Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2018,

Τα οφέλη της ποδηλασίας

Τα τελευταία χρόνια το ποδήλατο έχει αρχίσει να μπαίνει όλο και πιο πολύ στη ζωή μας. Για πολλούς είναι μέσο μετακίνησης, για άλλους η βόλτα τους, ενώ για κάποιους άλλους ένας τρόπος άσκησης. Σε κάθε περίπτωση όμως, η ποδηλασία έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία μας. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι αυτά;

Η ποδηλασία είναι μια από τις πιο ωραίες ασχολίες, γιατί προσφέρει στον οργανισμό έναν ήπιο, αλλά συνάμα αποτελεσματικό τρόπο άσκησης, ενώ λειτουργεί ως ένα εξαιρετικό χόμπι που σπάει τη ρουτίνα και προσφέρει ελευθερία. Με αυτό το σκεπτικό ορίστηκε η 3η Ιουνίου ως η Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου, από τα Ηνωμένα Έθνη που θέλουν να στηρίξουν την κουλτούρα της ποδηλασίας και του αθλητισμού.

Τα οφέλη για τον οργανισμό

Ο ολιστικός τρόπος άσκησης που προσφέρει η ποδηλασία είναι κάτι που την κάνει μοναδική, διότι δεν είναι μόνο τα πόδια που γυμνάζονται όταν κάποιος ποδηλατεί, καθώς όλο το σώμα δουλεύει. Σαφώς και οι μύες των ποδιών ενισχύονται με τη συστηματική ποδηλασία, όμως βελτιώνεται έτσι και η ευελιξία των ισχίων και των γονάτων, που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση ασκήσεων για παράδειγμα στο Pilates. Ταυτόχρονα, η ποδηλασία αποτελεί μία αερόβια άσκηση, πράγμα που σημαίνει ότι βοηθά στην καύση του λίπους, αφού επιδρά στον μεταβολικό ρυθμό, ενώ όπως κάθε αερόβια άσκηση μπορεί να μειώσει τα επίπεδα του στρες. Φυσικά, βελτιώνει συνολικά τη φυσική κατάσταση και επιδρά ευεργετικά στην αντοχή.

Τα οφέλη της ποδηλασίας για την ψυχολογία

Αν αναλογιστεί κανείς πώς ένιωθε όταν ήταν παιδί κι έκανε ποδηλατάδες, θα ανακαλέσει ένα αίσθημα ελευθερίας και χαράς. Αυτό ακριβώς είναι το ποδήλατο, που αν μάθεις να κάνεις, δεν ξεχνάς. Είναι ένας τρόπος να απολαμβάνει κανείς τη βόλτα του στη φύση, να ανακαλύπτει ξανά τις δυνάμεις του και φυσικά να αναζωογονείται. Στο μεταξύ, η ποδηλασία δεν είναι ωφέλιμη μόνο για τους ενήλικες. Στη Σκανδιναβία διαπίστωσαν ότι τα παιδιά που πήγαιναν στο σχολείο με το ποδήλατο είχαν καλύτερη απόδοση στα μαθηματικά, ενώ στη Μεγάλη Βρετανία ερευνητές διαπίστωσαν πως, επειδή ο προμετωπιαίος φλοιός που συνδέεται με την εκτελεστική λειτουργία, οξυγονώνεται αποτελεσματικά με την ποδηλασία, βελτιώνονται οι επιδόσεις των παιδιών.

Η ζωή με το ποδήλατο

Σε ευρωπαϊκές πόλεις, όπως το Βερολίνο, το ποδήλατο αποτελεί ένα βασικό μέσο μεταφοράς. Αυτό σημαίνει πως η κίνηση στους δρόμους μειώνεται, οι μετακινήσεις γίνονται πιο εύκολες και το περιβάλλον δεν επιβαρύνεται τόσο. Εξάλλου, με το ποδήλατο μπορεί κάποιος να βιώσει διαφορετικά, πιο ανθρώπινα, τον αστικό ιστό και να τον ανακαλύψει, μέσα από εναλλακτικές διαδρομές. Για όσους επιλέγουν να ποδηλατούν στην πόλη επιβάλλεται το κράνος, το φως το βράδυ και τα κατάλληλα ρούχα. Διαβάστε 10 tips για το πώς μπορείτε να κάνετε με ασφάλεια ποδήλατο στην πόλη. Τέλος, το ποδήλατο είναι ο πιο οικονομικός τρόπος μετακίνησης στην πόλη, ενώ μια βόλτα με ποδήλατο μπορεί πάντα να λειτουργήσει χαλαρωτικά.

Η ποδηλασία είναι μια από τις πιο ωραίες ασχολίες, γιατί προσφέρει στον οργανισμό έναν ήπιο, αλλά συνάμα αποτελεσματικό τρόπο άσκησης, ενώ λειτουργεί ως ένα εξαιρετικό χόμπι που σπάει τη ρουτίνα και προσφέρει ελευθερία. Με αυτό το σκεπτικό ορίστηκε η 3η Ιουνίου ως η Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου, από τα Ηνωμένα Έθνη που θέλουν να στηρίξουν την κουλτούρα της ποδηλασίας και του αθλητισμού.

Τα οφέλη για τον οργανισμό

Ο ολιστικός τρόπος άσκησης που προσφέρει η ποδηλασία είναι κάτι που την κάνει μοναδική, διότι δεν είναι μόνο τα πόδια που γυμνάζονται όταν κάποιος ποδηλατεί, καθώς όλο το σώμα δουλεύει. Σαφώς και οι μύες των ποδιών ενισχύονται με τη συστηματική ποδηλασία, όμως βελτιώνεται έτσι και η ευελιξία των ισχίων και των γονάτων, που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση ασκήσεων για παράδειγμα στο Pilates. Ταυτόχρονα, η ποδηλασία αποτελεί μία αερόβια άσκηση, πράγμα που σημαίνει ότι βοηθά στην καύση του λίπους, αφού επιδρά στον μεταβολικό ρυθμό, ενώ όπως κάθε αερόβια άσκηση μπορεί να μειώσει τα επίπεδα του στρες. Φυσικά, βελτιώνει συνολικά τη φυσική κατάσταση και επιδρά ευεργετικά στην αντοχή.

Τα οφέλη της ποδηλασίας για την ψυχολογία

Αν αναλογιστεί κανείς πώς ένιωθε όταν ήταν παιδί κι έκανε ποδηλατάδες, θα ανακαλέσει ένα αίσθημα ελευθερίας και χαράς. Αυτό ακριβώς είναι το ποδήλατο, που αν μάθεις να κάνεις, δεν ξεχνάς. Είναι ένας τρόπος να απολαμβάνει κανείς τη βόλτα του στη φύση, να ανακαλύπτει ξανά τις δυνάμεις του και φυσικά να αναζωογονείται. Στο μεταξύ, η ποδηλασία δεν είναι ωφέλιμη μόνο για τους ενήλικες. Στη Σκανδιναβία διαπίστωσαν ότι τα παιδιά που πήγαιναν στο σχολείο με το ποδήλατο είχαν καλύτερη απόδοση στα μαθηματικά, ενώ στη Μεγάλη Βρετανία ερευνητές διαπίστωσαν πως, επειδή ο προμετωπιαίος φλοιός που συνδέεται με την εκτελεστική λειτουργία, οξυγονώνεται αποτελεσματικά με την ποδηλασία, βελτιώνονται οι επιδόσεις των παιδιών.

Η ζωή με το ποδήλατο

Σε ευρωπαϊκές πόλεις, όπως το Βερολίνο, το ποδήλατο αποτελεί ένα βασικό μέσο μεταφοράς. Αυτό σημαίνει πως η κίνηση στους δρόμους μειώνεται, οι μετακινήσεις γίνονται πιο εύκολες και το περιβάλλον δεν επιβαρύνεται τόσο. Εξάλλου, με το ποδήλατο μπορεί κάποιος να βιώσει διαφορετικά, πιο ανθρώπινα, τον αστικό ιστό και να τον ανακαλύψει, μέσα από εναλλακτικές διαδρομές. Για όσους επιλέγουν να ποδηλατούν στην πόλη επιβάλλεται το κράνος, το φως το βράδυ και τα κατάλληλα ρούχα. Διαβάστε 10 tips για το πώς μπορείτε να κάνετε με ασφάλεια ποδήλατο στην πόλη. Τέλος, το ποδήλατο είναι ο πιο οικονομικός τρόπος μετακίνησης στην πόλη, ενώ μια βόλτα με ποδήλατο μπορεί πάντα να λειτουργήσει χαλαρωτικά.

Η ποδηλασία είναι μια από τις πιο ωραίες ασχολίες, γιατί προσφέρει στον οργανισμό έναν ήπιο, αλλά συνάμα αποτελεσματικό τρόπο άσκησης, ενώ λειτουργεί ως ένα εξαιρετικό χόμπι που σπάει τη ρουτίνα και προσφέρει ελευθερία. Με αυτό το σκεπτικό ορίστηκε η 3η Ιουνίου ως η Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου, από τα Ηνωμένα Έθνη που θέλουν να στηρίξουν την κουλτούρα της ποδηλασίας και του αθλητισμού.

Τα οφέλη για τον οργανισμό

Ο ολιστικός τρόπος άσκησης που προσφέρει η ποδηλασία είναι κάτι που την κάνει μοναδική, διότι δεν είναι μόνο τα πόδια που γυμνάζονται όταν κάποιος ποδηλατεί, καθώς όλο το σώμα δουλεύει. Σαφώς και οι μύες των ποδιών ενισχύονται με τη συστηματική ποδηλασία, όμως βελτιώνεται έτσι και η ευελιξία των ισχίων και των γονάτων, που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση ασκήσεων για παράδειγμα στο Pilates. Ταυτόχρονα, η ποδηλασία αποτελεί μία αερόβια άσκηση, πράγμα που σημαίνει ότι βοηθά στην καύση του λίπους, αφού επιδρά στον μεταβολικό ρυθμό, ενώ όπως κάθε αερόβια άσκηση μπορεί να μειώσει τα επίπεδα του στρες. Φυσικά, βελτιώνει συνολικά τη φυσική κατάσταση και επιδρά ευεργετικά στην αντοχή.

Τα οφέλη της ποδηλασίας για την ψυχολογία

Αν αναλογιστεί κανείς πώς ένιωθε όταν ήταν παιδί κι έκανε ποδηλατάδες, θα ανακαλέσει ένα αίσθημα ελευθερίας και χαράς. Αυτό ακριβώς είναι το ποδήλατο, που αν μάθεις να κάνεις, δεν ξεχνάς. Είναι ένας τρόπος να απολαμβάνει κανείς τη βόλτα του στη φύση, να ανακαλύπτει ξανά τις δυνάμεις του και φυσικά να αναζωογονείται. Στο μεταξύ, η ποδηλασία δεν είναι ωφέλιμη μόνο για τους ενήλικες. Στη Σκανδιναβία διαπίστωσαν ότι τα παιδιά που πήγαιναν στο σχολείο με το ποδήλατο είχαν καλύτερη απόδοση στα μαθηματικά, ενώ στη Μεγάλη Βρετανία ερευνητές διαπίστωσαν πως, επειδή ο προμετωπιαίος φλοιός που συνδέεται με την εκτελεστική λειτουργία, οξυγονώνεται αποτελεσματικά με την ποδηλασία, βελτιώνονται οι επιδόσεις των παιδιών.

Η ζωή με το ποδήλατο

Σε ευρωπαϊκές πόλεις, όπως το Βερολίνο, το ποδήλατο αποτελεί ένα βασικό μέσο μεταφοράς. Αυτό σημαίνει πως η κίνηση στους δρόμους μειώνεται, οι μετακινήσεις γίνονται πιο εύκολες και το περιβάλλον δεν επιβαρύνεται τόσο. Εξάλλου, με το ποδήλατο μπορεί κάποιος να βιώσει διαφορετικά, πιο ανθρώπινα, τον αστικό ιστό και να τον ανακαλύψει, μέσα από εναλλακτικές διαδρομές. Για όσους επιλέγουν να ποδηλατούν στην πόλη επιβάλλεται το κράνος, το φως το βράδυ και τα κατάλληλα ρούχα. Διαβάστε 10 tips για το πώς μπορείτε να κάνετε με ασφάλεια ποδήλατο στην πόλη. Τέλος, το ποδήλατο είναι ο πιο οικονομικός τρόπος μετακίνησης στην πόλη, ενώ μια βόλτα με ποδήλατο μπορεί πάντα να λειτουργήσει χαλαρωτικά.

Πηγή: as-milisoume.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα