Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018,

Πώς να κάνετε digital marketing χωρίς κόστος

Ας είμαστε ρεαλιστές. Δεν μπορείτε! Εκτός αν διαθέτετε τον χρόνο, τη γνώση και την αισθητική που χρειάζεται για να δημιουργήσετε την εικόνα του brand σας στο ψηφιακό περιβάλλον, κατά έναν τρόπο που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού και θα κερδίσει την εμπιστοσύνη του. Και όλα αυτά εφόσον έχετε στοχεύσει σωστά την προβολή των δημοσιεύσεών σας σε αυτό.

Σημειώνεται ότι το παρόν κείμενο δεν έχει σκοπό να κοροϊδέψει. Αποτελεί απλώς αφορμή όλων των στρεβλώσεων που παρατηρούνται στην ελληνική αγορά, οι οποίες δημιουργούνε λάθος εντυπώσεις σε σχέση με την πραγματική αξία, το κόστος, τον τρόπο εφαρμογής και τον όγκο εργασιών του digital marketing.

Για να εξηγήσουμε περί τίνος πρόκειται, οφείλουμε να διασαφηνίσουμε ότι το digital marketing αποτελεί ουσιαστικά όλες τις ενέργειες που πραγματοποιεί μια επιχείρηση στο ψηφιακό περιβάλλον προκειμένου να επικοινωνήσει στο κοινό που την ενδιαφέρει, το μήνυμα που θέλει. Περιλαμβάνει πολλά εργαλεία και μέσα, στο σύνολο των οποίων προστίθενται συνεχώς νέα.

Και καθώς όλα αυτά αυξάνονται, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη ότι ο αγοραστής σήμερα έχει τον απόλυτο έλεγχο στο τι αγοράζει και ποια είναι η εταιρία που το πουλάει, αλλάζουνε έτσι και οι προσδοκίες του.

Ιδιαίτερα μάλιστα όταν ο ανταγωνισμός βρίσκεται ένα βήμα μπροστά, είναι σαφές ότι υπάρχει ανάγκη να προσαρμόζεσαι στις εξελίξεις.

Social media

Στην περίπτωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για παράδειγμα δεν ισχύει πλέον –εάν ίσχυε ποτέ– το “δηλώνω παρόν” δημιουργώντας απλά ένα online προφίλ, αναμένοντας αποτελέσματα, χωρίς όμως να έχει σχεδιαστεί προηγουμένως μία ολοκληρωμένη στρατηγική.

Η συγκεκριμένη τακτική δεν έχει καμία ουσία καθώς το κοινό θα σε προσπεράσει, αφού πλέον προτιμά τις επιχειρήσεις που του προσφέρουν χρήσιμο και ενημερωτικό περιεχόμενο, το οποίο ανταποκρίνεται στις ανάγκες και δίνει απαντήσεις στα ερωτήματά του. Το παρόν κατέδειξε μια έρευνα από την εταιρεία UM σε 50.000 ανθρώπους από 65 χώρες, στην οποία συμπεριέλαβε και την Ελλάδα.

Συνεπώς μια αποτελεσματική παρουσία στα social media βασίζεται σε ένα πλάνο που απαντά σε ερωτήματα όπως: γιατί η επιχείρηση κάνει ό,τι κάνει στο online περιβάλλον, πότε πρέπει να το κάνει, που, σε ποιους και με ποιον τρόπο.

Χρειάζεται να παράγει τα μηνύματα που θέλει να επικοινωνήσει στο κοινό που την ενδιαφέρει, κατά έναν τρόπο που θα γίνουν κατανοητά στον δέκτη, αφού πρώτα έχει γίνει σωστά η στόχευσή τους σε αυτόν ώστε να μην φτάσουν σε άσχετους.

Τέλος, ο διαφημιζόμενος θα πρέπει να λάβει υπόψη το πώς θα τραβήξει την προσοχή του κοινού, αξιοποιώντας και την δύναμη της εικόνας, ιδιαίτερα μέσα σε ένα περιβάλλον υπερφορτωμένο από πληροφορίες. Οι δυνατότητες που προσφέρονται σε εικαστικό επίπεδο είναι ανεξάντλητες.

Διαφήμιση Google

Το ρητό «ό,τι πληρώνεις παίρνεις» είναι γνωστό σε όλους μας και ισχύει εξ ολοκλήρου στην περίπτωση της διαφήμισης στο δίκτυο αναζήτησης και display της Google, η οποία σήμερα αποτελεί σχεδόν για κάθε επιχείρηση ένα από τα αποδοτικότερα μέσα προβολής στο διαδίκτυο.

Παρέχεται μέσω της υπηρεσίας Google Adwords, χάρη στην οποία οι εν δυνάμει πελάτες βλέπουν ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν στο Google Search αυτά που προσφέρει η επιχείρηση, η οποία πληρώνει μόνον όταν κάνουν κλικ για να επισκεφτούν τον ιστότοπό της ή για να την καλέσουν. Το διαφημιστικό μήνυμα οδηγεί σε συγκεκριμένες τοποθεσίες που ορίζει ο διαφημιζόμενος και εμφανίζεται για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Η πλατφόρμα λειτουργεί σαν ένα είδος δημοπρασίας, ευνοώντας τις διαφημίσεις που πληρώνουν περισσότερα με το να τις εμφανίζει σε υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Search. Ευνοεί όμως και τις διαφημίσεις που είναι πιο σωστά δομημένες ώστε τα αποτελέσματα αναζήτησης να είναι όσο πιο σχετικά με αυτό που ψάχνει ο χρήστης. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να μειωθεί το κόστος της διαφήμισης χωρίς να επηρεαστεί η κατάταξη της.

Για να το επιτύχεις όμως αυτό χρειάζεται να επενδύσεις χρόνο στην εξοικείωση με το περιβάλλον της υπηρεσίας ή σε ανθρώπους που το έχουν ήδη κάνει.

Facebook: Είναι όντως δωρεάν;

Κλείνοντας, είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι το Facebook δεν αποτελεί πλέον το δωρεάν μέσο διαφήμισης που ενδεχομένως ίσχυε παλαιότερα. Η μεγαλύτερη και δημοφιλέστερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να γίνει περισσότερο ελκυστική στους χρήστες της, έχει κάνει αλλαγές στον αλγόριθμό της ως προς τις αναρτήσεις που εμφανίζονται στο κοινό.

Η ροή ανακοινώσεων εμφανίζει πλέον δημοσιεύσεις, οι οποίες είναι πιο πιθανό να τους ενδιαφέρουν. Γι’ αυτό και οι διαχειριστές σελίδων μπορεί να παρατηρήσουν ότι οι δημοσιεύσεις τους δεν προβάλλονται στον ίδιο αριθμό με εκείνον του συνόλου των ακολούθων τους.

Έτσι, ένα brand για να αυξήσει το σύνολο των προβολών του χρειάζεται να διαθέσει έναν διαφημιστικό προϋπολογισμό.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η ψηφιακή προβολή του brand. Εάν δεν θεωρείς σημαντική τη βιτρίνα της επιχείρησής σου, μπορείς να επενδύσεις μηδέν ευρώ έχοντας την ανάλογη επιστροφή.

Πηγή:  ristart.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα