Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018,

Digital marketing tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Digital marketing, ένας όρος που αναφέρεται συχνά τα τελευταία χρόνια και συγχέεται από πολλούς ως προς τι πραγματικά είναι ή και κατά πόσο μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Και όχι άδικα, καθώς είναι γεγονός ότι το ψηφιακό περιβάλλον μονοπωλεί το ενδιαφέρoν του αγοραστικού κοινού, έχοντας μετατραπεί στο πιο ισχυρό πεδίο παρουσίας, γνωστοποίησης και ανάπτυξης των επιχειρήσεων.

Το κοινό έχει μεταφέρει το ενδιαφέρον του στο διαδίκτυο όπου επικοινωνεί, αναζητεί, αξιολογεί, αγοράζει ή απορρίπτει προϊόντα και υπηρεσίες. Συνεπώς η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που θα καταφέρει να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης και θα συμβάλλει στην αναπτυξιακή της πορεία, έχει γίνει πιο απαραίτητη από ποτέ.

Οι λύσεις που διατίθενται είναι πολλές, το τι όμως πραγματικά χρειάζεται το εκάστοτε brand εξαρτάται από το τι αξία μπορεί να προσφέρει στο online κοινό (άμεση επικοινωνία, οδηγίες κ.ά.).

Χτίζοντας μια αξιόπιστη παρουσία

Στο online περιβάλλον ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και για να ξεχωρίσεις ανάμεσα στο πλήθος πρέπει να συνδυάσεις στρατηγική και δημιουργικότητα. Χτίζοντας το ψηφιακό της προφίλ, είτε με μια επαγγελματική ιστοσελίδα είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), μια μικρομεσαία επιχείρηση θα πρέπει να αναδείξει τις μοναδικές της δυνατότητες, επικοινωνώντας όλες τις πληροφορίες που θα μπορούσαν να ενισχύσουν το αίσθημα εμπιστοσύνης προς αυτήν.

Το να έρθει έπειτα το κοινό να γνωρίσει τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα εξαρτάται από τις τακτικές που θα ακολουθήσουν και τη δημιουργικότητα που επιστρατεύεται.

Το επαγγελματικό website αποτελεί τη βάση της διαδικτυακής παρουσίας μιας επιχείρησης, ενώ το περιεχόμενο ενός blog ένα εξαιρετικό εργαλείο προσέλκυσης νέων επισκεπτών. Τα social media από την άλλη είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι άμεσης επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με το κοινό.

Δημιουργώντας το περιεχόμενο

Δημιουργήστε περιεχόμενο που ενδιαφέρει το κοινό σας και προάγει την εικόνα της επιχείρησης ως ηγέτη του κλάδου. Ο κόσμος αναζητεί λύσεις στις ανάγκες του και αυτό είναι για κάθε brand μια ευκαιρία να δώσει αυτές τις απαντήσεις.

Αξιοποιείστε τη δύναμη της εικόνας για να τραβήξετε το ενδιαφέρον του κοινού σας χωρίς να το υπερφορτώνετε με πληροφορίες, δίνοντας παράλληλα με τα μηνύματά σας το κίνητρο να επικοινωνήσουν μαζί σας, να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας και ούτω καθεξής.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε που ξοδεύουν τον χρόνο τους οι πελάτες στους οποίους θέλετε να στοχεύσετε (Facebook, Instagram κ.λπ.). Όταν βρείτε το που θέλουν να λάβουν το μήνυμα, διαμορφώστε το σύμφωνα με το ύφος του κάθε μέσου.

Θυμηθείτε: αυτό που χρειάζεστε σε πρώτη φάση είναι να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης. Αποφύγετε το «σπαμ» και την ανεξέλεγκτη προώθηση δημοσιεύσεων, επιλέγοντας μόνο εκείνες που θεωρείτε ότι θα έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό.

Διάλογος

Μην αποφύγετε να ανοίξετε ένα μικρό διάλογο με τους fans της σελίδας σας εφόσον το ζητήσουν, αλλά μην ξεχνάτε πως πρόκειται για το δημόσιο προφίλ της επιχείρησής σας. Για αυτό φροντίστε το ύφος σας να είσαι ευγενικό, δίνοντας παράλληλα κατατοπιστικές πληροφορίες.

Σε δύσκολα ερωτήματα όπου ζητούνται ευαίσθητα στοιχεία, ζητήστε να μεταφερθεί η συζήτηση σε ένα ιδιωτικό περιβάλλον όπως στο τηλέφωνο.

Διαφήμιση

Η διάθεση ενός διαφημιστικού budget είναι απαραίτητη για την αποτελεσματική προβολή στο διαδίκτυο. Από την μία είναι οι πλατφόρμες όπως το Facebook, το οποίο προκειμένου να έχει ένα περισσότερο ελκυστικό περιβάλλον για τους χρήστες του, εφαρμόζει έναν αλγόριθμο που περιορίζει το «άσχετο» περιεχόμενο.

Γι’ αυτό και οι διαχειριστές σελίδων μπορεί να παρατηρήσουν ότι οι δημοσιεύσεις τους δεν έχουν τον ίδιο αριθμό απήχησης (ή αλλιώς reach) με εκείνον του συνόλου των ακολούθων τους. Η απήχηση σαν όρος στο Facebook περιγράφει το σύνολο των ατόμων στο οποίο προβλήθηκε μια ανάρτηση.

Το ίδιο το δίκτυο προσφέρει τη δυνατότητα να αυξήσετε την απήχηση των δημοσιεύσεών μέσω διαφήμισης. Ένας αποτελεσματικός τρόπος προβολής για μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο Facebook είναι η διαφήμιση του καταστήματός τους σε online χρήστες που βρίσκονται κοντά στην τοποθεσία του (Local Awareness).

Google Adwords

Από την άλλη, ένα από τα πιο διαδεδομένα μέσα διαφήμισης ενός ιστότοπου είναι το Google Adwords. Πρόκειται για μια online υπηρεσία διαφήμιση, η οποία εμφανίζεται ακριβώς τη στιγμή που ο ενδιαφερόμενος αναζητά στο Google Search κάτι σχετικό με το αντικείμενο του διαφημιζόμενου. Λειτουργεί ως ένα είδος δημοπρασίας υπό την έννοια ότι ο διαφημιζόμενος καθορίζει το ποσό που πληρώνει και αναλόγως τον ανταγωνισμό λαμβάνει υψηλότερη ή χαμηλότερη θέση. Το διαφημιστικό μήνυμα οδηγεί σε συγκεκριμένες τοποθεσίες που ορίζει ο διαφημιζόμενος και εμφανίζεται για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Επιλέξετε το μέσο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες της επιχείρησής σας όσο και στον προϋπολογισμό σας.

epixeiro.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα