok και σας έκανε εντύπωση.

Όσοι παρακολουθούν τα βίντεο είναι αρκετά ενημερωμένοι για τις ασφάλειες.

Τι συμβουλή θα δίνατε στους συναδέλφους σας που θέλουν να ξεκινήσουν TikTok;

Ας το προσπαθήσουν εφόσον αισθάνονται έτοιμοι.

Λεωνίδας ΦούκαςΑνεξάρτητος Ασφαλιστικός Πράκτορας, Απόφοιτος Τμήματος Στατιστικής & Ασφαλιστικής Επιστήμης Παν/μίου Πειραιά, Μέλος του δυναμικού της Life Solutions

Tik Tok account:@leonidas_foukas

Οι ασφαλιστές του TikTok!

Κύριε Φούκα, πώς αποφασίσατε να ξεκινήσατε TikTok;

Το TikTok είναι η πιο ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα στα social media και η απήχησή της απέχει πολύ από τις ήδη υπάρχουσες. Αυτό φαίνεται εύκολα όταν κανείς ανεβάζει βίντεο, καθώς μπορεί να αυξήσει πολύ πιο γρήγορα τους ακόλουθους, αλλά και συνολικά την απήχησή του απ’ ό,τι συμβαίνει π.χ. στο Instagram.

Τι είναι αυτό που σας γοητεύει στο TikTok και σε τι διαφέρει από τις υπόλοιπες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης;

Το TikTok έχει τα γρήγορα, μικρά βίντεο, για όλες τις κατηγορίες θεμάτων και μπορείς να πάρεις πολύ γρήγορα και πολύ εύκολα αυτό που θες. Είτε είναι γνώση, είτε ενημέρωση, είτε ψυχαγωγία. Είναι ό,τι πρέπει για τους σημερινούς ρυθμούς των social media και των νεότερων γενεών.

Πώς ένας επαγγελματίας της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μπορεί να προβάλλει την δουλειά του και να προσελκύσει πελάτες μέσα από το TikTok;

Εμείς, μιλώντας απλά, κατανοητά και γρήγορα (αλλά όχι πρόχειρα) για το αντικείμενό μας, μπορούμε να εκπαιδεύσουμε τους ανθρώπους για την αξία της ασφάλισης και να τους φέρουμε πιο κοντά στις ασφαλιστικές τους ανάγκες, αναδεικνύοντας τη σημαντικότητά τους. Παραλλάσσοντας τη θεματολογία των βίντεό μας, μπορούμε να καταλάβουμε τί ενδιαφέρει περισσότερο τους χρήστες και να μιλήσουμε γι’ αυτό. Το TikTok έχει εξαιρετικό αλγόριθμο στο να φαίνεται με σαφήνεια τί είναι αυτό που ενδιαφέρει τους χρήστες του.

Υπάρχει ενδιαφέρον για τον κλάδο της ασφάλισης; Πόσο δεκτικό είναι το κοινό του TikTok;

Ενδιαφέρον για τον κλάδο φυσικά και υπάρχει. Προφανώς δεν μπορεί να συγκριθεί με πιο «δημοφιλείς» κλάδους, όπως ενδεχομένως της μόδας ή των ψηφιακών μέσων, αλλά πάντα υπάρχει ενδιαφέρον. Δοκιμάζοντας κι εμείς διαφορετικά θέματα, μπορούμε να βρούμε τί είναι αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο, όπως έγραψα και στην προηγούμενη ερώτηση.

Πείτε μας ένα σχόλιο που δεχτήκατε στο TikTok και σας έκανε εντύπωση.

Λαμβάνω διάφορα σχόλια, από πολύ ενδιαφέροντα, μέχρι απλά κακεντρεχή. Ένα που μπορώ να θυμηθώ που μου έκανε εντύπωση είναι η ερώτηση μιας κυρίας, η οποία με ρωτούσε με τρόπο που έδειχνε ότι είναι συναισθηματικά φορτισμένη, «πότε οι ασφαλιστικές εταιρίες θα σταματήσουν να απορρίπτουν τα άτομα με αυτισμό».

Τι συμβουλή θα δίνατε στους συναδέλφους σας που θέλουν να ξεκινήσουν TikTok;

Να το κάνουν άμεσα, εφόσον το target group τους αφορά ανθρώπους από 45 ετών και κάτω. Είναι ένας τρόπος εξωστρέφειας, ο οποίος θα τους φέρει σε επαφή με χιλιάδες ανθρώπους, κάποιοι από τους οποίους είναι δυνητικοί πελάτες και, σε κάθε περίπτωση, φαίνεται ότι είναι ενεργοί επαγγελματίες.

Παναγιώτης Χαχλάκης, CEO & Founder MakeSure OE

Tik Tok account: @panagiotischachlakis

Οι ασφαλιστές του TikTok!

Κύριε Χαχλάκη, πώς αποφασίσατε να ξεκινήσατε TikTok;

Ζούμε σε μια εποχή που τα social media έχουν κυριεύσει την καθημερινότητά μας. Σε μια εποχή που αυτά αποτελούν -ίσως- το κύριο μέσο ενημέρωσης όλων των ηλικιών, αλλά κυρίως των πολύ νέων. Έτσι, και καθώς έχουμε παρουσία ήδη σε Facebook, Instagram & Youtube, αποφασίσαμε χωρίς δεύτερη σκέψη να ενεργοποιήσουμε επαγγελματικά έναν λογαριασμό στο TikTok.

Τι είναι αυτό που σας γοητεύει στο TikTok και σε τι διαφέρει από τις υπόλοιπες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης;

Το TikTok είναι μία πλατφόρμα με μια πολύ σημαντική ιδιαιτερότητα! Δεν χρειάζεται να σε ακολουθεί κάποιος για να δει τα βίντεό σου. Αυτό, σημαίνει πως θα σε δει κοινό χωρίς να σε γνωρίζει και θα λάβει την πληροφορία που προσφέρεις. Αν τον ενδιαφέρει και την παρακολουθήσει, η πλατφόρμα θα σε προτείνει ξανά και ξανά μέχρι κάποια στιγμή να σε ακολουθήσει, ώστε να είναι σίγουρος ότι δε θα χάσει κανένα post από αυτόν τον λογαριασμό. Άλλωστε, αυτήν την πρωτοτυπία του TikTok έτρεξαν να αντιγράψουν άμεσα αφού έχαναν συνεχώς έδαφος στο Instagram και δημιούργησαν τα reels.

Πώς ένας επαγγελματίας της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης μπορεί να προβάλλει την δουλειά του και να προσελκύσει πελάτες μέσα από το TikTok;

Ο σκοπός μας δεν ήταν η προβολή της δουλειάς μας, αλλά κυρίως η αξία της υπηρεσίας ενός διαμεσολαβητή γενικότερα. Ο σκοπός μας, και θα το δείτε σε ΟΛΑ τα βίντεο, είναι ο κόσμος να καταλάβει πως χωρίς ανάλυση αναγκών, επεξήγηση όρων εξαιρέσεων κλπ, καθώς και χωρίς εξυπηρέτηση την ώρα της ζημιάς, ο δρόμος του συμβολαίου θα είναι δύσκολος. Ο σκοπός μας, και το λέμε σχεδόν σε όλα τα βίντεο, είναι ο κόσμος να απευθυνθεί σε ασφαλιστή ακριβώς όπως απευθύνεται στο γιατρό για να τον εξετάσει και να του δώσει φάρμακα.

«Θεωρούμε πως η προβολή του εαυτού μας και της αξίας της υπηρεσίας μας είναι ο ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ απέναντι στον ανταγωνισμό των direct απρόσωπων πωλήσεων απ’ όπου και αν προέρχονται»

Υπάρχει ενδιαφέρον για τον κλάδο της ασφάλισης; Πόσο δεκτικό είναι το κοινό του TikTok;

Υπάρχει γενικά ενδιαφέρον σε διάφορους επαγγελματίες που κάνουν το ίδιο, Μεσίτες ακινήτων, Ιατροί, Ψυχολόγοι, Φαρμακοποιοί, Λογιστές και πολλά ακόμη επαγγέλματα που δίνουν ΔΩΡΕΑΝ πληροφορία έχοντας τεράστια απήχηση. Από αυτούς τους λογαριασμούς άλλωστε, ήρθε και η αρχική ιδέα για το προφίλ μας. Το ενδιαφέρον για τον κλάδο μας είναι πιστεύω αρκετό, καθώς επίσης και ολοένα αυξανόμενο. Φυσικά, είναι πολύ σημαντικό να είσαι αληθινός, προσιτός και χαλαρός για να αισθανθεί ο ακροατής άνετα, να θέσει τις σχετικές με το εκάστοτε θέμα ερωτήσεις και να αρχίσει έτσι ο διάλογος.

Πείτε μας ένα σχόλιο που δεχτήκατε στο TikTok και σας έκανε εντύπωση.

Είναι αρκετά τα περίεργα σχόλια από κόσμο που δε γνωρίζει και είναι απόλυτα φυσιολογικό. Τα ίδια θα έκανε κι ένας πελάτης σε μια οποιαδήποτε συνάντηση. Για παράδειγμα, σε ένα βίντεο που αφορούσε στην ασφάλιση μεταφορών ρωτηθήκαμε αν η τιμή που ανέφερα έχει περιορισμό στην κάλυψη με βάση το βάρος του φορτίου ή αν στα εξωτερικά ιατρεία καλύπτεται οφθαλμίατρος που δεν εφημερεύει. Το θετικό είναι ότι όσο περνάει ο καιρός υπάρχει μεγάλη αύξηση στις ακροάσεις και ανάλογη αύξηση στα σχόλια και τις ερωτήσεις.

Τι συμβουλή θα δίνατε στους συναδέλφους σας που θέλουν να ξεκινήσουν TikTok;

Οι συμβουλές θα μπορούσαν να είναι πολλές αλλά κυρίως θα τους έλεγα το εξής: Μη ντραπείς να «εκτεθείς’»! Κάποτε κάναμε door to door και πίσω από την πόρτα ήταν ένας πελάτης. Τώρα, πίσω από την «πόρτα’» είναι χιλιάδες! Δώστε άφοβα δωρεάν πληροφορία και θα είναι προς όφελος όλων μας. Θα καταλάβουν την ανάγκη της ύπαρξής μας χωρίς να παρεξηγηθούν, με όμορφο τρόπο και προσεγμένο χιούμορ. Δεν είναι δύσκολο, προσπαθήστε το. Με την απραγία δε θα καταφέρουμε τίποτα.

Δημοσιογραφικό Τμήμα insuranceforum.gr

 

Διαβάστε Ακόμα

parking, ασφάλιση

Ανάλυσέ το! Μελέτη Ασφάλισης Υπαίθριου Parking

Ανάλυσέ το! Δείτε ξανά την νέα εκπομπή του insuranceforum web tv «Aνάλυσέ το», με παρουσιαστή τον κ. Χρύσανθο Νικολάκο, Μεσίτη Ασφαλίσεων-Πραγματογνώμονα Μηχανικό της Prooptiki Insurance Brokers! Στην