Κυριακή 24 Μαρτίου 2019,

Εργαλεία στόχευσης Facebook: Τοποθεσία και Δημογραφικά Στοιχεία

Η διαφήμιση στο Facebook αποτελεί σημαντικό κομμάτι μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ και παρέχει εργαλεία στόχευσης για να προσεγγίσεις ένα ευρύ ή ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό μέσω των Instagram, Messenger ή μέσω εφαρμογών με Audience Network.

Πως να επιλέξεις την κατάλληλη στρατηγική στόχευσης

Επίλεξε την στρατηγική στόχευσης ανά περίπτωση και χρησιμοποίησε τα εργαλεία του  Power Editor για να επιτύχεις ακριβή στόχευση. Η επιλογή θα γίνει με βάση το είδος καμπάνιας που θέλεις να τρέξεις, εάν για παράδειγμα θέλεις να προωθήσεις ένα συμπληρωματικό προϊόν σε άτομα που ήδη έχουν κάνει κάποια αγορά από την επιχείρηση σου μπορείς να εισάγεις τα απαραίτητα δεδομένα από την ιστοσελίδα σου και να προβάλλεις την διαφήμιση  μόνο σε αυτό το κοινό με τα Custom Audiences.

Το Facebook παρέχει τρεις διαφορετικές στρατηγικές στόχευσης.

  • Η επιλογή Core Audiences στοχεύει άτομα χρησιμοποιώντας δεδομένα από το Facebook.
  • Για να στοχεύσεις άτομα που ήδη γνωρίζεις επίλεξε τα Custom Audiences. Έτσι θα μπορείς να εισάγεις δεδομένα από το CMS, την ιστοσελίδα, την εφαρμογή της επιχείρησης σου αλλά και άλλες πηγές.
  • Ανακάλυψε νέα κοινά-στόχους με το Lookalike Audiences συνδυάζοντας τα Custom Audiences και την στόχευση του Facebook.

Τι είναι τα Core Audiences

Η προκαθορισμένη επιλογή στόχευσης διαφημίσεων του Facebook είναι τα Core Audiences. Η στόχευση πραγματοποιείται στο επίπεδο του διαφημιστικού συνόλου και τα κοινά-στόχοι μπορούν να διαχωριστούν σε διαφορετικά διαφημιστικά σύνολα εάν επιθυμείτε να επιλέξετε διαφορετική χρέωση για να προσεγγίσετε κάθε κοινό.
Αναπτύσσοντας ένα Core Audience στο Facebook θα έχεις την δυνατότητα να διαμορφώνεις την προβολή των διαφημίσεων σε σχέση με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, τοποθεσίες, ενδιαφέροντα, συμπεριφορές και συνδέσεις.

Όταν αναπτύσσεις τα Core Audiences, μπορείς να συμπεριλάβεις ή να εξαιρέσεις ανθρώπους από το κοινό στόχο με βάση τα παρακάτω γνωρίσματα. Μπορείς επιπλέον να αποθηκεύσεις Core Audiences για μελλοντική χρήση και να επεξεργαστείς τα αποθηκευμένα κοινά-στόχους για μελλοντική χρήση και βελτιστοποίηση της στόχευσης σου.

Πεδία στόχευσης των Core Audiences

Η Δημογραφική στόχευση προέρχεται από πληροφορίες που οι άνθρωποι μοιράζονται δημόσια στο Facebook σχετικά με την εκπαίδευση τους, τις πολιτικές τους πεποιθήσεις, την οικογενειακή τους κατάσταση, γεγονότα στην ζωή τους, καριέρα και λοιπά.

H Γεωγραφική στόχευση σου επιτρέπει  να προβάλεις τις διαφημίσεις με βάση τον ταχυδρομικό κώδικα, την πόλη, την περιοχή, την χώρα ή και σε παγκόσμια εμβέλεια. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να στοχεύσεις με ακρίβεια τα άτομα που ζουν, μόλις έφτασαν ή επισκέπτονται μια περιοχή.

Η στόχευση με βάση τα ενδιαφέροντα  εστιάζει σε κατηγορίες που αφορούν τον καταναλωτή και τον τρόπο ζωής όπως το fitness, η μόδα και τα χόμπι.

Οι Συνδέσεις στοχεύουν στην αλληλεπίδραση των ατόμων με την σελίδα ή τις εκδηλώσεις σου στο Facebook, ή την εφαρμογή σου.

Τοποθεσία και Δημογραφικά Στοιχεία

Για να ξεκινήσεις κάνε login στο Ads Manager ή το Power Editor. Δημιούργησε μια νέα Καμπάνια ή πρόσθεσε ένα διαφημιστικό σύνολο στην ήδη υπάρχουσα καμπάνια. Να θυμάσαι ότι η στόχευση του κοινού συμβαίνει στο επίπεδο του διαφημιστικού συνόλου.

Στόχευση με βάση την τοποθεσία

Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί τρόποι να στοχεύεις τις διαφημίσεις με βάση την τοποθεσία. Μπορείς να ζητήσεις διανομή σε:

  • Όλους σε μια τοποθεσία
  • Ντόπιους: Μόνο ανθρώπους που δηλώνουν μια τοποθεσία ως τον τόπο κατοικίας τους.
  • Νέοι Κάτοικοι: Μόνο άτομα που μόλις πρόσφατα ενημέρωσαν τον τόπο κατοικίας τους.
  • Επισκέπτες: Άτομα που δήλωσαν την παρουσία τους (έκαναν check-in) ή προστέθηκαν με ετικέτα σε τοποθεσία που δεν είναι η βασική τους.

Ένα τοπικό κατάστημα σιδηρικών μπορεί να στοχεύσει που είναι κάτοικοι ή έχουν πρόσφατα μετακομίσει σε μια περιοχή και έτσι να εξοικονομήσουν μέρος του budget τους εξαιρώντας τους τουρίστες. Ένα εστιατόριο ή boutique από την άλλη θα μπορούσε να διαφημίζεται σε όλους.

Γεωγραφική Στόχευση

Χρησιμοποίησε την επιλογή της Αναζήτησης για να στοχεύσεις τις διαφημίσεις σου παγκόσμια, ανά γεωγραφική περιοχή, χώρα, πόλη ή ταχυδρομικό κώδικα.

Πληκτρολόγησε μια διεύθυνση για να διανέμεις τις διαφημίσεις σου σε μια ακτίνα μεταξύ 1 έως 50 χιλιομέτρων από αυτήν. Σημείωση: Μόνο τα άτομα που έχουν δηλώσει την διεύθυνση  στο προφίλ τους και όσοι έχουν υπηρεσίες τοποθεσίας ενεργές θα είναι δυνατό να προσεγγιστούν.

Στόχευση ανά περιοχή

Η στόχευση ανά Περιοχή παρέχει έναν τρόπο να ταυτοποιήσεις και να στοχεύσεις χώρες με βάση μη γεωγραφικές κοινότητες. Οι περιοχές που μπορείς να στοχεύσεις περιλαμβάνουν:

  • Περιοχές ελευθέρου εμπορίου: Πραγματοποίησε διαφημιστικές καμπάνιες σε μια μοναδική περιοχή ελευθέρου εμπορίου – για παράδειγμα o Ευρωπαϊκός Οικονομικός Χώρος (ΕΟΧ).
  • Περιοχές App Store: Στοχεύστε μόνο χώρες όπου τα iTunes App Store, Android Paid Store, or Android Free Store είναι διαθέσιμα. Η συνδύασε διαφορετικές επιλογές.
  • Αναδυόμενες αγορές: Αναγνώρισε και πραγματοποίησε διαφημιστικές καμπάνιες σε μια από περισσότερες των είκοσι χώρες που παρουσιάζουν ραγδαία οικονομική ανάπτυξη.
  • Ευρωζώνη: Στόχευσε άτομα σε περιοχές που έχουν ως νόμισμα το ευρώ.

 

Δημογραφική Στόχευση

Η στόχευση διαφημίσεων  με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά – όπως η ηλικία και το φύλο – αποτελεί μια διαχρονική στρατηγική μάρκετινγκ.

Όταν στοχεύουμε μια διαφήμιση με βάση την ηλικία θα πρέπει να προσέχουμε την πολιτική σχετικά με την απαγόρευση προβολής διαφημίσεων ορισμένων κατηγοριών προϊόντων για ηλικίες κάτω των 18. Αυτές αποτελούν οικονομικές υπηρεσίες, τζόγο ή λαχεία και προϊόντα υγείας και fitness – περιλαμβανομένων βοτάνων και διαιτητικών συμπληρωμάτων. Επιπλέον οι ηλικιακοί περιορισμοί σχετικά με το αλκοόλ διαφοροποιούνται από χώρα σε χώρα.

Επίλεξε στόχευση με βάση την γλώσσα σε περιπτώσεις που δεν στοχεύεις στην κύρια γλώσσα ομιλίας.

Ενδιαφέροντα και Συμπεριφορές

Το Facebook μπορεί να διανέμει τις διαφημίσεις ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις συμπεριφορές των ατόμων

  • Η στόχευση με βάση τα ενδιαφέροντα σου επιτρέπει να διαφημίζεις σε άτομα με βάση τα ενδιαφέροντα, τις δραστηριότητες, τις Σελίδες και τα post στα οποία κάνουν like, τα σχόλια τα οποία πραγματοποιούν και σχετικά θέματα.
  • Η στόχευση με βάση τις συμπεριφορές σου δίνει την δυνατότητα να προσεγγίζεις άτομα με βάση την χρήση συσκευών και άλλες δραστηριότητες.

Μόλις επιλέξεις ένα ενδιαφέρον ή συμπεριφορά το Facebook θα σου προτείνει επιπλέον σχετικές επιλογές ώστε να εμπλουτίσεις την στόχευση σου.

Πηγή: orenda.gr/

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα