Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018,

e-marketing αύξηση πελατών αναζητούν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα μέσω ψηφιακού μάρκετινγκ

Η σύγχρονη τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να κάνουν γνωστά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στους πελάτες, χωρίς όμως να επιβαρύνονται με υψηλό κόστος διαφήμισης.

Οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν εδώ και καιρό προσαρμόσει τη στρατηγική τους μάρκετινγκ στα νέα αυτά δεδομένα.  Αλλά και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευθούν τις νέες δυνατότητες και να αυξήσουν το πελατολόγιό τους χωρίς να δαπανήσουν πολλά χρήματα επενδύοντας όμως στην κατανόηση και στη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Με το ψηφιακό μάρκετινγκ η επιχείρηση προωθεί το προϊόν αλλά παράλληλα ενημερώνει και προσελκύει πελάτες μέσω της δημιουργίας newsletters, blogs και διαχείρισης των κοινωνικών μέσων. Προϋπόθεση είναι η δημιουργία ενός περιεχομένου που θα είναι καινοτόμο και θα ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα του πελάτη

Αξία και Ικανοποίηση Πελατών
Αξία για έναν καταναλωτή είναι η εκτίμηση της διαφοράς μεταξύ του συνολικού οφέλους που λαμβάνει και του συνολικού κόστους που διαθέτει για να αποκτήσει ένα προϊόν.

Ο αριθμός των προϊόντων και των υπηρεσιών που ικανοποιούν μία ανάγκη είναι τεράστιος. Οι ικανοποιημένοι πελάτες ξαναγοράζουν και μεταφέρουν και σε άλλους την ικανοποίηση τους για το συγκεκριμένο προϊόν. Οι δυσαρεστημένοι πελάτες στρέφονται αλλού και δυσφημούν το προϊόν.

Ο καθορισμός του σωστού επιπέδου προσδοκιών είναι σημαντικός από τα άτομα που ασχολούνται με το μάρκετινγκ. Η ανάπτυξη χαμηλών προσδοκιών από την εταιρεία μπορεί να ικανοποιήσει συγκεκριμένους αγοραστές, αλλά δε θα προσελκύσει αρκετούς, ενώ οι πολύ ψηλές πιθανόν να απογοητεύσουν κάποιους.

Τι είναι λοιπόν το μάρκετινγκ; Με απλά λόγια είναι η διαδικασία ανάπτυξης κερδοφόρων πελατειακών σχέσεων, δημιουργώντας αξία για τους πελάτες με αντάλλαγμα τη δέσμευση αξίας από αυτούς.

Τα τέσσερα πρώτα στάδια της διαδικασίας επικεντρώνονται στη δημιουργία αξίας για τους πελάτες. Η επιχείρηση αποκτά αντίληψη της αγοράς αφού έχει ερευνήσει τις ανάγκες των πελατών και διαχειριστεί τις πληροφορίες μάρκετινγκ.

Τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν είναι:

  • Τι είδους πελάτες θα εξυπηρετούμε;
  • Πως μπορούμε να εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες –
    στόχους;

Με βάση τα τέσσερα Ρ που αποτελούν το μείγμα μάρκετινγκ, η επιχείρηση φτιάχνει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που μετατρέπει τη στρατηγική σε πραγματική αξία για τους πελάτες.

Ίσως το πιο σημαντικό στάδιο είναι η ανάπτυξη κερδοφόρων σχέσεων με τους πελάτες – στόχους. Οι άνθρωποι του μάρκετινγκ διαχειρίζονται της πελατειακές σχέσεις, με τρόπο που να δημιουργεί ευχαρίστηση και ικανοποίηση στους πελάτες.

Πηγή: maleviziotis.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου

Περί αξιοπρέπειας...

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα