Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018,

Τα brands που εμπνέουν εμπιστοσύνη κερδίζουν. Τι πρέπει να κάνει το μάρκετινγκ;

Οι ισορρoπίες στην αγορά έχουν αλλάξει και η δύναμη βρίσκεται στα χέρια των πελατών καθώς τα σχόλια από στόμα σε στόμα είναι αυτά που διαμορφώνουν τις τάσεις της αγοράς. Οι πελάτες δημιουργούν μικρές ομάδες, ανταλλάσσουν σκέψεις και εμπειρίες, δημιουργούν από μόνοι τους προϊόντα και “επιβάλλουν” σε μικρές και μεγάλες εταιρίες να κάνουν διορθωτικές κινήσεις και να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες.

Ως εκ τούτου η εμπιστοσύνη έχει οριζόντια κατεύθυνση που σημαίνει ότι οι σημερινοί πελάτες εμπιστεύονται την γνώμη άλλων πελατών και λιγότερο τα λόγια των πωλητών και τα διαφημιστικά μηνύματα των εταιριών.

Ο ορισμός που χρησιμοποιούν στο εξωτερικό είναι “Human to human” εμπιστοσύνη.

Όσο κατεβαίνουμε ηλικίες τόσο μειώνεται ο αριθμός των ανθρώπων που εμπιστεύονται τις εταιρίες και όταν μιλάμε για τους Millennials τότε τα ποσοστά πέφτουν σε μονοψήφιους αριθμούς. Δεν εμπιστεύονται τις διαφημίσεις γι’ αυτό και δεν δίνουν καμία απολύτως σημασία.

Η πρόκληση του μάρκετινγκ

Αυτό σημαίνει ότι το μάρκετινγκ των εταιριών θα πρέπει να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην δημιουργία δεσμών εμπιστοσύνης προσφέροντας βοήθεια, συμβουλές και νέα αξία και όχι απλά να επικοινωνεί προϊόντα και προσφορές. Οι πελάτες αγοράζουν από αυτούς που τους αρέσουν, εκτιμούν και εμπιστεύονται.

Είναι εύκολο να κάνεις προσφορές, είναι εύκολο να επικοινωνείς προϊόντα, είναι εύκολο να κάνουν like στο άρθρο ή την σελίδα σου αλλά είναι ιδιαίτερα δύσκολο να σε εμπιστευτούν.

Πως μπορείς να κάνεις το αγοραστικό κοινό να σε εμπιστευτεί από την στιγμή που δεν έχει αγοράσει από σένα;

Το κοινό σήμερα αναζητεί ποιοτικές και χρηστικές πληροφορίες, όμορφο περιεχόμενο και brands που υπερασπίζονται και υποστηρίζουν τις ανθρώπινες αξίες. Η χαμηλή τιμή και οι στρατηγική των προσφορών είναι τα πιο αδύναμα στοιχεία διαφοροποίησης διότι κάποια στιγμή θα βρεθεί ένας ανταγωνιστής με χαμηλότερη τιμή.

Περιεχόμενο που ενεργοποιεί τις κόρες των ματιών

Ένας από τους κυριότερους παράγοντες που θα βοηθήσει στην δημιουργία εμπιστοσύνης μεταξύ εταιρίας και πελατών είναι η παραγωγή περιεχομένου. Όχι διαφημιστικά banners αλλά ποιοτικό και χρήσιμο περιεχόμενο. Κάθε εταιρία ή brand που θέλει να αποδείξει ότι νοιάζεται πραγματικά για τις προσδοκίες και εμπειρίες του κοινού οφείλει να παράγει σχετικό και πρωτότυπο περιεχόμενο.

– Περιεχόμενο διασκεδαστικό, ενημερωτικό, ψυχαγωγικό, εκπαιδευτικό, χρηστικό είτε περιεχόμενο που θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης.
– Περιεχόμενο που επικοινωνεί τα σημαντικότερα στοιχεία διαφοροποίησης του brand.
– Περιεχόμενο που προσφέρει αξία στον πελάτη και τον βοηθάει να κάνει καλύτερες επιλογές.
– Περιεχόμενο που κεντρίζει το ενδιαφέρον του κοινού.
– Περιεχόμενο που θέτει το brand ως leader στον τομέα δραστηριότητάς του.
– Περιεχόμενο που ωθεί το κοινό να αλληλεπιδράσει με τον brand και να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες ώσπου να γίνει πελάτης.

Αυτός που θα κρίνει το είδος του περιεχομένου είναι το κοινό σας και κατ’ επέκταση εσείς. Για να πετύχει το πλάνο σας θα πρέπει να ευθυγραμμίσετε τους στόχους της εταιρίας με τις προσδοκίες του κοινού που θέλετε να επικοινωνήσετε.

Συμπέρασμα

Μην περιμένετε ότι η εμπιστοσύνη θα χτιστεί σε μια μέρα διότι χρειάζεται χρόνος να πειστούν οι άνθρωποι ότι έχετε τις απαραίτητες γνώσεις, τη θέληση αλλά και την δυνατότητα να τους προσφέρετε καλύτερες εμπειρίες από τους άλλους. Δεν είναι εύκολο να αλλάξετε τις αγοραστικές συνήθειες ετών γι΄ αυτό θα πρέπει να έχετε υπομονή, επιμονή και συνέχεια.

Να έχετε στο μυαλό σας ότι θα ξεκινήσετε έναν μαραθώνιο που επιβραβεύει μόνο αυτούς που θα τερματίσουν.

Πηγή:  ristart.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα