Τρίτη 19 Ιουνίου 2018,

Τι είναι το digital content και ποιοι οι παράγοντες επιτυχίας:

Θα σας προλάβω λέγοντας ότι δεν θα ανατρέξω στην εύρεση και ανάλυση του καλύτερου ορισμού που υπάρχει στο διαδίκτυο γιατί πολύ απλά μπορείτε να γκουγκλάρετε και να βρείτε χιλιάδες ορισμούς. Θα πάω κατευθείαν στην ουσία του πράγματος και του πραγματικού λόγου που όλοι μας κοινοποιούμε περιεχόμενο στα social media.

Αν δεν είστε από αυτούς που τους αρέσει να διαβάζουν και θέλετε αμέσως να πάρετε την πληροφορία και να γύρισετε πάλι στο ατελείωτο scrolling των social networks σας δίνω την απάντηση. Digital content είναι ο τρόπος να αποδείξεις στο κοινό σου ότι είσαι αυτό που λες ότι είσαι ή αυτό που θέλεις να μάθουν για σένα.

Είτε σε προσωπικό επίπεδο, είτε σε επαγγελματικό, είτε αναφερόμαστε σε εταιρία, είτε σε μικρό ή μεγάλο brand η απάντηση παραμένει ίδια. Το περιεχόμενο είναι αυτό καθορίζει την εικόνα μιας εταιρίας ή ενός ανθρώπου.

Παλιότερα σε ένα banner quote είχα γράψει “Brand strategy: Define who you are. Content Strategy: Now prove it”. Όλοι θέλουμε οι άλλοι να μας ξέρουν ή να μας ξεχωρίζουν για κάτι αλλά ακόμα και αν δεν έχουμε αποφασίσει (κακώς) τι θέλουμε οι άλλοι να γνωρίζουν για εμάς, το περιεχόμενο που κοινοποιούμε, ο τρόπος που μιλάμε, τα σχόλια μας καθορίζει αυτό που είμαστε.

Μπορεί αυτά που επικοινωνούμε να μην ισχύουν στην πραγματικότητα αλλά γι’ αυτούς που δεν μας γνωρίζουν καλά, η εικόνα που σχηματίζουν οφείλεται στο περιεχόμενο που βλέπουν στα προφίλ του Facebook, LinkedIn, Instagram, Youtube κτλ.

Η DIGITAL ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που έρχονται στο μυαλό μας όταν ακούμε brands όπως Apple, Nike, Starbucks. Αυτές οι εταιρίες δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη και καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να τοποθετηθούν στο μυαλό μας έτσι ακριβώς όπως θέλουν αυτές. Κάθε περιεχόμενο που κοινοποιούν είναι μέρος της εταιρικής τους ταυτότητας και επικοινωνεί στοιχεία του brand.

Και πως το κάνουν; Με το περιεχόμενο που δημιουργούν για να επικοινωνήσουν τα στοιχεία διαφοροποίησής τους. Εκείνα τα στοιχεία που θα μας κάνουν να θέλουμε να γίνουμε ενεργά μέλη της κοινότητάς τους και να νιώθουμε υπερήφανοι γι’ αυτό.

Το digital content είναι μια νέα μορφή επικοινωνίας που βοηθά μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις να δηλώσουν παρόν στην αγορά και να κερδίσουν πολύ πιο εύκολα, γρήγορα και ανέξοδα αγοραστικό κοινό.

Σκεφτείτε λίγα χρόνια πριν ότι για να γνωστοποιηθείς στην αγορά έπρεπε να ξοδέψεις χιλιάδες ευρώ ώστε να εμφανιστείς στις καταχωρήσεις των περιοδικών και εφημερίδων, σε τηλεόραση ή ραδιόφωνο και σε outdoor ενέργειες.

ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ, ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Σήμερα μέσω του διαδικτύου μπορεί μια εταιρία να τοποθετηθεί στην αγορά με πολύ λιγότερα χρήματα και τα αποτελέσματα να έρθουν πολύ πιο γρήγορα. Ο σημαντικότερος παράγοντας που θα κρίνει το αποτέλεσμα των ενεργειών είναι η ποιότητα, η συχνότητα και η σχετικότητα του digital content.

Ποιότητα στο περιεχόμενο σημαίνει ότι θα πρέπει η κάθε κοινοποίηση να είναι eye catching (για εγκυκλοπαιδικούς λόγους να ξέρετε ότι κάθε μέρα περνάν μπροστά από τα μάτια μας 1700 μηνύματα), να επικοινωνεί ξεκάθαρα στοιχεία του brand, να είναι digital friendly με ωραία χρώματα, γραμματοσειρές, καθαρές φωτογραφίες, κίνηση & animations, να διαφοροποιείται από τα άλλα brands.

Συχνότητα στο περιεχόμενο σημαίνει ότι θα πρέπει να είμαστε συνεπείς στο ραντεβού με το κοινό μας και να επικοινωνούμε με περιεχόμενο, εφόσον έχουμε τις κατάλληλες υποδομές, όσο πιο συχνά γίνεται.

Σχετικότητα, θα το βρείτε ως context, σημαίνει ότι το περιεχόμενο που κοινοποιούμε θα πρέπει να είναι κατάλληλα προσαρμοσμένο στις προσδοκίες του κοινού που απευθυνόμαστε. Δεν παράγουμε περιεχόμενο που αρέσει σε εμάς αλλά στο κοινό μας.

Παράλληλα το content θα πρέπει να είναι εξατομικευμένο στο κάθε κοινωνικό δίκτυο που χρησιμοποιούμε για δημοσιεύσουμε περιεχόμενο. Δεν σημαίνει ότι επειδή ένα διαφημιστικό banner στο Facebook θα έχει απήχηση και στο Instagram ή μια φωτογραφία θα έχει την ίδια αποτελεσματικότητα στο Instagram και στο LinkedIn.

Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ
Το digital content είναι το σημαντικότερο εργαλείο που έχουν σήμερα οι εταιρίες. Η συμβουλή μου: Καθορίστε τα στοιχεία που σας διαφοροποιούν, επιλέξτε το είδος του περιεχομένου που σας βοηθά να επικοινωνήσετε την ιστορία του brand σας, δημιουργήστε τις υποδομές και βγείτε στην αγορά τώρα! Άμεσα, όσο πιο γρήγορα μπορείτε για να μην χάσετε την χρυσή εποχή του digital content!

Πηγή: ristart.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα