Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018,

Πώς να κερδίσετε την προσοχή του κοινού στο διαδίκτυο

Πώς μπορεί σήμερα μια εταιρία να τραβήξει την προσοχή του κοινού της στο διαδίκτυο και να κερδίσει την εμπιστοσύνη του; Τι ακριβώς θα πρέπει να επικοινωνήσει μέσα από τα μηνύματα και το περιεχόμενο της προκειμένου να διατηρήσει αυτή την επαφή;

Είναι ίσως δύο από τα βασικότερα ερωτήματα, στα οποία καλούνται να δώσουν απαντήσεις τα αρμόδια στελέχη που θέλουνε να διαμορφώσουν το online προφίλ της εταιρίας τους.

Είτε πρόκειται για κάποιο post στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είτε για μια εταιρική ιστοσελίδα, κάθε μορφής περιεχόμενο που παρουσιάζουν αποτελεί ένα είδος ιστορίας το οποίο «μιλάει» εκ μέρους της εταιρίας. Και αυτή η ιστορία είναι ακριβώς το στοιχείο που μπορεί να κερδίσει την προσοχή του ατόμου, αρκεί να παρουσιάζεται με τον κατάλληλο τρόπο.

Τον τρόπο αυτό έρχεται να μας δείξει μία μελέτη της Chartbeat, στην οποία διαπιστώθηκε ότι για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον του κοινού στο διαδίκτυο, έχετε λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα. Οι ερευνητές εξηγούν ότι οι άνθρωποι σήμερα δεν διαβάζουνε πάντα όλες τις πληροφορίες που δίνονται στο ίντερνετ, όπως πολλοί θεωρούσαν δεδομένο. Και για το λόγο αυτό δεν είναι εύκολο να μετρηθεί η αποτελεσματικότητα ενός μηνύματος.

Σε ένα δείγμα 2 δισεκατομμυρίων επισκέψεων που πραγματοποιήθηκαν σε 2.000 ιστοσελίδες η αμερικανική εταιρία παρατήρησε πως το 55% των ατόμων παρέμεναν ενεργοί σε μια σελίδα για λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα. Γι’ αυτό και συμβουλεύουν ότι πλέον για να μετρήσουμε την αναγνωσιμότητα ενός περιεχομένου θα πρέπει εστιάσουμε στο χρόνο που δαπανάται και στην αλληλεπίδραση που είχε με το αναγνωστικό κοινό (κοινοποιήσεις, σχόλια, κ.λπ.).

Συνεπώς για να μην δημιουργήσετε περιεχόμενο το οποίο θα έχει χαμηλή απήχηση στο κοινό, κάθε σας μήνυμα είναι σημαντικό να απαντά στα εξής:

Σε ποιον απευθύνεται το περιεχόμενο;

Από το πρώτο σημείο επαφής με το κοινό (τίτλος, εικόνα) οφείλετε να καταστήσετε σαφές το ποιος είναι εκείνος στον οποίο απευθύνεστε. Αν θέλετε για παράδειγμα να επικοινωνήσετε ένα μήνυμα σε συγκεκριμένους επαγγελματίες και όχι στο ευρύ κοινό, θα πρέπει άμεσα να το διευκρινίσετε. Ακόμη και στην περίπτωση που ο αναγνώστης λάβει ως απάντηση ένα «ίσως», τα στοιχεία δείχνουν ότι πιθανότατα τον έχετε ήδη χάσει.

Πόσο αξιόπιστη είναι η πηγή;

Η ερώτηση αυτή έχει ουσιαστικά να κάνει με το ποιο είναι το πρόσωπο που μεταφέρει το μήνυμα. Ο αναγνώστης αποφασίζει για το αν θα σας εμπιστευτεί, λαμβάνοντας υπόψη τις πληροφοριές που του δίνετε στα πρώτα 15 δευτερόλεπτα. Θα πρέπει να καταλάβει πως πρόκειται για κάποιον ειδικό, ώστε να εμπιστευτεί το περιεχόμενο σας. Εάν για παράδειγμα θέλετε να δημοσιεύσετε κάποιο άρθρο, τότε θα πρέπει να αναδείξετε τον αρθρογράφο και την ιδιότητά του – ειδικά στην περίπτωση που το brand σας είναι σχετικά νέο στην αγορά.

Τι μπορεί να κερδίσει ο αναγνώστης;

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι το περιεχόμενο που δημιουργείτε θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του αναγνώστη σας. Να προσφέρει για παράδειγμα λύσεις σε κάποιο πρόβλημα που μπορεί να σχετίζεται με μια υπηρεσία ή να αναδεικνύει διαφορετικούς τρόπους χρήσης ενός προϊόντος. Διότι εάν απλώς πρόκειται για κάποια τοποθέτηση προϊόντος, η οποία δεν προσφέρει ιδιαίτερη αξία στον χρήστη, το πιθανότερο είναι να μην κεντρίσει το ενδιαφέρον του.

Μην θεωρείτε ποτέ δεδομένο ότι ο αναγνώστης καταλαβαίνει αμέσως τι θα προσκομίσει από το περιεχόμενό σας εάν εσείς δεν μεριμνήσετε γι’ αυτό. Ελάτε στη θέση του και σκεφτείτε το πως ο ίδιος θα αναζητούσε απαντήσεις στο πρόβλημά του. Φροντίστε από τα πρώτα σας μηνύματα να καταλάβει περί τίνος πρόκειται.

Πόσο ευανάγνωστο είναι το περιεχόμενο;

Το τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό ερώτημα είναι το κατά πόσο ο αναγνώστης σας θα δυσκολευτεί να διαβάσει το κείμενό σας ή να παρακολουθήσει το βίντεο σας. Η ανάγνωση μεγάλων σε έκταση κειμένων στο διαδίκτυο κουράζει, γι’ αυτό και τα μηνύματά σας θα πρέπει να είναι σύντομα και περιεκτικά. Αυτό σημαίνει μικρές παράγραφοι, καθώς και χρήση υποτίτλων και οπτικού υλικού που θα διευκολύνει τον αναγνώστη.

Το ίδιο ισχύει και για το βίντεο. Όσο μεγαλύτερο είναι σε διάρκεια τόσο δυσκολότερο είναι και να το παρακολουθήσει κανείς. Αυτό που συνίσταται σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να μοιράζετε το βίντεο σε θεματικές ενότητες, προβάλλοντας για παράδειγμα ένα βίντεο 50 λεπτών σε 5 βίντεο των 10 λεπτών ή και μικρότερα. Στο καθένα απ’ αυτά θα πρέπει να μεριμνήσετε ώστε ο ακροατής να θέλει ή να χρειάζεται να δει και το επόμενο.

Όλα τα παραπάνω περιγράφονται με μία φράση: customer experience! Φροντίστε λοιπόν να προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στο κοινό σας.

Πηγή: ristart.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα