Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018,

4 λάθη στο Content Marketing που σαμποτάρουν τις προσπάθειές σας

Με την ανάπτυξη και εξάπλωση του Content Marketing όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να επωφεληθούν από αυτό. Το πρόβλημα εντοπίζεται όταν οι marketeers, χωρίς να έχουν γνώση του αντικειμένου, κάνουν κάποια βασικά λάθη στην πορεία. Φανταστείτε το περιεχόμενο σαν ένα δόλωμα, το οποίο φέρνει πιθανούς πελάτες στα online channel σας. Θέλετε αυτό το περιεχόμενο να πληρεί κάποιες προϋποθέσεις, ώστε να αποτελεί σωστό δόλωμα και να οδηγεί σε traffic και conversions. Παρακάτω θα αναφερθούν 4 κοινά λάθη που θα πρέπει να αποφύγετε.

1. Λάθος χρήση των Call to Action

Τα Call to Action αποτελούν βασικό συστατικό κάθε αξιόλογου περιεχομένου. Κυμαινόμενα από κουμπιά αγοράς μέχρι φόρμες συνδρομής και κοινοποίησης σε Social Media, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί στη χρήση τους. Επιλέξτε έναν στόχο προς επίτευξη και δώστε βάση σε αυτόν. Πολλά και διαφορετικά Call το Action στο ίδιο περιεχόμενο το υποβιβάζουν και χάνουν την αξία τους. Επιλέξτε αυτό που συμβαδίζει με τους στόχους σας.

2. Δεν έχετε σχέδιο διανομής

Όσο καλό και αν είναι το περιεχόμενό σας, χωρίς ένα σωστά δομημένο δίκτυο διανομής δεν έχει τα αποτελέσματα που περιμένετε. Θα πρέπει να βρείτε με ποιους τρόπους μπορεί το περιεχόμενό σας να διαδοθεί και μάλιστα με αποτελεσματικό τρόπο. Εδώ χρειάζεται να αναλύσετε ποια κανάλια είναι τα καταλληλότερα. Τα Social Media, και αν ναι, ποιό; Μπορεί το κατάλληλο κανάλι να είναι η ιστοσελίδα σας ή κάποιο forum που αφορά τον κλάδο σας. Άλλες συνισταμένες είναι ο χρόνος που δημοσιεύετε το περιεχόμενό σας, καθώς και αν μπορείτε να αυτοματοποιήσετε αυτή τη διαδικασία ή πρέπει να γίνεται χειροκίνητα κάθε φορά από εσάς. Αυτά είναι ζητήματα που θα πρέπει να είστε σε θέση να αντιμετωπίσετε και να διαχειριστείτε ώστε να διανείμετε αποτελεσματικά το περιεχόμενό σας.

3. Είστε ακριβώς στο προσκήνιο

Ένα κοινό λάθος που κάνουν πολλοί είναι ότι εισάγουν την επιχείρηση/brand ή και τον εαυτό τους πολύ συχνά στο περιεχόμενό τους. Το περιεχόμενο και η δημιουργία του έχουν σκοπό να προσδίδουν αξία σε όποιον το καταναλώνει. Καλό θα ήταν να αποφεύγονται τα στοχευμένα μηνύματα και να δίδεται περισσότερη έμφαση στη σημασία του Content που δημιουργείτε.

4. Το περιεχόμενό σας δεν είναι χρήσιμο

Το μεγαλύτερο λάθος που μπορείτε να κάνετε όσο αφορά το Content Marketing είναι να μην είναι χρήσιμο το περιεχόμενό σας. Οι χρήστες θέλουν απαντήσεις σε ερωτήματά τους, ενημέρωση για θέματα που τους απασχολούν και να παίρνουν αξία από το content που τους προσφέρετε. Κάθε φορά που δημιουργείτε περιεχόμενο θα πρέπει να έχει κάποιο σκοπό και να ικανοποιεί κάποια ανάγκη. Προτού δημιουργήσετε περιεχόμενο αναλογιστείτε αν γεμίζει το κοινό σας, διότι ειδάλλως το κοινό που σας ενδιαφέρει θα καταφύγει στο περιεχόμενο κάποιου άλλου.

Πηγή: suit.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα