Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018,

Οι πελάτες προτιμούν εταιρίες που αλληλεπιδρούν στα social media

Τα social media έχουν διαφοροποιήσει πλήρως τον τρόπο επικοινωνίας και τα σημεία επαφής και αλληλεπίδρασης με νυν και δυνητικούς πελάτες. Έκαναν την επικοινωνία πιο γρήγορη και άμεση ρίχνοντας την απόσταση μεταξύ του πελάτη και της εταιρίας. Ωστόσο για πολλές εταιρίες τα social media είναι η νέα τηλεόραση, ένα ακόμα κανάλι διανομής περιεχομένου όπου μπορούν να χτίσουν το brand awareness.

Σαφέστατα τα social media μας προσφέρουν απεριόριστες δυνατότητες αλλά αυτό εξαρτάται από το πόσο καλά θα τα χρησιμοποιήσουμε έχοντας στο μυαλό μας τον βασικότερο κανόνα. Social media στρατηγική και αλληλεπίδραση (engagement) πάνε μαζί!

Τί σημαίνει αλληλεπίδραση;

Όταν αναφέρουμε τον όρο αλληλεπίδραση ή engagement είναι καλό να έχουμε στο μυαλό ότι μιλάμε για την επιμονή και αφοσίωση της εταιρίας στην δημιουργία ισχυρών δεσμών εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Μια απάντηση ή μια μόνο επαφή δεν σημαίνει απαραίτητα και δημιουργία σχέσης. Χρειάζεται χρόνος και συνεχόμενο επικοινωνία για να φτάσουμε στο σημείο όπου θα προσφέρουμε στον κάθε ένα πελάτη μας για μοναδική, αξέχαστη και εξατομικευμένη εμπειρία.

Να θυμάστε ότι από την στιγμή που οι πελάτες αποφασίζουν να συνεργαστούν με την εταιρία σας μέσω από τα social media, σημαίνει ότι έχουν αρχίσει να χτίζουν την εμπιστοσύνη τους στην εταιρεία σας και εσείς θα πρέπει να είστε παρόν για να λύσετε το πρόβλημά τους.

Οι καταναλωτές αναζητούν την αλληλεπίδραση

Αυτό φαίνεται από τις προτιμήσεις των ίδιων των καταναλωτών οι οποίοι αναφέρουν ότι επιλέγουν εταιρίες που δηλώνουν παρόν και αλληλεπιδρούν με το κοινό τους στα social media, σε σύγκριση με όσες θεωρούνται μεν αξιόπιστες, αλλά δεν έχουν επικοινωνία με τους ίδιους.

Οι συμμετέχοντες στη σχετική μελέτη, η οποία δημοσιεύτηκε στο Journal of Promotion Management, κλήθηκαν να αξιολογήσουν πλασματικές περιπτώσεις επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών από εταιρείες που διαθέτουν προφίλ στο Facebook.

Οι ερευνητές με επικεφαλής την Holly Ott, υποψήφια διδάκτωρ στην μαζική επικοινωνία και επίκουρος καθηγήτρια επικοινωνιών στο Πανεπιστήμιο Shippensburg, διαπίστωσαν ότι οι καταναλωτές είχαν σημαντικά περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν προϊόν ή υπηρεσία από μια εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται και σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

Οι 131 εθελοντές που μετείχαν στην έρευνα, αξιολόγησαν ένα δελτίο Τύπου για την παρουσίαση ενός νέου προϊόντος, το οποίο διανεμήθηκε στα social media. Στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να σχολιάσουν, να κριτικάρουν και να ρωτήσουν σχετικά με το νέο προϊόν. Στο τέλος συμπλήρωσαν ένα ερωτηματολόγιο για το αν θεώρησαν αξιόπιστο το προϊόν, αν πήραν τις πληροφορίες που ήθελαν, αν η εταιρεία ανταποκρίθηκε στα ερωτήματά τους και αν έχουν πρόθεση να το αγοράσουν στο άμεσο μέλλον. Το παραπάνω συμπέρασμα επιβεβαιώθηκε.

«Η διαδραστικότητα φαίνεται να είναι επωφελής για τις επιχειρήσεις και έχει μεγαλύτερη επιρροή στους πελάτες», ανέφερε μεταξύ άλλων η Holly Ott. «Η ποιότητα της διαδραστικότητας κάνει τους ανθρώπους να αναπτύξουν ισχυρότερη στάση προς το εμπορικό σήμα της εταιρείας και, ίσως το πιο σημαντικό, ενισχύει την πρόθεση αγοράς τους» πρόσθεσε.

Οι ερευνητές πάντως τόνισαν ότι οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει απλώς να διανέμουν το περιεχόμενό τους στους υποψήφιους πελάτες, αλλά και να επιδιώκουν να επικοινωνήσουν μαζί τους.

«Οι εταιρείες δεν πρέπει να διαδίδουν μόνο πληροφορίες και να λειτουργούν μονόδρομα. Αν θέλετε να αυξήσετε την πρόθεση αγοράς ενός ατόμου ή να τον κάνετε να αισθάνεται πιο οικεία για την εταιρεία και τα προϊόντα σας πρέπει να τους δίνετε την δυνατότητα να αλληλεπιδρούν», συμπλήρωσε η Holly Ott.
«Θα πρέπει να εξασφαλίσετε το ότι τα μηνύματά σας είναι σχετικά με τον πελάτη, καθώς και ότι θα πρέπει να συνοδεύονται από ένα ουσιώδες και πλούσιο περιεχόμενο», κατέληξε.

Πηγή: ristart.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα