Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019,

Τι είναι το ROI στο digital marketing

To digital marketing αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της συνολικής marketing στρατηγικής των σύγχρονων τουριστικών επιχειρήσεων. Όλο και περισσότερες εταιρείες και ανεξάρτητοι επαγγελματίες προσεγγίζουν τις τουριστικές μαςεπιχειρήσεις υποσχόμενοι την βελτιστοποίηση της εμφάνισης μας στο ψηφιακό περιβάλλον.

Για να το επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα παρουσιάζουν την στρατηγική που θα ακολουθήσουν εκμεταλλευόμενοι τα διάφορα εργαλεία που μας παρέχει το digital marketing (και δεν εννοούμε την παρουσία μόνο στο Facebook).

  • Πως μπορούμε να αξιολογήσουμε την επιτυχία ή μη της digital marketing στρατηγικής μας;

Όπως έχουμε αναφέρει και σε άλλα μας άρθρα ένα από τα πλεονεκτήματα του digital marketing είναι πως οι περισσότερες ενέργειες είναι πλήρως μετρήσιμες.

Για το λόγο αυτό χρησιμοποιούμε το λεγόμενο ROI που προκύπτει από τα αρχικά Return On Investment ή Απόδοση Επένδυσης ελληνιστί.

  • Πως προκύπτει το ROI

Το ROI είναι μια απλή μαθηματική πράξη που αποτυπώνεται στον παρακάτω τύπο:

Ως Κέρδος Επένδυσης εννοούμε όποια έξτρα έσοδα έχουν δημιουργηθεί από τις ενέργειες στα ψηφιακά κανάλια.

Στο Κόστος Διαφήμισης θα πρέπει να συμπεριλάβουμε όλα τα σχετικά με την ψηφιακή προβολή της επιχείρησης μας π.χ. Διαφημιστική δαπάνη στις διάφορες πλατφόρμες, αμοιβές τρίτων ή εταιρειών κλπ.

Το ποσοστιαίο αποτέλεσμα εκφράζει τη θετική ή αρνητική απόδοση των ψηφιακών ενεργειών μας. Τέλος θα θέλαμε να δώσουμε τις εξής συμβουλές:

  • Το ROI δεν θα πρέπει να μετριέται σε επίπεδο μηνός άλλα σε μεγαλύτερο χρονικά διαστήματα.
  • Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ψηφιακές μας καμπάνιες μπορεί να βοηθήσουν και μελλοντικές πωλήσεις (είναι ένα στοιχείο που δεν μπορούμε να το καταμετρήσουμε απόλυτα.
  • Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε να συνυπολογίζουμε τα αποτελέσματα που θα είχαμε σε περίπτωση που είχαμε αποφασίσει να διοχετεύσουμε αυτό το διαφημιστικό budget σε άλλες διαφημιστικές ενέργειες.

Σε ότι αφορά το σημείο 3 θεωρούμε ότι η επένδυση στο digital marketing αποτελεί από τους φθηνότερους και αποτελεσματικότερους τρόπους διαφήμισης. Άρα η επένδυση σε αυτό είναι κάτι που αξίζει να γίνει.

Πηγή: tornosnews.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου

Black Friday στην ασφαλιστική συνείδηση

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα