Σάββατο 16 Ιουνίου 2018,

Μοιραστείτε την αγάπη με τους πελάτες σας!

Συμβουλές για το πως μπορείτε να αξιοποιήσετε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου για να αυξήσετε τα έσοδα της επιχείρησής σας.

Δεν πουλάτε λουλούδια ή εσώρουχα; Κανένα πρόβλημα. Ο έρωτας βρίσκει το δρόμο του μέσα από τα πάντα! Σίγουρα κάποιες επιχειρήσεις αυτή την ημέρα έχουν την τιμητική τους, δεν χρειάζεται καν να αναφερθούμε στο ποιες μπορεί να είναι αυτές. Παρόλα αυτά, κάθε «ιδιαίτερη» μέρα του χρόνου, η οποία φορτίζεται και συναισθηματικά μάλιστα, είναι μια καλή ευκαιρία για να κάνετε την διαφορά, να διακριθείτε από τον ανταγωνισμό και να προσελκύσετε νέους πελάτες, τους οποίους με λίγη τύχη – και με πολλή περισσότερη προσπάθεια – θα μπορέσετε να μετατρέψετε από ευκαιριακούς σε μόνιμους. Χρειάζεστε απλώς τα κατάλληλακανάλια και μερικές πρωτότυπες ιδέες για να μπορέσετε να πετύχετε το σκοπό σας, ο οποίος φυσικά δεν είναι άλλος από το να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Ας δούμε πρώτα τα μέσα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να επικοινωνήσετε το δικό σας μήνυμα χάριν της ημέρας. Ο Άγιος Βαλεντίνος κάνει το “θαύμα” του μόνο για 24 ώρες, επομένως δεν έχετε πολύ χρόνο στην διάθεσή σας για τις προωθητικές σας ενέργειες. Μια εβδομάδα για την προετοιμασία και μία για την προώθηση είναι αρκετές για να επιτύχει η προσπάθειά σας. Το μικρό χρονικό περιθώριο σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αυτό που καθορίζει και τα κανάλια προβολής των ενεργειών σας. Για τις καμπάνιες σας την ημέρα των ερωτευμένων λοιπόν, μπορείτε να αξιοποιήσετε:

  • Τα social media
  • Το email marketing
  • Ένα microsite

Για τη δύναμη των κοινωνικών δικτύων δεν έχει να πει κανείς πολλά. Ότι κι αν αποφασίσετε να τρέξετε, θα χρειαστεί να καταφύγετε σε αυτά για να μεταδώσετε το μήνυμά σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Αξιοποιήστε τα οργανικά αποτελέσματα, αλλά επενδύστε και σε πληρωμένη διαφήμιση, ειδικά αν στοχεύετε στο να προσελκύσετε νέους πελάτες και όχι απλά να κινήσετε το ενδιαφέρον των υφιστάμενων. Το email marketing από την άλλη, είναι το πιο άμεσο και πιο αποδοτικό σε σχέση με την επένδυσή σας μέσο για να στείλετε… μήνυμα αγάπης. Σε περίπτωση που θέλετε να ενισχύσετε την σχέση με τους πιστούς σας πελάτες και να τους παρέχετε κάτι διαφορετικό ή κάτι επιπλέον, τότε είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε. Το microsite διαφοροποιείται ίσως αρκετά από όσα έχετε συναντήσει. Είναι μια λύση για την περίπτωση που δεν θέλετε να φορτώσετε το υπάρχον site σας με περιττά στοιχεία, θέλετε να δώσετε στην προσπάθειά σας ένα συγκεντρωτικό και οργανωμένο χαρακτήρα και φυσικά στην περίπτωση που έχετε έναν καλό web developer/designer stand by ή έστω, πιάνει το χέρι σας!

Φυσικά, εφόσον διαθέτετε και φυσικό κατάστημα, μπορείτε να συνδυάσετε στοιχεία από τον πραγματικό κόσμο, όπως για παράδειγμα μια πρωτότυπη διακόσμηση, με τα παραπάνω ψηφιακά μέσα σε μια integrated προσπάθεια, για να πετύχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ιδέες; Πραγματικά άπειρες! Ενδεικτικά μόνο μερικές από αυτές:

  • Φτιάξτε ένα love video ενσωματώνοντας τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
  • Δημιουργήστε έναν οδηγό για δώρα – δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να ψάχνει κανείς δώρο για το αγαπημένο του πρόσωπο, οπότε λύστε τους τα χέρια!
  • Το κλασικό – κάντε μια προσφοράαγάπης”. Κανείς δεν θα πει όχι σε ένα κουπόνι έκπτωσης για τα προϊόντα που.. αγαπά.
  • Μια που πρόκειται για ημέρα αγάπης, γιατί να μην το συνδυάσετε με ένα event ή μια καμπάνια με φιλανθρωπικό χαρακτήρα;
  • Παρουσιάστε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με.. ρομαντικό τρόπο. Ακόμα και με κουζινομάχαιρα μπορεί κανείς να κάνει μια ρομαντική φωτογράφηση – και ναι, έχει γίνει!
  • Βοηθήστε τους πελάτες σας να μοιραστούν τον έρωτά τους. Δώστε τους κίνητρο να δημοσιεύσουν ιστορίες ή φωτογραφίες με το άλλο τους μισό και αντλήστε user generated περιεχόμενο. Όλοι συγκινούνται με μια πραγματική ιστορία αγάπης!
  • Κάντε το λογότυπό σας πιο “αγαπησιάρικο”. Μια σχετική με την ημέρα και πρωτότυπη έκδοση του brand σας μπορεί να κερδίσει τις εντυπώσεις.
  • Γίνετε εσείς ο Βαλεντίνος τους. Όπως είπαμε, ένα email με μια προσωποποιημένη ευχή και ένα μικρό δωράκι ίσως μπορεί να είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να.. κλέψετε την καρδιά των πελατών σας.
  • Εάν σας ταιριάζει, ντύστε το site σας γιορτινά. Δεν χρειάζεται να το παρακάνετε με τις καρδούλες και τα αρκουδάκια, αλλά λίγο κόκκινο τονώνει πάντα την αγοραστική διάθεση!

Όλα αυτά και πολλά ακόμη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μεταφράσετε σε έσοδα την διάθεση της ημέρας. Όσο ρομαντικοί κι αν είμαστε, θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι κατά βάση πρόκειται για μια μάλλον εμπορική γιορτή, παρόλα αυτά δεν είναι καθόλου κακό το γεγονός ότι βοηθά σημαντικά στο να τονωθεί η αγορά. Αξιοποιήστε την δημιουργικότητα και την φαντασία σας και τα αποτελέσματα μπορεί να σας εκπλήξουν. Ότι κι αν κάνετε, φροντίστε πάνω από όλα να το διασκεδάσετε μαζί με τους πελάτες σας. Εάν δεν προλάβατε φέτος να σχεδιάσετε κάτι, μην αγχώνεστε – του χρόνου θα είστε οργανωμένοι και έτοιμοι για δράση!

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα