Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018,

Internet Marketing: Πως θα κάνετε την ιστοσελίδα σας να πουλάει περισσότερο

Το Internet Marketing αποτελεί σήμερα απαραίτητη διαδικασία για κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει παρουσία online.

Όταν οι άνθρωποι είναι στην ιστοσελίδα σας έχετε καταφέρει να τους τραβήξετε το ενδιαφέρον.

Ανάμεσα από τα εκατοντάδες ή και χιλιάδες web-site που πωλούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επέλεξαν το δικό σας site που σημαίνει ότι έχετε κάνει καλή δουλειά για να φέρετε επισκέπτες.

Πρώτος στόχος επετεύχθη! Όμως θα πρέπει να γνωρίζετε ότι περισσότερο traffic δεν σημαίνει απαραίτητα περισσότερες πωλήσεις.

Το να είσαστε στις πέντε πρώτες θέσεις της Google είναι σημαντικό, όμως αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα έχετε και περισσότερες πωλήσεις! Η πώληση θα γίνει μέσα από την σελίδα σας.

Μια κοινή παρατήρηση που μπορώ να κάνω στις περισσότερες ιστοσελίδες (βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αξιόλογες δουλειές) είναι ότι σχεδιάζονται χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα βασικά χαρακτηριστικά που έχουν να κάνουν με την ανθρώπινη ψυχολογία και τον τρόπο σκέψης.

Θα δούμε μερικά από τα στοιχεία αυτά στην συνέχεια.

Το 1ο βήμα στο Internet Marketing

Ποιο είναι λοιπόν το επόμενο βήμα κάποιου που μπαίνει στην σελίδα σας που με τόσο κόπο (και χρήμα) έχετε καταφέρει; Το έχετε σκεφτεί; Το έχετε σχεδιάσει;

Δυστυχώς οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο να φέρουν περισσότερες επισκέψεις, να βγουν πρώτοι στην Google ή να κάνουν ένα όμορφο και design-ato site και όχι στο να δημιουργήσουν ένα site που θα φέρνει πωλήσεις.

Το site σας υπάρχει για να σας φέρει περισσότερους πελάτες και πωλήσεις και όχι απλά για να σας “βρίσκουν”.

Το ίδιο κα τα social media και ειδικά η σελίδα της επιχείρησης σας στο Facebook. Δεν υπάρχει καμία Στρατηγική και κανένας σχεδιασμός για αύξηση πωλήσεων και πελατών πέρα από μερικά Like!

Όταν μπαίνει κάποιος στο site σας για πρώτη φορά, έχετε 7 δευτερόλεπτα (κάποιοι μιλούν για 3 sec) για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο σωστό μέρος και δεν πάτησε το λάθος Link!

Απέχει μόλις ένα click μακριά από το να εξαφανιστεί για πάντα.

Φροντίστε λοιπόν να έχετε πρώτα απ’ όλα ένα ξεκάθαρο μήνυμα για το τι κάνετε και τι θα πάρει κάποιος από την σελίδα σας.

Αρκεί όμως αυτό; Φυσικά και όχι. Όμως είναι το πρώτο βήμα για να καταλάβει ότι βρίσκεται στο “σωστό μέρος” και να συνεχίσει παρακάτω!

Πριν αγοράσει κάποιος από το site σας θα χρειαστεί να δει ότι είσαστε αξιόπιστος και μπορεί να σας εμπιστευθεί.

Κανείς δεν θα σας δώσει την πιστωτική του κάρτα χωρίς πρώτα να του έχει δημιουργηθεί μια σειρά σκέψεων και συναισθημάτων: “είμαι στο σωστό μέρος – αυτό το site παρέχει την λύση στο πρόβλημα μου – μπορώ να το εμπιστευθώ – φαίνεται αξιόπιστο”.

Για να φτάσετε τον επισκέπτη του site να σκεφτεί και να νοιώσει με αυτό τον τρόπο (και με αυτή την σειρά) θα χρειαστεί να γίνουν ορισμένα πράγματα, όπως ο σχεδιασμός για την συλλογή των στοιχείων των επισκεπτών, η δημιουργία λίστας, κ.α.

Ξεκάθαρο Call to Action

Αυτό που μπορώ να αναφέρω είναι ότι για να γίνει κάποιος πελάτης σας και όχι απλώς ένας επισκέπτης που “ήρθε-κοίταξε-και έφυγε”, θα πρέπει να τον οδηγήσετε σε ένα ξεκάθαρο Call-to-Action (παρακίνηση-σε-δράση).

Και εδώ είναι το σημείο που πραγματικά οι περισσότερες ιστοσελίδες το “χάνουν”!

Δεν έχουν κανένα μήνυμα παρακίνησης σε κάποια δράση.

Εάν δεν πείτε στον επισκέπτη του site σας τι θέλετε να κάνει, μην περιμένετε να το καταλάβει μόνος του.

Οι περισσότεροι επισκέπτονται ένα site και αφού περιηγηθούν για λίγο φεύγουν – έτσι απλά χωρίς να συμβεί τίποτα και αυτό γιατί δεν υπήρχε κανένα ξεκάθαρο μήνυμα “Τώρα κάνε αυτό”.

Οι άνθρωποι έχουν πλέον περιορισμένο χρόνο και είναι τόσο πολυάσχολοι που δεν έχουν την πολυτέλεια να το ψάξουν και να καταλάβουν μόνοι τους τι πρέπει να κάνουν!

Καθοδηγήστε τους! Βοηθήστε τους να βρουν αυτό που ψάχνουν χωρίς να τους αφήνετε να “υποθέτουν” τι πρέπει να κάνουν!

Και αφού τα έχουμε κάνει όλα σωστά μέχρι εδώ και έχουμε τις πρώτες παραγγελίες (best case scenario), οι περισσότεροι θα σκεφτούν “ωραία εδώ τελειώνει η δουλειά μας”.

Η δουλειά σας τότε ξεκινάει!

Τα πραγματικά έσοδα θα έρθουν από τους υπάρχοντες πελάτες και τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Μην κάνετε το λάθος να νομίσετε ότι “αυτός έγινε πελάτης μας – δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε ξανά”.

Κουραστήκατε πολύ για να τον φέρετε στο site σας και να τον κάνετε να αγοράσει. Μην τον παρατήσετε τώρα που “πήρε μπροστά”!

Τα παραπάνω δεν είναι θεωρητικά. Αποτελούν μια πολύ συνοπτική περιγραφή του “Συστήματος” που θα πρέπει να ακολουθεί ένα site για να δημιουργεί πωλήσεις και όχι απλά επισκέπτες!

Μην ξεχνάτε ότι η ιστοσελίδα σας έχει φτιαχτεί για να σας φέρει πελάτες και πωλήσεις και όχι για να καμαρώνετε πόσο όμορφη είναι (ίσως και γι’ αυτό αλλά δεν θα πρέπει να είναι προτεραιότητα σας).

Πηγή: epixeirein.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα